

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
غمگین
متن ترانه سرد شدی
سرد شدی از دلم رد شدی مثل همه تو باهام بد شدی
همه چی خوب بودش بگو چی شد که تو
از با من بودن مردد شدی درد روی درد شدی
درد روی درد شدی
داشتمت اما کم داشتمت بد ﮔرون تموم شدش رفتنت
واقعی خواستمت دیر فهمیدم که تو تظاهر بوده دوست داشتنت
من موندم و غمت من موندم و غمت بگو تو قلبت کی پا ﮔذاشته
آخه لعنتی آخه لعنتی منو فروختی که با کی باشی به چه قیمتی
چجوری حالا که نیستم دیگه تو راحتی تو راحتی
ازم بریدی تنهام ﮔذاشتی بی هیچ ﺻحبتی
دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
گفتم ای عشق من از چیز دگر میترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو
گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد
گفت می باش چنین زیر و زبر هیچ مگو
درگیرم هی تو خودم میرم از غمت سراغتو میگیرم
بدبینم کردی به همه آدما اما باز واسه تو میمیرم من ازت دلگیرم
من ازت دلگیرم
بگو تو قلبت کی پا ﮔذاشته
آخه لعنتی آخه لعنتی منو فروختی که با کی باشی به چه قیمتی
چجوری حالا که نیستم دیگه تو راحتی تو راحتی
ازم بریدی تنهام ﮔذاشتی بی هیچ ﺻحبتی
متن ترانه وای اگر
وای اگر آنچه شنیدم راست باشد چه کنم
آن که رفته واقعا میخواست باشد چه کنم
وای اگر باز نگردد فرصت دیدارش
هی نگویید به من او تنهاست باشد چه کنم
وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند
در جوانی غم او سخت مرا پیر کند
مرز ویرانی و دیوانگی هم نزدیک است
وای اگر دیر کند دیر کند دیر کند
ای رفیقان چه نشستید به پریشانی من
نوشتان باد و غم تنهایی و ویرانی من
دل اگر خوش خبری پیش کسی جار نزن
باید این را بنویسند به پیشانی من
وای اگر جای دگر دلبری آغاز کند
به رقیبان نکند روی خوش ابراز کند
وای اگر خاطره ها را ببرد از یادش
برود ناز کند ناز کند ناز کند
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.










پیشواز ایرانسل


