

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
لیست آهنگ نواک
متن ترانه من خوابشو دیدم
من خوابش و دیدم یه روز بارونی
هوا ابری بود می بارید بارون
آدما شاد بودن دلا آباد بودن
حیونا خوشحال همه آزاد بودن
آدما همه مهربون بودن
لیلی و مجنون مثل جون بودن
خوابش و دیدم مادرا شاد بودن
چون بچه هاشون به عشق معتاد بودن
خوابش و دیدم پدرا شاد بودن
چون قهرمانی که بچشون می خواد بودن
خواب من خواب نبود مثل روز روشن بود
همه چیز زیبا بود باغ بود و گلشن
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
فرقی نمی کرد ندار و دارا لب خندون بودن تو تموم کارا
هیچ جایی جنگ نبود هیچ دلی سنگ نبود
هیچ پایی لنگ نبود اصلا تفنگ نبود
زندگی بود واسه همه انگاری زود
واسه همه خوشبختی جور میشد
غصه هاشون دور میشد
بارون که میزد عاشقا دیگه سیلون و ویلون چتر نبودن
عاشقا بوی بارون و میدادن آدما دنبال عطر نبودن
خواب من خواب نبود مثل روز روشن بود
همه چیز زیبا بود باغ بود و گلشن
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه شمع هارو روشن کن
اینبار شوخی نیست نگیر جلو رامو
فهمیدی من میرم هی میگیری دستامو
میگی عوض میشم فرصت میخای از من
شرمنده من دیگه خیلی ازت خستم
خیلی ازت خستم من خیلی ازت خستم
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای هربار
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درآم
هی گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره
همه جوره سوختمو ساختم بازی رو باختم ندیدی
مثل پرنده ای عشقمه هوایی شدی پریدی
تو خودت باعث شدی که من تنها برم تو اوج بی رحمی
یه روزی میفهمی کی بودم برات الان هنوز داغی نمیفهمی
شمعارو روشن کن این آخرین باره
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای برام
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام
گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
این بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره


- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.

پیشواز ایرانسل












































































































































































