

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
غ
متن ترانه شهر حسود
ما از این شهر غریبه بی تفاوت کوچ کردیم از رفیقا زخم خوردیم تا یه روزی برنگردیم
خونمون رو دوشمونه ما یه آه دوره گردیم ما واقعا با هم چه کردیم
ما غنیمت های بی رویای این جنگای سردیم زندگیمون کو ببین ما کشته های بی نبردیم
بی خبر از حال هم آواره ی دنیای دردیم ما واقعا با هم چه کردیم
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
پس بدین فرصت خندهامو پس بدین شادی تو صدامو پس بدین قلب عشق آشنامو
لااقل پس بدین گریه هامو …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
تلخه اما با هم نبودیم ما آدمای شهر حسودیم خسته از کابوس رفتن دور از اون روزای روشن
بی تفاوت زیر این سقف کبودیم …
متن ترانه یعنی تموم
حس می کنم این آخرین روزای باهم بودنه
یعنی تموم
باید برم وقتی دلت با رفتنه
می روم ولی
هر جا برم رؤیای تو صدساله دیگم با منه
می روم ولی
یادم بیفت هر جا چراغی روشنه
من آرزویی بعد تو ندارم، بخوام کنار تو بذارم بری، دَووم نمیارم
این زندگی رو بعد تو نمی خوام، آخه برام همه دنیام تویی، دار و ندارم
می ری تحمل می کنم تنهاییو
با اینکه می دونم دلت با خونه نیست
می ری میمونم بهت ثابت کنم
هر کی تحمل می کنه دیوونه نیست
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل










