

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
فرار
متن ترانه من خوابشو دیدم
من خوابش و دیدم یه روز بارونی
هوا ابری بود می بارید بارون
آدما شاد بودن دلا آباد بودن
حیونا خوشحال همه آزاد بودن
آدما همه مهربون بودن
لیلی و مجنون مثل جون بودن
خوابش و دیدم مادرا شاد بودن
چون بچه هاشون به عشق معتاد بودن
خوابش و دیدم پدرا شاد بودن
چون قهرمانی که بچشون می خواد بودن
خواب من خواب نبود مثل روز روشن بود
همه چیز زیبا بود باغ بود و گلشن
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
فرقی نمی کرد ندار و دارا لب خندون بودن تو تموم کارا
هیچ جایی جنگ نبود هیچ دلی سنگ نبود
هیچ پایی لنگ نبود اصلا تفنگ نبود
زندگی بود واسه همه انگاری زود
واسه همه خوشبختی جور میشد
غصه هاشون دور میشد
بارون که میزد عاشقا دیگه سیلون و ویلون چتر نبودن
عاشقا بوی بارون و میدادن آدما دنبال عطر نبودن
خواب من خواب نبود مثل روز روشن بود
همه چیز زیبا بود باغ بود و گلشن
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
من خواب دیدم پس میشه یه روز دنیا هم عوض میشه
متن ترانه هوامو نداشتی
هوامو نداشتی، هوایی شدم
چه کابوسِ بی انتهایی شدم
نگاهت منو زیر و رو می کنه
منو با دلم روبرو می کنه
من و دست بسته تو و قلب خسته
که هرکی رسیده یه جاشو شکسته
ولی حُسنِ عاشق به دیوونگیشه
یه وقتایی کوهم دلش ابری میشه
ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار
من می رسم به تو آخرِ کار بارون ببار
من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مثِ ابرِ بهار بارون ببار ...
پریشونم اما پریشون ترم کن
فقط از تو می خوام یه کم باورم کن
هوام از نفس هات داره جون می گیره
نفس می کشم تا خیالت نمیره
ابری شو خاطره هاتو ببار بارون شو یاد من عشقو بیار
من می رسم به تو آخرِ کار بارون ببار
من بیقرار توام بیقرار بیرون بیارم از این انتظار
عاشق شدم مثِ ابرِ بهار بارون ببار ...
متن ترانه پناه
تو نبودی، من چی کار میکردم
با غمی که شونهمو میلرزوند؟
تو نبودی، کی نجاتم میداد؟
کی بهم آرامشو میفهموند؟
تو نبودی، لحظههای سختو
با کدوم معجزه سر میکردم؟
تا کدوم شب پر تنهایی بود
دستای خالی و قلب سردم؟
چطور میتونی فکر کنی که ممکنه یه روز برم؟
منی که حتی از خودم به تو پناه میبرم
از اونچه فکر میکنی به عشق مبتلاترم
ابر گریه رو دو تا چشمام بود
اومدی ابرا رو کنار زدی
وقتی عاشقت شدم فهمیدم
که چقدر به زندگیم میومدی
من با من میونهی خوبی نداشت
حتی از خودم فرار میکردم
اینو هر روز از خودم میپرسم
تو نبودی من چی کار میکردم؟
چطور میتونی فکر کنی که ممکنه یه روز برم؟
منی که حتی از خودم به تو پناه میبرم
از اونچه فکر میکنی به عشق مبتلاترم
متن ترانه علاج
با تکه های پیکرمان با گیسوان دخترمان
میخواستید چکار کنید ما زنده ایم مثل امید
این چند روزه را بروید بر کشتن افتخار کنید
شیپور جنگ را زده و یک باره صلح میطلبید
ابلیس زادگان پلید ای بدترین اهل زمین
با ما رسیدگان به یقین پس مایلید قمار کنید
مردم علاج در وطن است دنیا فقط لب و دهن است
این جنگ جنگ تن به تن است آزادگان کل جهان
فکری برای تربیت اقوام برده دار کنید
این ظلم های بی حدشان افکار تیره و بدشان
آژیر های ممتدشان سوراخ های گنبدشان
این موش های شب زده ای گربه شکار کنید
گودک کشان ورطه نیست بزدل تر از شما چه کسیست
ما در مسیر آمدنیم جرثومگان ظلم و ستم
وقت است تا به همت هم از خانه ها فرار کنید
صحبت نه از یاد کم است شمشیر خشم ما دو دمست
یه ضربه هم محتمست ایم تیغ
تیغ رو جزاست کعبه ورای فهم ماست
مردم خدا مراقب ماست جز خیر ما ندید و نخواست
آری خدا که در همه جاست که از شر دشمنا چه حراست
خائن همیشه بوده و هست این دستپخت اجنبی است
نفرین به این جماعت پشت وقتی غبار فتنه نشست
رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید
متن ترانه علاج
با تکه های پیکرمان با گیسوان دخترمان
میخواستید چکار کنید ما زنده ایم مثل امید
این چند روزه را بروید بر کشتن افتخار کنید
شیپور جنگ را زده و یک باره صلح میطلبید
ابلیس زادگان پلید ای بدترین اهل زمین
با ما رسیدگان به یقین پس مایلید قمار کنید
مردم علاج در وطن است دنیا فقط لب و دهن است
این جنگ جنگ تن به تن است آزادگان کل جهان
فکری برای تربیت اقوام برده دار کنید
این ظلم های بی حدشان افکار تیره و بدشان
آژیر های ممتدشان سوراخ های گنبدشان
این موش های شب زده ای گربه شکار کنید
گودک کشان ورطه نیست بزدل تر از شما چه کسیست
ما در مسیر آمدنیم جرثومگان ظلم و ستم
وقت است تا به همت هم از خانه ها فرار کنید
صحبت نه از یاد کم است شمشیر خشم ما دو دمست
یه ضربه هم محتمست ایم تیغ
تیغ رو جزاست کعبه ورای فهم ماست
مردم خدا مراقب ماست جز خیر ما ندید و نخواست
آری خدا که در همه جاست که از شر دشمنا چه حراست
خائن همیشه بوده و هست این دستپخت اجنبی است
نفرین به این جماعت پشت وقتی غبار فتنه نشست
رحمی مباد بر ستم مزدور جیره خوار کنید
متن ترانه همین مونده بود
همونم همون که با دست تنگ توو مشتم برات صدف داشتم
با این حال هم به هر کی که توو دلت خونه کرد شرف داشتم
گذشتم ازت نگاه کن منو نه حالم بده نه چشمم تره
شب آخره تو هم هر چقد ازم دور شی واست بهتره
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
منو هیچکس منو هیچی مثه حرف تو نسوزونده بود
همین مونده بود خرابم کنی جوابم کنی همین مونده بود
نگاه منو خودت خواستی که من قلبمو بگیرم ازت
یه جوری برم که انگار که نبودم اصن نگاه کن فقط
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
متن ترانه جهان لاغر
بخواب روی دست من
جهان لاغرِ منو
کمی نگاه کن نرو
بخند و روزگارمو
دوباره مثل چشمهات
شب سیاه کن نرو
به هر مسافری که جز
من از لب تو سهم داشت
بگو جهان جدید نیست
بگو فقط گناه داشت
اگر به من نمیرسید
و این زمان مدید نیست
بریز روی شانهام
کمی ستاره از سرت
کمی پرنده از دلت
مگر به یُمن این ضریح
شفا بگیرد این مریض
دوباره در مقابلت
و شکر ای هوایِ بس
و شکر ای تن شریف
در این زمانهی عجیب
که هر چه عشق بیثمر
و عاشقان مثل من
غریب پشت هم غریب
من آب از سرم گذشت
غریق را نظاره کن
بیا کمی گناه کن
بیا ببر سر مرا
و حالِ این شکسته را
دوباره رو به راه کن
بریز روی شانهام
کمی ستاره از سرت
کمی پرنده از دلت
مگر به یُمن این ضریح
شفا بگیرد این مریض
دوباره در مقابلت
متن ترانه نور
با تو برگشتم به دنیایی
لحظه هام لب ریز رویا شد
جان بخشیدی به قلب من
عشق در آغوش من جا شد
آمدی تا قلب من باشی
نور باشی در جهان من
هر کجا باشی و باشم من
دوستت دارم تمام من
عاشقت می مانم ای عشق
تا نفس در سینه دارم
ای همه آرامش من
من به چشمانت دچارم
در نگاهت پرواز کردم
هر غزل را وصف تو آواز کردم
عاشقانه از عمق قلبم
عشق پاکت را به خود احساس کردم
ناجیه عاطفه ی من عشق را در من کشیدی
در خودم آشفته بودم تا به دادم تو رسیدی
عاشقت می مانم ای عشق
تا نفس در سینه دارم
ای همه آرامش من
من به چشمانت دچارم
متن ترانه حسبی الله
تکیه به عرش داده ای به این زمانه خیره ای
چقدر آیه سوخته چه روزگار تیره ای
خیره به پست تر شدن خیره به خیره سر شدن
خیره به حمله ور شدن خیره به خون جگر شدن
به این همه فراعنه، به برده داری نوین، به خوردن تن جنین، به این قساوت زمین
مدرسه های بی پناه، دخترکان بی گناه، بیا کمک رسیده آه، سنگدلان رو سیاه
دریدگان پر غضب، دهان نجس و بی ادب
مریض و واجب المطب، قماش تجزیه طلب
فحش به ساحت وطن، در التماس اهرمن
نمیزنی چرا بزن، آه وطن وطن وطن
صبر چگونه میکنی بر این همه جفا علی
بغض چگونه میخوری یاد بده به ما علی
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل




















