

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
حاج حسن
متن ترانه بارون
هنوزم یادگارات یادگارات تو رو یاد من میاره
کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می زاره
یادمه روز اول زیر بارون هواسمون نبود به کارامون
مثل دیوونه ها نگامون می کردن
مردم می خندیدن به کارامون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
من هنوز به یادت میامو تو بارونا میگردم
صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم
خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه
بازم عاشقت مریض بود مریضه
مریض می مونه بازم آی بارون
بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه پا به پای تو (نسخه آکوستیک)
🗣 Mohsen Yeganeh
🎵 Pa Be Paye To (Acoustic Version)
#MohsenYeganeh
من باشم و فکرت
یه خیابون ودلِ دلتنگ و نم بارون و
تا جنون میرم لحظه ی دوری
همه میشناسن منو اینجوری
هر جا لبخندم سرد و بی جونه
هر جا تو حرفام غم بارونه
خنده های تو مرهمم میشه
خنده هات آبِ روی آتیشه
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو راه مو گم کردم
گم شدم اما بر نمیگردم
بی تو لبخندم سرد و سنگینه
ما کنار هم آرزوم اینه
که چشات هر شب مال من باشه
صبح پاشم و چشمات رو به من واشه
هر چقدر نیستی از خودم سیرم
بی تو دلتنگم بی تو میمیرم
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
متن ترانه باریدم
داری میری ولی یادت تو قلبم جا می مونه
دیدی منم اونکه آخر این قصه تنها می مونه
تو که می گفتی دنیا بی چشمام دل گیره
تو که میگفتی این گلدون بی بارون می میره
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
داری میری ولی یادت نره جون منو بهم قول دادی
داری میری ولی یادت نیست مثل عطرتی چون گل دادی
ببین خدایی حیف نبود میون اون همه چشم حسود
منو تو با هم شاد بودیم نا کجا آباد
بگو چیشد یهو دلتو زدم من که باتو خوبم با همه بدم
بگو یهو چیشد بارون بده شد چیشد یهو گلم دلزده شد
چی شد یهو گلم دور شد و چیشد یهو مغرور شد و
چیشد چیشد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
متن ترانه بارون یکریز
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
اما چشمام تو این هوای نمناک
دنبال رد پای اون میگرده
دنبال احساسی که عاشقم بود
مسافری که گفته برمیگرده
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
اما چشمام تواین هوای نمناک
دنبال رد پای اون میگرده
دنبال احساسی که عاشقم بود
مسافری که گفته بر میگرده
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه دریا نمیرم
پای تو گیرم من یه چند وقته
که بعد رفتنت دریا نمیرم
میترسم آخه بی هوا بارون بیاد
دست کیو باید بگیرم
هر شب تو رویا من تورو میبینمت میگی کنارم خوبه حالت
میخندی و باز من گلای صورتی میذارم عشقم روی شالت
بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
ما میرسیم بازم به هم دنیا اگه وارونه شه پاییز منم بارون تویی زیبایی پاییز به این بارونشه
باور نکن تنهاییو دل کندنو یادم نده از قلب من دوری نکن حالا که حال هر دوتاییمون بده
بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
پس بزن بیرون از تنهایی برگرد کنارم همونم که برای دیدن تو بی قرارم
نرو از روزگارم که من طاقت ندارم منم مثل تو به تنها شدن عادت ندارم
متن ترانه گرگ
معرفت که تعطیله تو با غریبه رفتی کردی زد و بند
بگو فروختی منو چند رفیق بگو فروختی منو چند
میدونستی با هرکسی که راهم یکی شد آخر زد و کند
بگو فروختی منو چند رفیق بگو فروختی منو چند
همه نمکدونو خالی شکستن همه میرن اگه خالی شه دستم
نمیدونسم چاه کندن زیرم آروم اینا هرجایی نشستن
همیشه آدما حقمو خوردن یهویی باختم تا سه شمردم
همه رو بردن و پس نیاوردن کندن کندن و کندن و بردن
من هر چی خوردم از خودیام خوردم
من واسه اونی که تب نمیکرد مردم
حالا دیگه عین همتون گرگم گرگم
منو بگو فکر میکنم با همه تو یکی فرق داری قلبت با منه
ولی همونی که نزدیک ترینه از همه بدتر خنجر میزنه
آره منم مث تو خوب بلدم ولی به تو که یه بارم نزدم
منی که واست کم نمیذاستم هر جوری خواستی باهات راه اومدم
من هر چی خوردم از خودیام خوردم
من واسه اونی که تب نمیکرد مردم
حالا دیگه عین همتون گرگم گرگم
متن ترانه همه دنیام
معذرت میخوام ازت تو رو اذیت کردم
از گناهم بگذر من میخوام برگردم
معذرت میخوام ازت که تو رو رنجوندم
اگه احساسم باز اشتباه فهموندم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
هنوز قلبم پیشت هر جا که هستی هست
تب چشمام چشام و روی هستی بست
میخوام برگردم و بگم دوست دارم
ازت چشم برنمیدارم دیگه تنهات نمیزارم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
متن ترانه دیدنی شدی
چه احساس عجیبی
چه تقدیر غریبی
تو داری میری واین آخرین دیدارمونه
برای آخرین بار
یه سایه روی دیوار
من و تو زیر بارونیم و هیچکس نمی دونه
امشب چه دیدنی شدی
باورنکردنی شدی
دستامو محکمتر بگیر حالا که رفتنی شدی
قراره با جدایی قصه مون سرشه
قراره چشم من خیس و دلم از غصه پرپرشه
تومیخندی ولی من دلهره دارم
من دیگه آروم نمی گیرم
دیگه طاقت نمیارم
امشب چه دیدنی شدی
باورنکردنی شدی
دستامو محکمتر بگیر حالا که رفتنی شدی
متن ترانه ای دل
دلم سوخت واسه احساسی که پای تو هدر کردم
دلم سوخت که تو بودی و اما با تنهایی سر کردم
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندی ولی نرفتی از یادم
دلم سوخت, دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز دیگه چشمو به در ندوز اخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش دنبال خنده هاش نباش اون دلش دیگه تو رو نمیخواد
توی خواب و خیالم هنو دستاتو میگیرم
میدونم که نمیای ولی من برات میمیرم
همه احساس و قلبم تو دستای تو گیره
میخوام رها شم از تو عشقت از دلم نمیره عشقت از دلم نمیره
دلم سوخت واسه قلبی که عاشقونه دست تو دادم
واسه عمری که سوزوندی ولی نرفتی از یادم
دلم سوخت, دلم سوخت
ای دل دیگه تنها باش و بسوز دیگه چشمو به در ندوز اخه اون دیگه پیشت نمیاد
رفتش دیگه فکر چشاش نباش دنبال خنده هاش نباش اون دلش دیگه تو رو نمیخواد
ای دل دیدی تنهات گذاشت و رفت توی غمهات گذاشت و رفت اره دوست نداشت و رفت
رفتش اما عکساش کنارمه فقط تنهایی یارمه ببین توی صدام غمه
متن ترانه مواظب خودت باش
مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا
شاید به حکمِ تقدیر بی من بمونی تنها
شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم
یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
شاید دیگه نتونی تکیه کنی به شونم
شاید دیگه نتونم کنار تو بمونم
کنار تو بمونم کنار تو بمونم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
مواظب خودت باش خیلی غریب دنیا
شاید به حکمِ تقدیر بی من بمونی تنها
شاید واسه همیشه تنها بشی عزیزم
یا اینکه دل خسته از دنیا بشی عزیزم
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
بی منُ با من اما مواظب خودت باش
نشکنه بغضِ چشمات نزار بریزه اشکاش
بی منُ با من اما
متن ترانه آتیش بازی
گیر داره توی چشمات یه رنگ ناب قهوه ای تیره داره توی چشمات
بوم نقاشی شده از پیشونی تا پلکات منو درگیر میکنه
رو چشام گیر میکنه صورت قشنگه زیبات …
یه کاری نکنی باهام که گیرت از دلم جدا بشه
هی بخند واسم چشام تو چال تو مچاله شه
خوش قدمی برام کیفش کوکه دل با تو خوشه
آخ بمیرم واسه دوتا چشمای عاشق کشت
شمعی مثه چشمات آتیش بازی نداره
باهام نخونی که این آهنگا احساسی نداره
تو که ته دلو چنگ زدی برام حرفای قشنگ زدی
من در قلبم برات وا شد تو زنگ زدی
کنار تو کنار تو میخوام هرچی غمه نابود کنه
انقد خوشگلی باید اسپند برات دود کنه
برای تو برای تو فقط برای تو من جون میدم
انگار این لحظه رو قبلا توی خوابم دیدم
یه کاری نکنی باهام که گیرت از دلم جدا بشه
هی بخند واسم چشام تو چال تو مچاله شه
خوش قدمی برام کیفش کوکه دل با تو خوشه
آخ بمیرم واسه دوتا چشمای عاشق کشت
هیچ شمعی مثه چشمات آتیش بازی نداره
باهام نخونی که این آهنگا احساسی نداره
تو که ته دلو چنگ زدی برام حرفای قشنگ زدی
من در قلبم برات وا شد تو زنگ زدی
متن ترانه تا همیشه
میخواستم و نشد تو قلبم همون جایی بمونی که بودی
همون قدری که از تو دورم توام دوری از اونی که بودی
توام دوری از اونی که بودی
از اون روزای خوب با تو چی غیر خاطره واسم موند
تو یه لحظه غرورت آخر تمام لحظه هامونو سوزوند
تمام لحظه هامونو سوزوند
این شبا بی تو چه طولانیه
بی هوات حصاره هر ثانیه
چجوری شد گذشتی از منی
که تا همیشه عاشقت بودم
شاید تقدیر من این باشه
که تنها بمونه قلب نابودم
من عاشقت بودم
کی تورو از من گرفت کی بغضتو گردن گرفت
بدون تو از دیدن فردا ببین دل کندمو
تو میری که پشت سرت راهی کنم آیندمو آیندمو آیندمو
این شبا بی تو چه طولانیه
بی هوات حصاره هر ثانیه
چجوری شد گذشتی از منی
که تا همیشه عاشقت بودم
شاید تقدیر من این باشه
که تنها بمونه قلب نابودم
من عاشقت بودم
متن ترانه ماشین زمان
شب با یه نور شمع، بوی عود و ساز
من با یه قاب عکس، دورهمیم باز
تو منو یادت نمیاد، آخه غم بدتر از این مگه هست؟
کاش بشه برگردیم عقب
با یه ماشین زمان اگه هست
امون امون از همون که نموند و رفت
همون که نموند که نمونده حرف
همونی که مستی عشقو پروند و رفت
امون از همون که چشم هاش رو بست
روو عشقی که بود و هنوز هم هست
هنوز هم فکرش توو هر شب و هر روزم هست
از بس میخواستمش از قصد نموند
حسم بهش ابداً هوس نبود
هر کار کردم براش نه بس نبود
من که جز اون کسی قصدم نبود
کسی جز اون به همه چی قسم نبود
نفهمیدم با من دلش اصلاً نبود
هیچکس دوستت نداشت عین من و
میگفتی هیچکس نیست بین من و
تو سادگیم بود عیب من و
دروغ میگفتی تو هی به من و
میگفتی هیچی نمیخوای غیر منو
چیشد پس یهو زدی قید منو
تو منو یادت نمیاد، آخه غم بدتر از این مگه هست؟
کاش بشه برگردیم عقب
با یه ماشین زمان اگه هست
امون امون از همون که نموند و رفت
همون که نموند که نمونده حرف
همونی که مستی عشقو پروند و رفت
امون از همون که چشم هاش رو بست
روو عشقی که بود و هنوز هم هست
هنوز هم فکرش توو هر شب و هر روزم هست
متن ترانه قاصدک
مث یه خاطره وقتی که مرورم نکنی میمیرم
مث یه قاصدکم مشتتو که وا کنی از دست میرم
نمیدونم آخه بی معرف من تو چی کم داشتی
لااقل دوتا دونه خاطره ی خوب که ازم داشتی
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
دلم میگه بیام پیشت عقل من هی مانع میشه
طفلکی این دلم که مثل بچه ها قانع نمیشه
دلمو باز با خنده هات از تو سینم بکن ببر
نشونم حرف پشت سرت هر شبت نگذره یه وقت
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
متن ترانه انصاف نیست
سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد
تو یه لحظه این همه عشق بین ما یهویی چشم خورد
این همه درد واسه یه قلب به خدا انصاف نیست
بارون برای عاشق به خدا انصاف نیست
میگن هر جایی بری پیداش نمیشه اون واسه تو نبود
اون شبا که شهرو میگشتی اون به فکر حال تو نبود
میگن هر جایی بری درده بذر این دردو خودم کاشتم
اشتباه کردم ولی این بار اشتبامو خیلی دوست داشتم
سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد
تو یه لحظه این همه عشق بین ما یهویی چشم خورد
این همه درد واسه یه قلب به خدا انصاف نیست
بارون برای عاشق به خدا انصاف نیست
یه جوری توی عکسای دوتاییمون دوست داری عزیزم
که باورم نمیشه رفتی باورم نمیشه بی تو تنهام
تو یادت نمیاد گفته بودم من این زندگی رو بی تو نمیخوام
بی تو نمیخوام
سیل اومد هرچی رویا جمع کردم با خودش برد
تو یه لحظه این همه عشق بین ما یهویی چشم خورد
این همه درد واسه یه قلب به خدا انصاف نیست
بارون برای عاشق به خدا انصاف نیست
متن ترانه آتیش پاره
نازنین هم زبون من نازنین مهربون مم
نازنین بی رنگ و ریا از پیشم جایی نریا
نازنین ابرو کمون امون از چشمات امون
هی منو با آشتی و قهر اینور و اونور نکشون!
آخرش از دست تو مجنون میشم این خط این نشون!
از اون دیدار اول دل منو بردی زیادی
قشنگی حق همه رو که خوردی
انقده چشات قشنگه که میشه براش مرد!
گلی که برات گرفتم تورو دید و پژمرد…
من که پسندیدمت از اون دورا دیدمت
یواشکی خندیدنت وای منو کشته
ماه پیشونی هم زبون ابرو کمون مهربون!
رد میشی از کوچمون عطر تو منو کشته
تنظیم قطعه : فتاح فتحی
میتونه میتونه آب بشه ماه تو چشم تو
میتونه دیوونه شه یه دنیا دل از عشق تو
میتونی میتونی ببینی تو آینه خورشیدو!
میشه تو چشمای …
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.














پیشواز ایرانسل
























































































