

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
MOSLEM
متن ترانه آتیش
من با خودم بستم که تا تهش هستم فکر تو از سرم نمیره
مغرور و کم طاقتم میدونی بد عادتم اما دلم پیش تو گیره
بد گیرم سر تو خب پیگیرم یه جورایی درگیرم و بهونتو میگیرم
دزدیدی دل منو پز میدی باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی
یه دونه حساس من عشق من خاص من چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی عشق دوس داشتنی بگو فقط با منی بذار همه بدونن
بهم ریخت چشاش شهرو حسابی با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی
خب این بار دیگه دست نگه دار منو کردی گرفتار تو کشتیمون ای وای
یه دونه حساس من عشق من خاص من چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
یه دونه من خواستنی عشق دوس داشتنی بگو فقط با منی بذار همه بدونن
متن ترانه دوس دارم
کاش همه آدمای شهر
حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن
کاش تورو پیش خودم میدیدم
زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم
تورو با حسم روحمو عمرم و جونم
با رگ و قلبم و خونم ، دوس دارم
تورو با قلبم با تمامِ وجودم
یه جوری که نبودم ، دوس دارم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا ، همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
متن ترانه دوس دارم
کاش همه آدمای شهر
حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن
کاش تورو پیش خودم میدیدم
زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم
تورو با حسم روحمو عمرم و جونم
با رگ و قلبم و خونم ، دوس دارم
تورو با قلبم با تمامِ وجودم
یه جوری که نبودم ، دوس دارم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا ، همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
متن ترانه دوس دارم
کاش همه آدمای شهر
حسمو میفهمیدن حالمو میپرسیدن
کاش تورو پیش خودم میدیدم
زل میزدم تو چشمات باز با تو میخندیدم
تورو با حسم روحمو عمرم و جونم
با رگ و قلبم و خونم ، دوس دارم
تورو با قلبم با تمامِ وجودم
یه جوری که نبودم ، دوس دارم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا ، همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
دوس دارم که ببینمت
منو آروم آروم بشونی توو دلت
دوس دارم با تو بخندم
دلمو بیشتر به تو ببندم
دوس دارم ببینمت
همین حالا همین دقیقه
دوس دارم یه شب دیگه هم
تموم شهرو با تو بچرخم
متن ترانه آهنگ شاد
همه چی آروم آروم آروم رقم خورد
عقلمو از سَرم برد
همه چی توو یه لحظه یه لحظه یه لحظه
دیوونگیِ محضه
همه چی آروم آروم آروم رقم خورد
این عقلمو از سَرم برد
همه چی با یه خنده یه خنده یه خنده
جونم به جونش بنده
(دیوونه ی یه دنده)
بگو کی مثِ من با تو تا میکنه، سرِ تو دعوا میکنه و
هر جا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه
با یه دست پس میزنی خب، چرا بَعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی
کی مثِ من با تو تا میکنه، سرِ تو دعوا میکنه و
هر جا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه
با یه دست پس میزنی خب، چرا بَعد پیش میکِشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکِشی
داری شهرو به آتیش میکِشی
با یه دست پس میزنی، پیش میکِشی
داری شهرو به آتیش میکشی
با یه دست پس میزنی پیش میکِشی
شهرو به آتیش میکشی
بسه، این دلمه دستت
تو که میدونی دلم به چشم تو و خنده هات وصله
ببین بالای بالاست ضربان قلبم
من که قبلاً سرِ تو یه شهرو شیدا کردم
هی داد و فریاد زدم، واست آهنگِ شاد زدم
بیخیال اونایی که سرِ من باهات بَدن
بگو کی مثِ من با تو تا میکنه، سرِ تو دعوا میکنه و
هر جا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه
با یه دست پس میزنی خب، چرا بَعد پیش میکشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکشی
کی مثِ من با تو تا میکنه، سرِ تو دعوا میکنه و
هر جا بری پشتت میاد واست راهو وا میکنه
با یه دست پس میزنی خب، چرا بَعد پیش میکِشی
حواست نیستش داری شهرو به آتیش میکِشی
داری شهرو به آتیش میکِشی
با یه دست پس میزنی، پیش میکِشی
داری شهرو به آتیش میکشی
متن ترانه دوباره برگرد
کنایه هات تو گوشم پره از صدای داد
صدای پات تو خونس خسته از گلایه ها
سرگردونم تو فکر اینم که چجوری میتونم تورو دوباره برگردونم
سرگردونم یا منم ببر با خودت ببر یا دوباره برگرد خونم
دوباره برگرد بی تو نمیشه روزارو سر کرد
بیا دوباره برگرد آخه نبودت چشمامو تر کرد
دوباره برگرد تویی دلیل و مرهم هر درد
دوباره برگرد دیگه خستم از قرصای سردرد
من با یه دنیا دلشوره اون میکرد موهاشو هی شونه
نمیدونم چطور دلش میومد عهد بینمونو بشکونه
زیر بارون شال دور کردنم خاطراتش دوره کردنم
تنها تا صبح قدم میزنم و صد بار به فکر توبه کردنم
داغ کنار شومینه نگام به دوربینه
فیلم و عکسامونو نگا میکنم میگم کی این شبای شوم میره
توام تنها تو بالکن بخند به گریه هام حال کن
بی تفاوت نه حرفی بزن نه نگا توی چشمام کن
دوباره برگرد بی تو نمیشه روزارو سر کرد
بیا دوباره برگرد آخه نبودت چشمامو تر کرد
دوباره برگرد تویی دلیل و مرهم هر درد
دوباره برگرد دیگه خستم از قرصای سردرد
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل
















