

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
لیست۲
متن ترانه مواظب خودت باش
مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا
شاید به حکمِ تقدیر بی من بمونی تنها
شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم
یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
شاید دیگه نتونی تکیه کنی به شونم
شاید دیگه نتونم کنار تو بمونم
کنار تو بمونم کنار تو بمونم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا
شاید به حکمِ تقدیر بی من بمونی تنها
شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم
یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
بی منُ با من اما
متن ترانه من و بارون
سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدون مباعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارو
نباختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشببه یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارون
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل


