

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
*********
متن ترانه بعد من
قبوله تقصیر من بود هرجا میخوای برو انقده ازم دور شو که نرسه صدام به گوشت
دیگه خبر ندارم الان عشقم کجاست دیگه حتی نمیدونم اون قراره چی بپوشه
بعد تو زندگیم شده پر از استرس این روزا عشقم کجایی ای وای به دادم برس
من باهات راه نیومدم بگو کیا باهات همپا شدن قبلا هم گفته بودم از وقتی تو رفتی تنها شدم
نه خبر نداری از حالم فکرم درگیره اینه کجایی هرجایی که دلت میخواد برو منم واسه خودم خب دارم خدایی
حس میکردم خوشبختترینم عشق و توی چشمای تو دیدم اما حالا واسه اینکه از دور دوباره ببینمت دیگه ناامیدم
تجربه کن آدمارو تجربه کن …
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
نه دیگه نیست منو یادش رفته با امروز میشه یه چند هفته که رفته توی رابطه ی دیگه
در گوش اون همش دوست دارم میگه
باز منم تنها و هیچ و پوچم شب با گریه ها میخوابم صبح تو کوچم
پیاده به یاد لحظه های با تو بودن کاش منم اهل گرفتن آتو بودم
تجربه کن همه آدمای دیگرو محاله کسی رو تو حساس باشه
تنگ میشه دلت واسه همین طعنه ها کسی تورو بیشتر از من میخواس باشه
من میرم تو بمون هرچی بود بینمونو فراموش کن
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
متن ترانه چرا گریه کردم
دوباره میشکنه سکوت با بغضم
دوباره آدما حالتو میپرسن
دوباره مثله قدیم تو قلبمو بشکن
دوباره گریه کبودیه چشمم
غیر تو کل شهر از حالم خبر داره
منو برگردون به زندگیم فقط با یه
نگاه سادت یه لبخند عادی
تو میگفتی زخمایی که بهم زدی حاد نیست
پس چرا گریه کردم
فقط یه چند وقته یکم سرد و گوشه گیرم
شبا تو خلوتم بهونتو میگیرم
واسه من گریه خوب نیست
منی که مرد ام
منو ببخش ولی دوباره گریه کردم
دلم گرفته بدبین شدم به آینده
تنهام گذاشت رفت
اونی که میگفت پابنده
اونی که حتی یه روز نبودمم میمرد
اونی که حتی رو اسمم قسم میخورد
چی شد
من که واسه موندنت هر روز دعا کردم
جز تو با تمومه آدمای تویه شهر سردم
پس چرا گریه کردم
دوباره من دوباره ترسو دلهره
یه دل که از تو از خدا هم دلخوره
من به خاطرت از هر چی داشتم گذاشتم
با خنده هات خندیدم
با گریت گریه کردم
منی که کل دنیا میگفت یه آدم سردم
شدم یه دیوونه بیقراره لعنتی
شدم یه آدمی که نمیخوابه بعد از این
فریاد زدم بمون کنارم
حتی نگام نکرد یه بارم
گفت هر چی بوده بینمون تمومه
گفتم اون مثه من دوست نداره دیوونه
فقط یه چند وقته یکم سرد و گوشه
گیرم شبا تو خلوتم بهونتو میگیرم
واسه من گریه خوب نیست منی که مردام
منو ببخش ولی دوباره گریه کردم
دلم گرفته بدبین شدم به آینده تنهام
گذاشت رفت اونی که میگفت پابنده
اونی که حتی یه روز نبودمم میمرد
اونی که حتی رو اسمم قسم میخورد
چی شد
من که واسه موندنت هر روز دعا کردم
جز تو با تمومه آدمای تویه شهر سردم
پس چرا گریه کردم
متن ترانه دوباره تو
یه چند وقته
حس میکنم نسبت بهم سردی
تو بین راه دستامو ول کردی
از اون همه خاطره دل کندی
یه چند وقته
این رابطه به تار مو بنده
چشات تو عکسامون نمیخنده
تاریکه دیگه با تو آینده
بگو همش خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم من ساده
بگو همش خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم من ساده
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
زل نرن تو چشم من که گریه داره حالم
یه چند وقته یه بغضی تو گلومه
همش فراریم از جمع با خودم حرف میزنم
یه شب خواب راحت تنها آرزومه
بی معرفت معلومه کجایی
آماده نیستم هنوز واسه جدایی
واسه دیدن تو با اون تنهایی تو بارون
واسه اشک چشامون
بگو خوابه
که عشق من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع
شاید باور کنم بازم منه ساده
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
دوباره تو دوباره من
حال خرابه این روزای منو ببین و بخند
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل





















