

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
پاپ ایرانی
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه بارون
هنوزم یادگارات یادگارات تو رو یاد من میاره
کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می زاره
یادمه روز اول زیر بارون هواسمون نبود به کارامون
مثل دیوونه ها نگامون می کردن
مردم می خندیدن به کارامون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
من هنوز به یادت میامو تو بارونا میگردم
صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم
خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه
بازم عاشقت مریض بود مریضه
مریض می مونه بازم آی بارون
بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه پا به پای تو (نسخه آکوستیک)
🗣 Mohsen Yeganeh
🎵 Pa Be Paye To (Acoustic Version)
#MohsenYeganeh
من باشم و فکرت
یه خیابون ودلِ دلتنگ و نم بارون و
تا جنون میرم لحظه ی دوری
همه میشناسن منو اینجوری
هر جا لبخندم سرد و بی جونه
هر جا تو حرفام غم بارونه
خنده های تو مرهمم میشه
خنده هات آبِ روی آتیشه
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو راه مو گم کردم
گم شدم اما بر نمیگردم
بی تو لبخندم سرد و سنگینه
ما کنار هم آرزوم اینه
که چشات هر شب مال من باشه
صبح پاشم و چشمات رو به من واشه
هر چقدر نیستی از خودم سیرم
بی تو دلتنگم بی تو میمیرم
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
متن ترانه باریدم
داری میری ولی یادت تو قلبم جا می مونه
دیدی منم اونکه آخر این قصه تنها می مونه
تو که می گفتی دنیا بی چشمام دل گیره
تو که میگفتی این گلدون بی بارون می میره
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
داری میری ولی یادت نره جون منو بهم قول دادی
داری میری ولی یادت نیست مثل عطرتی چون گل دادی
ببین خدایی حیف نبود میون اون همه چشم حسود
منو تو با هم شاد بودیم نا کجا آباد
بگو چیشد یهو دلتو زدم من که باتو خوبم با همه بدم
بگو یهو چیشد بارون بده شد چیشد یهو گلم دلزده شد
چی شد یهو گلم دور شد و چیشد یهو مغرور شد و
چیشد چیشد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
باریدم باریدم گل دادی باریدم تا دیدم گل دادی
گلدون از بارون بیزار شد لعنت به چشمی که بیمار شد
متن ترانه بارون یکریز
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
اما چشمام تو این هوای نمناک
دنبال رد پای اون میگرده
دنبال احساسی که عاشقم بود
مسافری که گفته برمیگرده
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
اما چشمام تواین هوای نمناک
دنبال رد پای اون میگرده
دنبال احساسی که عاشقم بود
مسافری که گفته بر میگرده
بارون یکریز و هوای ابری
یه پنجره که رو به کوچه بازه
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
از اون دقایقی که ساده میشه آدم
به یه غریبه دل ببازه
از اون روزایی که دلم نمیخواد
خاطره هام دوباره جون بگیره
دلم میخواد با یه دروغ ساده
ثانیه هام رنگ جنون بگیره
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل


































