

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
دیالوگ
متن ترانه تنها شدم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم از خدا از همه
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست
تورو دیدم انگار دلم لرزیدو
واسه اولین بار از ته دل خندیدو
با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه
با خودم گفتم آره خدایه من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید
دوسش دارم عوض شدش
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست
واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
دیگه انگاری واقعا به حالو روز من
حواست نیست حواست نیست
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه منو دریاب
یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
منو ببخش اگه دستامو برات مشت کردمو وقت سختیا بهت پشت کردم
چون توام مقصری خب بهونه های بی خود روزای خوب بینمونو کی برد
حیف من حیف خاطرات بینمون سنگدلیه نخوام بهت بگم بمون
حیف من حیفمون حیف خاطراتمون …
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
متن ترانه تنها شدم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم از خدا از همه
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست
تورو دیدم انگار دلم لرزیدو
واسه اولین بار از ته دل خندیدو
با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه
با خودم گفتم آره خدایه من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید
دوسش دارم عوض شدش
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست
واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
دیگه انگاری واقعا به حالو روز من
حواست نیست حواست نیست
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم
متن ترانه بارون
هنوزم یادگارات یادگارات تو رو یاد من میاره
کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می زاره
یادمه روز اول زیر بارون هواسمون نبود به کارامون
مثل دیوونه ها نگامون می کردن
مردم می خندیدن به کارامون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
من هنوز به یادت میامو تو بارونا میگردم
صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم
خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه
بازم عاشقت مریض بود مریضه
مریض می مونه بازم آی بارون
بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.















پیشواز ایرانسل







