

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
فادیاوبچه هاش نفسمن...
متن ترانه جذاب
تو با اون چشمات داری تو دلم میری
همیشه با من یجورایی درگیری
میدونم سخته سمت تو بیام آره
ندارم چاره این دلم گرفتاره
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی
یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی
یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
مگه میشه همه دنیامو پای تو ندم
مگه میشه منکه همه جوره باهات راه اومدم
مگه میشه که نشم عاشق چشمای نجیبت
دو تا چشمات داره زندگیمو جادو میکنه
دوتا چشمات داره دست منو باز رو میکنه
دو تا چشمات آخ از اون دوتا چشمای عجیبه
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی
یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
با اون چشمات دل منو تو بری حرصمو در آوردی
یجوری تو جذابی حق همه رو خوردی
اینجوری که پیش میره حالا حالاها بردی
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه تنها می مانم
تنها میمانم میدانم می آیی
با تو آرامم بی ترس از تنهایی
تنها میمانم عاشق تر زخمی تر
آرام چون آتش در زیر خاکستر
برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم
من هرچه دارم از تو دارم...
برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم
تویی تویی دنیای من آرامش شب های من
دلم شکست خدای من
تو باورم کن، باورم کن...
آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام
آشفته ام آشفته چون از ناکسان رنجیده ام
از ناکسان رنجیده ام...
برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم
من هرچه دارم از تو دارم...
برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم
تویی تویی دنیای من آرامش شبها من
دلم شکست خدای من
تو باورم کن، باورم کن...
متن ترانه دهه شصت
ساده از دست ندادم دل پر مشغله را
تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، ندیدم تله را ...
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم
با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست
خواستم باز کنم با تو سر این گله را
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
متن ترانه جدیدا
تو رسیدی که تموم شه
همه دلبستگیام
تو همونی که میتونی
ببری خستگیام
تو دلت عاشق بارون مثه دستایه من
کی میدونه یدونه شدی تو دنیای من
تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم
بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم
طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
متن ترانه حساسی
چشم تو که پیدا شد
تهران تماشایی
درگیر تماشا شد
درگیر تماشا شد
بی حوصله بودم تا
قبل از توی دیوونه
کی حالم و می فهمه
کی حالم و می دونه
لبریز یه مشت احساس
درگیر تماشاتم
ای تازه رسیده من
هر جا بری همراتم
چشمای تو یه کاری
دست منِ عاشق داد
که گیج و پریشونم
که گیج و پریشونم
از راه رسیدی تا
این شهر بهشتم شه
احساسِ تو تعبیرِ
هرچی که نوشتم شه
ما در به در دنیا
ما عاشق و دل خسته
من شاعر و دلداده
تو عاشق و دل بسته
لبریز یه مشت احساس
درگیر تماشاتم
ای تازه رسیده من
هر جا بری همراتم
متن ترانه زمستون بی برف
ازم گذشت گذشت ازم باز
تموم شدم بدون آغاز
یه یادگار موند توی ذهنم
بارون شدم بارون نم نم
نشکن غرور منو هر دم من مردم
هر شب با جای خالیت با غم سر کردم
نکن دل از دل من هر دم نکن طردم
بی تو زمستون بی برفم فقط سردم
نخواست بشه پابند این دل
من دیوونم اونم یه عاقل
کنار اون دیروز و ساختم
به پای اون فردامو باختم
نشکن غرور منو هر دم من مردم
هر شب با جای خالیت با غم سر کردم
نکن دل از دل من هر دم نکن طردم
بی تو زمستون بی برفم فقط سردم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.














پیشواز ایرانسل



































































