

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
آنتی خواب ماشین
متن ترانه Ascent
مجنون و پریشان تو ام
دستم گیر دستم گیر
سرگشته و حیران تو ام دستم گیر
هر بی سر و پایی چو رسمی دارد
من بی سر و سامان تو ام
دستم گیر دستم گیر خدا دلم دستم گیر
آن یار که عهد دوست داری بشکست
میرفت و منش گرفته دامن در دست
میگفت دگر باره به خوابم بینی
پنداشت که بعد از او مرا و خوابی است
متن ترانه گل شقایق
خوابتو دیدم من باز
دس تو دست من هم ساز
یه چند تا شمع روشن بود و صدای گرم آواز
همه چی خوب بود و رویایی
پر از عشق بود با تو هر جایی
چشام لرزید اشکام جاری
میگفتی عجب صدایی
ای گل شقایم ای نفس دقایقم
وقتی به من زل میزنی ای کاش بفهمی عاشقم
ای صدای گیتار من ای عشق و ای دلدار من
تو بهترین نگار من زیبای من نگار من
دلم میخواست از این خواب شیرین پا بشم
خوابی که تو توش نمیری
حرف رفتن به من نمیگی
گلای باغچمونو نمی چیبنی
دلم میخواد یه شب توی خوابم داد بزنم
ای عشق نابم داد بزنم ساز بزنم
ساز بزنم اونیکه دل به تو داده من
ای گل شقایم ای نفس دقایقم
وقتی به من زل میزنی ای کاش بفهمی عاشقم
ای صدای گیتار من ای عشق و ای دلدار من
تو بهترین نگار من زیبای من نگار من
متن ترانه عشق زیاد
هرکاری کردی به جهنم بیا شروع کنیم از اول
میبخشمت که برگردی منم کم اشتباه نکردم
دل من خیلی پره ولی خب خاطرات پا درمیونی میکنن
تا میام ببخشمت یه کاری میکنی که باز هوس دوری میکنم
نه این دفعه دیگه فرق میکنه
سرم واسه دیدنت درد میکنه
هرکاری میکنی تهش پیش منی
ولی این دفعه کی بینمون قهر میکنه
همیشه عشق زیاد یه جوری میشه که به چشم نمیاد
بچه تو چته چرا لج میکنی شدی همونی که بهت نمیاد
چی میشه که همیشه عشق زیاد
یه جوری میشه که به چشم نمیاد
بچه تو چته چرا لج میکنی شدی همونی که بهت نمیاد
بیا از خودت بگو تنهایی چیا گذشت
من که هر جمعی برم تو فکر توام همش
چرا میپرسن همه هنوز از من حالتو
من که میگردم خودم یه شهرو دنبال تو
متن ترانه وای اگر
وای اگر آنچه شنیدم راست باشد چه کنم
آن که رفته واقعا میخواست باشد چه کنم
وای اگر باز نگردد فرصت دیدارش
هی نگویید به من او تنهاست باشد چه کنم
وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند
در جوانی غم او سخت مرا پیر کند
مرز ویرانی و دیوانگی هم نزدیک است
وای اگر دیر کند دیر کند دیر کند
ای رفیقان چه نشستید به پریشانی من
نوشتان باد و غم تنهایی و ویرانی من
دل اگر خوش خبری پیش کسی جار نزن
باید این را بنویسند به پیشانی من
وای اگر جای دگر دلبری آغاز کند
به رقیبان نکند روی خوش ابراز کند
وای اگر خاطره ها را ببرد از یادش
برود ناز کند ناز کند ناز کند
متن ترانه رز سفید
اگه میتونستم تورو میچیدم رز سفید من
اگه میتونستم تورو میچیدم
جلو چشام میذاشتمتو میدیدم
رز سفید من ولی خشک میشی پیش من
تورو میکاشتم وسط قلبم
نمیذاشتم یه برگ بشه ازت کم
رز سفید من تو خشک میشی پیش من
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم
نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم
تو یه رویایی که نمیشه مال من شی
نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی
تو یه رویایی تو یه رویایی
رز سفید من رز سفید من
رز سفید من رز سفید من
گل من پیش من میمیری میپوسه ریشت
کسی از گل به تو کمتر بگه دیوونه میشم
گل من میرم و قلبم همیشه میمونه پیشت
گل من میرم از پیشت عشق تو میمونه پیشم
رز سفید من رز سفید من
رز سفید من رز سفید من
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم
نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم
تو یه رویایی که نمیشه مال من شی
نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی
تو یه رویایی که نمیرسی به دستم
نمیشی سهمم اما من همیشه عاشقت هستم
تو یه رویایی که نمیشه مال من شی
نه میشه آسمونت شم نه میشه ماه من شی
تو یه رویایی تو یه رویایی
رز سفید من رز سفید من
رز سفید من رز سفید من
متن ترانه شاید یه شب بارون
شاید صدای بارونو نشناسم اما صدا پاتو چرا
شاید که دیگه هیچیو حس نکنم اما نفساتو چرا
آخه هر شب نفس هات تووی هوامه
هر جا میرم اسمت رو لبامه
شاید که راه خودمو گم بکنم اما راهِ قلبتو نه
دوریِ هرکیو تحمل میکنم اما دوریِ تو رو نه
آخه دوریت واسه قلبم خود درده
یادت منو باز دیوونه کرده
شاید یه شب بارون، شاید یه شب دریا
دستِ منو بزاره توو دستات
شاید همین فردا، ببینمت آروم بگیرم باز
شاید یه شب بارون، شاید یه شب دریا
دستِ منو بزاره توو دستات
شاید همین فردا، ببینمت آروم بگیرم باز
شونه کردم موتو با هر گره که وا شد
پیش رویِ من یه راه تازه پیدا شد
مگه این روزا رو بی تو میشه تکرار کرد
تو یه خوابی که ازش نمیشه بیدار شد
شاید یه شب بارون، شاید یه شب دریا
دستِ منو بزاره توو دستات
شاید همین فردا، ببینمت آروم بگیرم باز
شاید یه شب بارون، شاید یه شب دریا
دستِ منو بزاره توو دستات
شاید همین فردا، ببینمت آروم بگیرم باز
متن ترانه ادامه میدمت
بازم خاطره هامون اومد یادم چه قشنگ بود اون روزا باهم
من، تو یه گیتار و یه آهنگ...
اون شب باد میزد لای اون موهات کی تو رو قد خودم میخواست
کی تو رو قد خودم میخواست...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فکر خودم ادامه میدمت
بازم میام به دیدنت...
بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم کی تو رو با کسی عوض کردم
تو نکن از تو دلت پرتم...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
متن ترانه نفس
چشات منو داده به دستای باد
دلم عشقتو از کی بخواد
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دل من درو رو همه بست
تو دلم کی به جز تو نشست آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس
همش هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
توی قلبتو آخه کیه که بهم نمی گی
ما دوتا دلمون یکیه نذار دیگه سر به سر دل من
اگه در به در دل من ولی جای توئه دیگه تو دل غافله من
آرره هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه
همش هوس تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
متن ترانه روزهای سخت
بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه
تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
گرفتس چقدر دل آسمون
من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
متن ترانه همه رفتند
همه رفتند
تا زمستان شد
خنده ها مردند
گریه ارزان شد
کو جوا نی
ارزو ها کو
رفته ایم از یاد
یادی از ما کو
شاید این بغض آخرم باشد
اخرین غمم باشد
عاشقانه ای آرام
بین درد غم باشد
هر اشنایی غریب است
هر نگاهی فریب است
با صدای هر باران
حال قلبم عجیب است
غم تقدیر هم قطار درد ما شده
دریا شبیه بغض ما شده
از ما چه مانده
غیر از آرزو
با قلب با خسته
ای خدا بگو
دنیای ما کو
دل تنهای ما کو
رویای ما کو
دنیای ما کو
فردای ما کو
ای ساحل غم
دریای ما کو
ای قاضی عشق
در بازی عشق
پس جای ما کو؟
متن ترانه گلوبند
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
دلم بنده دلم بنده به اسمت که گلو بنده
به اون صورت خوش خنده ...
تو رقص ماه و کارون مثل شوق نی امبونی
جنون عشق مجنونی ...
دلم رامه به پای نیگای تو خیامه چشای سیای تو
هر جا که بروم ساز دلم کوک صداته دل و دینم چشاته
ماهی طلا صید ناخدا
نخل پامنار سبزی کنار
ای ضرب المثل قندی و عسل
شاخه ی نبات جونم به فدات
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
یارم میاد واسش سور به پا کنید
امشو حنا بندون سیش به راه کنید
به قوم و خیشونش باز بگید بیان
تو کوچه های شهرم سر صدا کنید
آخ یارم جانه جانه جانه به شکوه آبادانه
هله دان دانه یه دانه دل عاشقش یه رنگه
مثل ماه شو قشنگه او دوای دل تنگه
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
متن ترانه گلوبند
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
دلم بنده دلم بنده به اسمت که گلو بنده
به اون صورت خوش خنده ...
تو رقص ماه و کارون مثل شوق نی امبونی
جنون عشق مجنونی ...
دلم رامه به پای نیگای تو خیامه چشای سیای تو
هر جا که بروم ساز دلم کوک صداته دل و دینم چشاته
ماهی طلا صید ناخدا
نخل پامنار سبزی کنار
ای ضرب المثل قندی و عسل
شاخه ی نبات جونم به فدات
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
یارم میاد واسش سور به پا کنید
امشو حنا بندون سیش به راه کنید
به قوم و خیشونش باز بگید بیان
تو کوچه های شهرم سر صدا کنید
آخ یارم جانه جانه جانه به شکوه آبادانه
هله دان دانه یه دانه دل عاشقش یه رنگه
مثل ماه شو قشنگه او دوای دل تنگه
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
متن ترانه سادس (ریمیکس)
سادست عشق یه اتفاق افتادست که دلم کم بابتش نشکست
اما پیش اون بی ارادست سادست...
دیدمت ای وای عقل از سرم افتاد تب تند نفسات آخر شکستم داد
بودنم انگار رفتنو یادت داد میریم برو عزیزم هر چه بادا باد
حالا هی برو حالا هی بگرد تا یه جایی که نشه کاری کرد
شاید دوریمون راه چاره شد شاید عاشقت یه ستاره شد
درد ندیدنت برام کم نبود چه حیف عشق من عاشقم نبود
تو تنهاییات تو تنهاییام خودت با خودت منم با خدا
سادست که بفهمی من حواسم هست که تهش میرسی به بن بست
که منو ساده بدی از دست سادست ...
گفتی دنیاتم اما چه دنیایی من تو تنهایی اسیرم تو کجاهایی
واسه تو وقتی آخر این دنیاست که بفهمی یکی دنیاشو برات میخواست
حالا هی برو حالا هی بگرد تا یه جایی که نشه کاری کرد
شاید دوریمون راه چاره شد شاید عاشقت یه ستاره شد
درد ندیدنت برام کم نبود چه حیف عشق من عاشقم نبود
تو تنهاییات تو تنهاییام خودت با خودت منم با خدا
متن ترانه چشمای سیاهت
چی داری توی چشات، که دلمو دادی به باد؟
تو که از حال خراب من، خبر داری زیاد
تقاص چی و پس میدم، منی که موندم به پات؟
تو که اینجوری نبودی، منو یادت نمیاد
چشمای سیاهت، بد جوری دیوونم کرد
رفتی از این خونه ولی یادت، بد منو داغونم کرد
بارونیه چشمام، تو دل من جای توعه
دست خودم نیست که نگاهت، اینجوری ویرونم کرد
این دل و اون دلش نکن ، خستم از این تلخیا
من که طرفدار توام، یکم باهام راه بیا
سر روی شونه هام بزارو، حرف منو باور کن
من سر قولم میمونم، این گریه ها بند میاد
این گریه ها بند میاد
این گریه ها بند میاد
چشمای سیاهت، بد جوری دیوونم کرد
رفتی از این خونه ولی یادت، بد منو داغونم کرد
بارونیه چشمام، تو دل من جای توعه
دست خودم نیست که نگاهت، اینجوری ویرونم کرد
متن ترانه یکی هست
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم و اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
یه روز همین جا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
می ترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمی یاد انگار
یه روز همین جا توی اتاقم یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم
اون خوابه نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
متن ترانه مانکن
اون مثل مانکن همش تو زاویه با من بود
حالت هاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود
هر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد
انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم
نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونه ات رو میگیره
این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره میدونم
مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم
غمت تمام زندگیمه آره من دیوونم
عشقت باهامه توو همه خاطره هامه عزیزم
با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی
هیکشی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی
روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم
متن ترانه فرشته
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
تو نگات التهاب کارونه
واسه چشمات مردن آسونه
پشت پلکات غروب تهرونه
لب دریا دوباره بارونه
تو میرقصی موهات پریشونه
منو دیوونه کردی دیوونه
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
چشمات
نمیره هیچ وق(ت) از یادم
بیا برس بازم به دادم
تا نیوفتادم
(بی تو مث یه برگ تو بادم
بیا برس بازم به دادم
نمیری یادم )
انگار
یه دنیا فاصله اس تا تو
نذار بگیره هرکی دستاتو
بگیره دنیاتو (من خوب میشم با تو)یا ( آرومم با تو)
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.









پیشواز ایرانسل




































































