

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
navaak
متن ترانه کی فکرشو میکرد
هر جوری بگی میشم فقط پیشم بمون نگو میخوای بری نگو دوست ندارم
اشکه چشممو ببین ببین چه حالیم میخوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم
انگاری تمومه اون روزایه خوبمون تمومه داری میری
اون کیه داری میری به جایه دست من دست اونو بگیری
اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره
نمیدونه کسی به جایه من براش نمیمیره
آخه کی فکرشو میکرد یه روزی خسته شه ازم
داره میره نمیدونه دیگه نفس نمیکشم
یادش نمونده که میگفت باهام میمونه تا ابد
دلم تموم غصه هاشو مینویسه خط به خط
حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
میمیرم از نبودنش تمومه کارم این دفعه
التماسمو ببین بیا پیشم بشین نذار دیوونه شم نرو نذار بمیرم
زل بزن تو چشم من ببین دوست دارم مثه همون روزا تو دسته تو اسیرم
گریه هایه من داره تا آسمون میره چجوری بیخیالی
قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوسم نداری
دوباره من میمونمو یه عکسو خاطرات اون
داره میره میگه نمونده چیزی بین مون
داره میره بگه واسش مهم نبوده حاله من
چی میشه باز نگاه کنه تو چشمه غصه دار من
کی اومده به جایه من که ساده دل برید ازم
متن ترانه یادم باشی
بیا واسه تو قصه بگم از این دل شکسته بگم
بذار بدونی چی کشیدم
بذار بگم از اون غریبه ای که با تو دیدم
بذار بدونی حال منو نباشی بیخیال منو
بذار بدونی خیسه چشام
بذار بگم از این همه دیوونگی چی میخوام
چی میخوام
نه دلیلی داشتی نه حرفی نه اشکی
منو داغون کردی رفتی دنبال کی
میخوام امشب با این قصه یادم باشی
یه نفر از دنیا سیره تو دنیاشی
مثه تموم روزای خوب منو تو توی تنگ غروب
خیال میکردم عاشقمی تو بودی تو دلم دیگه نه غصه ای نه غمی
ولی تو مثل من نبودی تو که عاشق من نبودی
مثل یه خواب خوب اومدی
ولی یه جوری رفتی که بگم چه خواب بدی
چه خواب بدی
نه دلیلی داشتی نه حرفی نه اشکی
منو داغون کردی رفتی دنبال کی
میخوام امشب با این قصه یادم باشی
یه نفر از دنیا سیره تو دنیاشی
متن ترانه روزهای سخت
بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه
تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
گرفتس چقدر دل آسمون
من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
متن ترانه سازش
هر جور میتونی بمون من با تو سازش میکنم
هر بار میگفتم نرو اینبار خواهش میکنم
با زخم تنهاتر شدن محتاج تسکینم نکن
تنهاتر از من نیستی تنها تر از اینم نکن
با گریه های هرشبم دنبال مرحم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
باور نکن راضی بشم چون دوستت دارم بری
انقدر درارو وا نکن من که نمیزارم بری
یک عمر من پر پر زدم چون درد دوری کم نبود
اینا که میگم یک شب از چیزی که حس کردم نبود
با گریه های هرشبم دنبال مرحم نیستم
اینبار بشکن بغضمو فکر غرورم نیستم
کی گفته این خواهش منو تو چشم تو کم میکنه
این التماس آخرم خیلی بزرگم میکنه
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.









پیشواز ایرانسل


















