

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
امید
متن ترانه مدار بی قراری
مثله درد من تو دنیا هیچ درد مبهمی نیست
تو رو دارمو ندارم این عذاب درد کمی نیست
اینکه سهم من نمیشی یه عذابه ناتمومه
مثه پرتگاهی میمونه که همیشه پیشه رومه
زندگیم روی مدار بیقراری سپری شد
این طواف بی هیاهو قصه در به دری شد
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم
آخر دنیا همینجاست دیر یا زود دیر میشه
هر چی کابوس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه
فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده
زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده
زندگیم روی مدار بیقراری سپری شد
این طواف بی هیاهو قصه در به دری شد
راه برگشتن ندارم به جنون کشیده کارم
ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم
متن ترانه چرا رفتی (ریمیکس)
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماهتاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بی قرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
ز مینای حقیقت طاقتم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.










پیشواز ایرانسل




