

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
حامد شهریور
متن ترانه رنگ سال
هدف از باتو چشم و ابروتو فرفری موتو دوست دارم
رنگ چشماتو که رنگ ساله وای که چه باحاله دوست دارم
فکر میکردی انقدر عاشقت بشم
اینجوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش بتو پرته
سره تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش بتو پرته
سره تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
فکر میکردی انقدر عاشقت بشم
اینجوری بد بی حد عاشقت بشم
از ته دل ای جان میخندی و من هی از اول باید عاشقت بشم
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش بتو پرته
سره تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
اینجوری نمیشه مال منی اما یک شهر حواسش بتو پرته
سره تو با دنیا در میوفته قلبم اگه اینجوری عاشق بشی شرطه
متن ترانه چشمای آبی
صدای هیشکی غیر تو به گوشم آشنا نبود تو قلب من به غیر تو برای هیشکی جا نبود
چه مرگیه همین که با تو زندگی نمیکنم بزرگترین عذابه اینکه بچگی نمیکنم
نذار بگیره عطر تو هوای اون غریبه ها میکن دوست دارن ولی دارم میگم فریبه ها
تو گم شدی که گم بشه تموم خنده های من کجا برم بدون تو کجایی بی وفای من
عشق مثل خوابیه عشق چه سرابیه تشنم چشام پی چشمای آبیه
وای چه عذابیه چه انتخابیه دل مست بوی اون موی شرابیه
یه جوری بی اراده ام چشام به فال حافظه نمیری از خیالمو خرابه حال حافظه
به اشک توی آینه ها دوباره بوسه میزنم نمیرسه به گوش تو صدای گریه کردنم
عشق مثل خوابیه عشق چه سرابیه تشنم چشام پی چشمای آبیه
وای چه عذابیه چه انتخابیه دل مست بوی اون موی شرابیه
متن ترانه گریه می آید مرا (ریمیکس)
🗣 Homayoun Shajarian
🎵 Gerye Miayad Mara
#HomayounShajarian
آبی که از این دیده چو خون میریزد
خون است بیا ببین که چون میریزد
پیداست که خون من چه برداشت کند
پیداست که خون من چه برداشت کند
دل می خورد و دیده برون میریزد
دل می خورد و دیده برون میریزد
آبی که از این دیده چو خون میریزد
خون است بیا ببین که چون میریزد
پیداست که خون من چه برداشت کند
دل می خورد و دیده برون میریزد
میروی و گریه می آید مرا
اندکی بنشین که باران بگذرد
میروی و گریه می آید مرا
اندکی بنشین که باران بگذرد
متن ترانه تنها نذار
دزدیدی از من ، آرزو هامو
من از تو دارم ، تنهاییامو
پروازو دیدیم ، بال و پرت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم
هر جایِ این شهر ، رد من و تو
کی عاشقی کرد ، قد من و تو
گفتی میمونی ، اما دلت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
خیلی وقته که این خیابون
توو بارون ندیده ما رو با همدیگه
بدونِ تو که دنیامی نه
نمیخوام یه لحظه دنیا رو دیگه
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل
























