

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
قدم زدن...♥️
متن ترانه هنوزم میشه
من هنوزم حس میکنم یه
احساسی میتونه بین ما دوتا باشه
هنوزم میشه هر روز صبح دوتا
چشمام به عشق دیدن تو وا شه
من هنوز درگیر اون روزام
من هنوز درگیر خاطراتم
من دوست دارم تا همیشه با تو باشم
هنوزم میشه یه احساسی ما بین ما باشه
نباید قلبت از من جدا باشه
هنوزم پیش تو میلرزه دستم
معلومه هنوزم به تو وابستم
هنوزم میشه کنارت آروم بود مثه
دیوونه ها تا صبح تو بارون موند
هنوزم پیشت حس میشه
آرامش من این حسو میخوامش
وقتی روت اینجوری حساسم
معلومه یه حسی هست بازم
مگه دیوونم که بگذرم بذارم برم
وقتی کنار تو آسونه سختی
هر لحظه کنارمونه خوشبختی
مگه دیوونم که بگذرم بذارم برم
من هنوز درگیر اون روزام
من هنوز درگیر خاطراتم
من دوست دارم تا همیشه با تو باشم
هنوزم میشه یه احساسی ما بین ما باشه
نباید قلبت از من جدا باشه
هنوزم پیش تو میلرزه
دستم معلومه هنوزم به تو وابستم
هنوزم میشه کنارت آروم بود
مثه دیوونه ها تا صبح تو بارون موند
هنوزم پیشت حس میشه
آرامش من این حسو میخوامش
متن ترانه منو دریاب
یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
منو ببخش اگه دستامو برات مشت کردمو وقت سختیا بهت پشت کردم
چون توام مقصری خب بهونه های بی خود روزای خوب بینمونو کی برد
حیف من حیف خاطرات بینمون سنگدلیه نخوام بهت بگم بمون
حیف من حیفمون حیف خاطراتمون …
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
متن ترانه دوباره تو
یه چند وقته
حس میکنم نسبت بهم سردی
تو بین راه دستامو ول کردی
از اون همه خاطره دل کندی
یه چند وقته
این رابطه به تار مو بنده
چشات تو عکسامون نمیخنده
تاریکه دیگه با تو آینده
بگو همش خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم من ساده
بگو همش خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم من ساده
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
زل نرن تو چشم من که گریه داره حالم
یه چند وقته یه بغضی تو گلومه
همش فراریم از جمع با خودم حرف میزنم
یه شب خواب راحت تنها آرزومه
بی معرفت معلومه کجایی
آماده نیستم هنوز واسه جدایی
واسه دیدن تو با اون تنهایی تو بارون
واسه اشک چشامون
بگو خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم منه ساده
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.









