

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
اس غم
متن ترانه فقط برو
نپرس از حال و روز من، فقط برو
نمون نشو پاسوز من، فقط برو
برس به زندگیت به فکرِ من نباش
ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت
یکی دو تا نیست آخه درد این دلم
چیزی نمیگه خیلی مرده این دلم
زیادی عاشقت شدم دلت رو زد
بذار تموم شه قصمون، چه خوب چه بد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
هر جور که فکر کنی، خواستم ولی نشد
رفتی و بعد تو، این زندگی نشد
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد
عیبی نداره...
این زخمِ رو دلم، محکم ترم نکرد
دوریِ من ازت، این عشقو کم نکرد
هیشکی نگاه به این، حالِ دلم نکرد
عیبی نداره، عیبی نداره
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
متن ترانه فقط برو
نپرس از حال و روز من، فقط برو
نمون نشو پاسوز من، فقط برو
برس به زندگیت به فکرِ من نباش
ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت
یکی دو تا نیست آخه درد این دلم
چیزی نمیگه خیلی مرده این دلم
زیادی عاشقت شدم دلت رو زد
بذار تموم شه قصمون، چه خوب چه بد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
هر جور که فکر کنی، خواستم ولی نشد
رفتی و بعد تو، این زندگی نشد
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد
عیبی نداره...
این زخمِ رو دلم، محکم ترم نکرد
دوریِ من ازت، این عشقو کم نکرد
هیشکی نگاه به این، حالِ دلم نکرد
عیبی نداره، عیبی نداره
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
متن ترانه فقط برو
نپرس از حال و روز من، فقط برو
نمون نشو پاسوز من، فقط برو
برس به زندگیت به فکرِ من نباش
ازم که پرسیدن بگو دوسم نداشت
یکی دو تا نیست آخه درد این دلم
چیزی نمیگه خیلی مرده این دلم
زیادی عاشقت شدم دلت رو زد
بذار تموم شه قصمون، چه خوب چه بد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
هر جور که فکر کنی، خواستم ولی نشد
رفتی و بعد تو، این زندگی نشد
یه حرفی بود که تو خواستی بگی نشد
عیبی نداره...
این زخمِ رو دلم، محکم ترم نکرد
دوریِ من ازت، این عشقو کم نکرد
هیشکی نگاه به این، حالِ دلم نکرد
عیبی نداره، عیبی نداره
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
از هر چی ترسید دلِ من سرش اومد
گفتم بهتر میشه اما بدترش اومد
بعد از تو فقط به عکسات دلم رو زد
متن ترانه بماند
تو رفتی و سهمم از عشقت غمه سر قلبم هرچی بیاد حقمه
یه لحظه از عشق تو غافل شدم جنونو رها کردم عاقل شدم
تو که رفتی عقل از سر من پرید نمیشه که عشق از مغازه خرید
تو رفتی و قلب من افسرده شد دعاهای دشمن بر آورده شد
بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم
هنوز عطر تو توی این خونه هست چرا اشک من دست و پاتو نبست
دل آتیش گرفت از نبود تو سوخت دلم رو دلت خیلی ارزون فروخت
دلم ابر و طوفانه حالو هوات دلم به نبود تو عادت نداشت
چرا اشک من روت موثر نبود چون هیشکی به جز من مقصر نبود
بماند هنوز تو فکرتم نیوفتاده عشقت از سرم تو رفتی و خنده با تو رفت بماند خودم مقصرم
بماند هنوز تو فکرتم دلتنگ صدای خندتم بماند چی میکشم شبا خودم با خودم تو خلوتم
متن ترانه ادامه میدمت
بازم خاطره هامون اومد یادم چه قشنگ بود اون روزا باهم
من، تو یه گیتار و یه آهنگ...
اون شب باد میزد لای اون موهات کی تو رو قد خودم میخواست
کی تو رو قد خودم میخواست...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
باز خوابم برد تو ساحل چشای روشنت تو فکر خودم ادامه میدمت
بازم میام به دیدنت...
بازم با تو دوباره دریا رو هوس کردم کی تو رو با کسی عوض کردم
تو نکن از تو دلت پرتم...
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره چقدر ببینم عکساتو که خوابم ببره
از اون شبی که تو رفتی من چشام به دره آخه مگه چند تا دل تو سینه یه نفره
متن ترانه یکیو دارم
آخه کی انقد مثل تو نابه چی به اندازه ی چشمای تو جذابه
آخه کی انقد با دلم جوره توو دلم جای ی دیوونه ی مغروره
اونی که عطرش میمونه یادم به هر کسی جز اون بی اعتمادم
اونی که میخوامش و میخوادم
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
این بیقراری قانون عشقه کی جز خودت بود این سرنوشته
میتونه قلبم حتی جهنم تو که باشی بهشته
دار و نداره این دل تویی تو اصلا قبوله هر چی بگی تو
قلبی که انقد بی تابه واست مگه میتونه بی تو
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
متن ترانه یکیو دارم
آخه کی انقد مثل تو نابه چی به اندازه ی چشمای تو جذابه
آخه کی انقد با دلم جوره توو دلم جای ی دیوونه ی مغروره
اونی که عطرش میمونه یادم به هر کسی جز اون بی اعتمادم
اونی که میخوامش و میخوادم
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
این بیقراری قانون عشقه کی جز خودت بود این سرنوشته
میتونه قلبم حتی جهنم تو که باشی بهشته
دار و نداره این دل تویی تو اصلا قبوله هر چی بگی تو
قلبی که انقد بی تابه واست مگه میتونه بی تو
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
یکیو دارم از عشقش بگم هر چی کمه هر چی بگم اون داره
یکیو دارم حواسش به منه عشق منه عاشق بیماره
متن ترانه اوج آرزو
🗣 Alireza Roozegar
🎵 Owje Arezoo
#AlirezaRoozegar
من به همینم راضی ام
فقط نگاه کنی منو
ببین چه شعری میسازم
همین نگاه کردنو
من به همینم راضی ام
بساز با دلم یکم
وقتی که میبینی جایی منو
رو برنگردونی ازم
این اوج آرزومه من
کنارت باشم فقط
تنهاییاتو پر کنم
مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که
تکیه بدی به شونه هام
از حست واسم بگی که
دلتنگ میشی برام
این اوج آرزومه من
کنارت باشم فقط
تنهاییاتو پر کنم
مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که
تکیه بدی به شونه هام
از حست واسم بگی
که دلتنگ میشی برام
تو خوشگل تر از هر خوشگل زیبایی
تویی کل خیالم توی تنهایی
چشام وقتی به چشمات آخه میوفته
جداییش کار من نیست رو نگات قفله
من به همینم راضیم
که بی خبر نشم ازت
حتی شده از دور واسه یه لحظه
گاهی ببینمت فقط
من به همینم راضی ام
یه وقتا هم صحبت شیم
تو بیداری اگه نشد
به خواب هم دعوت شیم
به خواب هم دعوت شیم
این اوج آرزومه من
کنارت باشم فقط
تنهاییاتو پر کنم
مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که
تکیه بدی به شونه هام
از حست واسم بگی
که دلتنگ میشی برام
این اوج آرزومه من
کنارت باشم فقط
تنهاییاتو پر کنم
مراقبت کنم ازت
این اوج آرزومه که
تکیه بدی به شونه هام
از حست واسم بگی
که دلتنگ میشی برام
متن ترانه حس ناب
کاش هیچوقت چشمم تو چشت نمیوفتاد کاش هیچوقت مهرت به دلم نمیوفتاد
کاش دوست دارم از تو نمیشنیدم کاش سر سوزن از تو بدی میدیدم
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
طرز نگاه تو بود که عقلمو برد منو از من گرفت به دستش سپرد جون و دلم همش یه جا وقف تو شد
شبا با فکرت بیدارم تا دم صبح …
خیر نداری چشات دنیام شده دل سرکشم با تو رام شده بهترین روزای عمرم با توئه
شک نکن تو قلبم جا توئه …
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
متن ترانه حس ناب
کاش هیچوقت چشمم تو چشت نمیوفتاد کاش هیچوقت مهرت به دلم نمیوفتاد
کاش دوست دارم از تو نمیشنیدم کاش سر سوزن از تو بدی میدیدم
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
طرز نگاه تو بود که عقلمو برد منو از من گرفت به دستش سپرد جون و دلم همش یه جا وقف تو شد
شبا با فکرت بیدارم تا دم صبح …
خیر نداری چشات دنیام شده دل سرکشم با تو رام شده بهترین روزای عمرم با توئه
شک نکن تو قلبم جا توئه …
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
متن ترانه حس ناب
کاش هیچوقت چشمم تو چشت نمیوفتاد کاش هیچوقت مهرت به دلم نمیوفتاد
کاش دوست دارم از تو نمیشنیدم کاش سر سوزن از تو بدی میدیدم
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
طرز نگاه تو بود که عقلمو برد منو از من گرفت به دستش سپرد جون و دلم همش یه جا وقف تو شد
شبا با فکرت بیدارم تا دم صبح …
خیر نداری چشات دنیام شده دل سرکشم با تو رام شده بهترین روزای عمرم با توئه
شک نکن تو قلبم جا توئه …
عشقت مث خون تو رگام جاریه عاشق تو بودن عجب حالیه با تو باشم واسه دلم عالیه دوست دارمت زیاد
با تو بودن واسه من حس نابه تو منو خواستی و شدم انتخابت کنارت میمونم میشم عشق فابت
قهر به چشات نمیاد …
متن ترانه علاقه ی خاص
🗣 Ahmad Safaei
🎵 Alagheye Khas
#AhmadSafaei
دوست دارم
که تو باشی پیشم
کنارت ساعت هام
احساسی میشن
خوبو بد حالم
دست توئه
تپشای قلبم
بنده توئه
فکر نکن از
دوست داشتن من کم میشه
برعکس عشقم داره
به تو بیشتر میشه
جاتو محکم کردم
توی قلبم موندی
منه دیوونه ی بی کله رو
به عشق رسوندی
یه علاقه ی خاص هست
بین منو تو
کسی عاشق نیست اینطوری
عین منو تو
دور بریام حسودی میکنن
به منو تو
ما با هم چفتیم اینه خوبیه
عشق منو تو
یه علاقه ی خاص هست
بین منو تو
کسی عاشق نیست اینطوری
عین منو تو
دور بریام حسودی میکنن
به منو تو
ما با هم چفتیم اینه خوبیه
عشق منو تو
من حسم به تو
یه حس خیلی خاصه
قلبم میخواد
با دیدن چشمات وایسه
میشه از توی چشمات
این عشق نابو دید
میشه کنار تو
دل از غصه ها برید
یه علاقه ی خاص هست
بین منو تو
کسی عاشق نیست اینطوری
عین منو تو
دور بریام حسودی میکنن
به منو تو
ما با هم چفتیم اینه خوبیه
عشق منو تو
یه علاقه ی خاص هست
بین منو تو
کسی عاشق نیست اینطوری
عین منو تو
دور بریام حسودی میکنن
به منو تو
ما با هم چفتیم اینه خوبیه
عشق منو تو
متن ترانه دیوونتم
تو که نباشی من غم دارم اصلا یک دنیارو کم دارم
خوشبختی یعنی توی قلب یارم یه جای محکم دارم
عشق تو آتیشه هر روزه قلبم تو آتیشت میسوزه
پای تو میریزم دنیامو جای تو تو قلبم محفوظه
دیوونتم هیشکی نمیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست دارم میدونی خیلی زیاد
روزای شیرینم از شب چشمات میاد
دیوونتم هیشکی نمیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست دارم میدونی خیلی زیاد
روزای شیرینم از شب چشمات میاد
تو که نباشی آغوش بی روحم سرده
حالم آشوبه تورو که میبینم احساسم بر میگرده
قلبم میکوبه چشمای تو خیلی وقته دیوونم کرده
از بس که خوبه ...
تو که نباشی آغوش بی روحم سرده
حالم آشوبه تورو که میبینم احساسم بر میگرده
قلبم میکوبه چشمای تو خیلی وقته دیوونم کرده
از بس که خوبه ...
چشمای تو یادم میندازن بارونو بارونو بارونو
من خیلی چشماتو دوست دارم اون دویتا لیلای مجنونو
دیوونتم هیشکی نمیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست دارم میدونی خیلی زیاد
روزای شیرینم از شب چشمات میاد
دیوونتم هیشکی نمیتونه جات توی قلبم بیاد
تورو دوست دارم میدونی خیلی زیاد
روزای شیرینم از شب چشمات میاد
متن ترانه عاشق
میبینی من دارم میمیرم
اما به روت هم نمیاری
من تو قلبم عشقو احساسه
تو قلب سنگت چی داری
میبینم دنیامو بعد از تو بعد از تو اصلا دنیایی نیست
چی شد که فهمیدی واسه من تو قلب بی رحمت جایی نیست
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
میری دم رفتن نفسای منو میگیری
حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه
عاشق یعنی من که بی تو قلب حساسم میمیره
یعنی من که دلم پیش چشمای تو گیره
وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره
عاشق یعنی من که با هر آهنگی یادت میوفتم
یعنی من که درگیرم با این حال آشفتم
گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
میری دم رفتن نفسای منو میگیری
حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه
متن ترانه تقدیر
اگه دستمون به جایی نرسید اگه کندم تو رو از تقدیرم
هر جا بودی تو واسه من تب کن هر جا باشم من واست می میرم
ما دوتا پرنده تنهاییم که باید دلخوش پرواز نشم
ما دو تا پنجره رو به همیم که قراره رو به هم باز نشن
هر چی بغضه توی دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه
تلخ اما به خودت تلقین کن عشق تو غمشم شیرینه
دنیای می خواد غزل دوریت و گوشه ی چشمای من بنویسه
هر جا احساس غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه
مطمئن باش که چشمم خیسه مطمئن باش که چشمم خیسه
آرزوهام و نگفتم به کسی وقتی هیچکسی محرم رازم نیست
دنیا بوتیک بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست
آرزوهام و نگفتم به کسی وقتی هیچکس محرم رازم نیست
دنیا بوتیک بزرگیه که توش هیچ پیراهنی اندازم نیست
هر چی بغضه توی دنیا ماله من نبینم چهره ی تو غمگینه
تلخ اما به خودت تلقین کن عشق تو غمشم شیرینه
دنیای می خواد غزل دوریت و گوشه ی چشمای من بنویسه
هر جا احساس غریبی کردی مطمئن باش که چشمم خیسه
مطمئن باش که چشمم خیسه مطمئن باش که چشمم خیسه
متن ترانه رابطه
فکرت منو پیرم کرد
بی رحم پس پیشم برگرد
تنها توی یه ساعت یه نامرد
رابطه رو سرد تر کرد
داغون تر از قبلم من قبلا تو فکرش نبودم من اهل انقد گریه انقد خواهش نبودم
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه
بازم شب و دلتنگی میگیره کل اتاقو از پنجره میبینم بیرون و نور چراغو
دیدن دوبارت همینجا آرزومه هر چقدر دیر اما واقعی باشه خوبه
نبودی به فکرم یه لحظه ام همه حرفامو راحت نشد بگم من واسه دیدنت که حاضرم تا ته دنیا برم
کسی یه بار هم صحبتت نشه مگه میشه که عاشقت نشه
مگه میشه که عاشقت نشه دلم هرچی که ازت داره میکشه خب حقشه
متن ترانه نرو
مگه هست عشقی که توش غم نباشه
غم و عشق با هم رفیق شفیقن
یه زخمایی روی دل آدما هست
که درمون نمیشن از بس عمیقن
به چشمام که شرمندشونم همیشه
تو اون زخمی هستی که جاش خوب نمیشه
دیگه بعد تو قلبمو دوست ندارم
ولی قلب عاشق همه زندگیشه
نرو با دل بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م
نرو با دل بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م
گمونم ندیدی که خاموش و خسته م
چه دوست دارم هایی که موند رو دستم
گمونم ندیدی چجوری شکستم
شکستم ولی دل به هیچکی نبستم
من از عشق با طعم دلشوره سیرم
گرفتار این حسرت نا گزیرم
بری من سراغتو از کی بگیرم
یا پیشم بمون یا دعا کن بمیرم
نرو با دل بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م
نرو با دل بد نکن عشقمو رد نکن من تو رو می پرستم
نرو اینجوری بی خبر آرزومو نبر بخدا خیلی خسته م
متن ترانه عاشق منم
عاشق منم
که مونده عطر تو روی تنم
هنوز به آب و آتیش میزنم
کنار تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم
واسه تو از همه دست میکشم
گره خوردی به جونم
حال دل من عجیبه باهات میره نفسم واسه نفسات تو قلب منی خب حق بده که خوابم نبره بدون صدات
خوابم ببره رو شونه تو بازم یه ذره بهونه ی تو حرف میزنم هی اصلا چی میگم دیوونه شدم دیوونه ی تو
عاشق منم که مونده عطر تو روی تنم هنوز به اب و آتیش میزنم کنار تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم واسه تو از همه دست میکشم گره خوردی به جونم
متن ترانه عاشق منم
عاشق منم
که مونده عطر تو روی تنم
هنوز به آب و آتیش میزنم
کنار تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم
واسه تو از همه دست میکشم
گره خوردی به جونم
حال دل من عجیبه باهات میره نفسم واسه نفسات تو قلب منی خب حق بده که خوابم نبره بدون صدات
خوابم ببره رو شونه تو بازم یه ذره بهونه ی تو حرف میزنم هی اصلا چی میگم دیوونه شدم دیوونه ی تو
عاشق منم که مونده عطر تو روی تنم هنوز به اب و آتیش میزنم کنار تو بمونم
آرامشم تویی که روز و شب درگیرشم واسه تو از همه دست میکشم گره خوردی به جونم
متن ترانه مادر سلام
دوباره هوای دل آسمون شبیه هوای چشمای منه
خدا قصه ی کوچ پر غصتو به بغض شبونم گره میزنه
سراغتو میگیرم از عطر یاس نشونیتو میپرسم از چلچله
می خوام تا که بفرستم ای بی نشون سلامی برات از همین فاصله
سلام ای جواب سلام بهار سلام ای دلیل قرار زمین
دلم تنگ مادر نگاهم کن و یه دنیا غمو توی چشمم ببین
یا فاطمه ای با غریبی خو گرفته
یا فاطمه ای کشتی پهلو گرفته
یا فاطمه ای کشتی پهلو گرفته.
چه راضی توو اسم عزیز تو هست
که همراه با گریه ی بی امون
بمیرم واسه بغض های علی
بمیرم واسه غربتت مهربون
چشمای من باز بارون گرفت
آخه حسم این صدام میکنی
دلم قرصه وقتی دلم میشکنه
بازم مادرانه نگام میکنی
سلام ای جواب سلام بهار سلام ای دلیل قرار زمین
دلم تنگ مادر نگاهم کن و یه دنیا غمو توی چشمم ببین
یا فاطمه ای با غریبی خو گرفته
یا فاطمه ای کشتی پهلو گرفته
یا فاطمه ای کشتی پهلو گرفته
متن ترانه فکر من باش
میگی یک روز از اینجا میرم نمیگی میمیرم
فکر دلتنگی و تنهایی من باش
میگی این عشق برام کوچیکه رفتنم نزدیکه
میگی و قلب منو میکنی از جاش
من که با خوب و بدت سر کردم تو رو باور کردم
به خدا لایق بی وفایی نیستم
ولی تو عشقمو دور انداختی تو منو نشناختی
من که آماده ی این جدایی نیستم
فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم
فکر من باش که دیوونه و داغون میشم
فکر من باش از این زلزله ویرون میشم
فکر من باش که دق میکنم از این دوری
فکر من باش نذار آب بشم اینجوری
فکر من باش نگو قسمته و مجبوری
حالا که بغضم و هق هق کردی منو عاشق کردی
میگی تو نیمه ی گمشدم نبودی
کیه دنیاشو به اسمت کرده کی طلسمت کرده
مگه تو فرشته ی خودم نبودی
دوست داری اشک منو رود کنی منو نابود کنی
چی بهت میرسه از این همه آزار
چی بهت میرسه مغرور بشی بری و دور بشی
دست از این بازی بچه گونه بردار
فکر من باش که بعد از تو پریشون میشم
فکر من باش که دیوونه و داغون میشم
فکر من باش از این زلزله ویرون میشم
فکر من باش که دق میکنم از این دوری
فکر من باش نذار آب بشم اینجوری
فکر من باش نگو قسمته و مجبوری
متن ترانه عاشق
میبینی من دارم میمیرم
اما به روت هم نمیاری
من تو قلبم عشقو احساسه
تو قلب سنگت چی داری
میبینم دنیامو بعد از تو بعد از تو اصلا دنیایی نیست
چی شد که فهمیدی واسه من تو قلب بی رحمت جایی نیست
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
میری دم رفتن نفسای منو میگیری
حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه
عاشق یعنی من که بی تو قلب حساسم میمیره
یعنی من که دلم پیش چشمای تو گیره
وقتی که عکساتو میبینم نفسم میره
عاشق یعنی من که با هر آهنگی یادت میوفتم
یعنی من که درگیرم با این حال آشفتم
گفته بودم یک روزی تو میری دیدی گفتم
با اینکه دلت سنگه ولی بی تو مگه میشه
با اینکه دلم تنگه ولی حقشه ابری شه
برگشتن تو مثل آبی روی آتیشه برگشتن تو رویامه
با اینکه میدونی میمیرم اما بازم میری
میری دم رفتن نفسای منو میگیری
حتی ندارن اشکای من روی تو تاثیری این بخت دل تنهامه
متن ترانه نازک دل حساس
🗣 Pouya Bayati
🎵 Nazok Dele Hassas
#PouyaBayati
من آرومم با عشقه تو
که تو نازک دله حساسه منی
که تو عشقه با احساسه منی
که تو هرکاری کنی واسه منی
من آرومم با عشقه تو
بمون بمون تا عاشقتر بشم
بمون تویی تنها آرامشم
بمون که بی تو غرقه خواهشم
تو نیستی پیشم دلتنگت میشم
به خدا طاقت دوریتو ندارم
ای یار دیرینه مهرت شیرینه
نمیشه نداشته باشمت کنارم
وقتی بارونه بی تو این خونه
هی منو یاد تو میندازه عزیزم
هر جا حس کردی میخوای برگردی
در این خونه به روت بازه عزیزم
تو نیستی پیشم دلتنگت میشم
به خدا طاقت دوریتو ندارم
ای یار دیرینه مهرت شیرینه
نمیشه نداشته باشمت کنارم
وقتی بارونه بی تو این خونه
هی منو یاد تو میندازه عزیزم
هر جا حس کردی میخوای برگردی
در این خونه به روت بازه عزیزم
من آرومم با عشقه تو
بمون بمون تا عاشقتر بشم
بمون تویی تنها آرامشم
بمون که بی تو غرقه خواهشم
تو نیستی پیشم دلتنگت میشم
به خدا طاقت دوریتو ندارم
ای یار دیرینه مهرت شیرینه
نمیشه نداشته باشمت کنارم
وقتی بارونه بی تو این خونه
هی منو یاد تو میندازه عزیزم
هر جا حس کردی میخوای برگردی
در این خونه به روت بازه عزیزم
تو نیستی پیشم دلتنگت میشم
به خدا طاقت دوریتو ندارم
ای یار دیرینه مهرت شیرینه
نمیشه نداشته باشمت کنارم
وقتی بارونه بی تو این خونه
هی منو یاد تو میندازه عزیزم
هر جا حس کردی میخوای برگردی
در این خونه به روت بازه عزیزم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.







پیشواز ایرانسل


















































































