

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
متفاوت ترین ها
متن ترانه بعد من
قبوله تقصیر من بود هرجا میخوای برو انقده ازم دور شو که نرسه صدام به گوشت
دیگه خبر ندارم الان عشقم کجاست دیگه حتی نمیدونم اون قراره چی بپوشه
بعد تو زندگیم شده پر از استرس این روزا عشقم کجایی ای وای به دادم برس
من باهات راه نیومدم بگو کیا باهات همپا شدن قبلا هم گفته بودم از وقتی تو رفتی تنها شدم
نه خبر نداری از حالم فکرم درگیره اینه کجایی هرجایی که دلت میخواد برو منم واسه خودم خب دارم خدایی
حس میکردم خوشبختترینم عشق و توی چشمای تو دیدم اما حالا واسه اینکه از دور دوباره ببینمت دیگه ناامیدم
تجربه کن آدمارو تجربه کن …
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
نه دیگه نیست منو یادش رفته با امروز میشه یه چند هفته که رفته توی رابطه ی دیگه
در گوش اون همش دوست دارم میگه
باز منم تنها و هیچ و پوچم شب با گریه ها میخوابم صبح تو کوچم
پیاده به یاد لحظه های با تو بودن کاش منم اهل گرفتن آتو بودم
تجربه کن همه آدمای دیگرو محاله کسی رو تو حساس باشه
تنگ میشه دلت واسه همین طعنه ها کسی تورو بیشتر از من میخواس باشه
من میرم تو بمون هرچی بود بینمونو فراموش کن
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


















پیشواز ایرانسل




