

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
MMGP


متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه برف
برف برف برف می باره
قلب من امشب بی قراره
برف برف برف می باره
خاطره هاتو یادم میاره
تا دوباره صدامو درآره
برف برف برف می باره
آسمونم دلش غصه داره
حق داره هرچی امشب بباره
جای برف باز می شینی کنارم
مطمئنم دیگه شک ندارم
شک ندارم توام فکرم هستی
تنهایی توو اتاقت نشستی
گفته بودی دلت تنگ نمیشه
پس چرا هی میای پشتِ شیشه
برف برف برف می باره
خاطره هاتو یادم میاره
خنده ی آدمک روی برفا
روزای خوبمو زنده کرده
من دلم گرم هیشکی نمیشه
سردمه سردمه خیلی سرده
باز دوباره داره برف می باره
باز چه ساکت چه کم حرف می باره
یخ زده دستای بی گناهم
چشم به راهم فقط چشم به راهم
چشم به راهم چشم به راهم
برف برف برف می باره
قلب من امشب بی قراره
برف برف برف می باره
خاطره هاتو یادم میاره
تا دوباره صدامو درآره
برف برف برف می باره
متن ترانه چرا تو (ریمیکس)
🗣 Farzad Farzin
🎵 Chera To
#FarzadFarzin
من و شب و گریه ی دوباره
بارونم که داره میباره
تورو خدا عشقم میبینی هوارو
هوا که اینجوری میشه
یعنی تو دلت تنگ نمیشه
چجوری میتونی نبینی این گریه هارو
تو که هنوز واسه من همونی
آخه بی معرفت میدونی
میدونی چند وقته که نشنیدم صداتو
هرکی منو بشکنه مهم نیست
قلبمو بشکنه مهم نیست
اما بهم بگو عزیزم چرا تو
چرا تو
هرجای قلبمو که دست میذارم
یه زخمی از تو با خودم دارم
زخمایی که خوردم ازت کم نیست
یه جای سالم توی قلبم نیست
توی قلبم نیست
>>
نریزه و بریزه و اشکام واسه تو فرقی نداره
اما بازم میمونم با فکر اون که دوسم نداره
اونی که بخواد از تو و اون همه خاطره جداشه
باید دیوونه باشه باید دیوونه باشه
هرجای قلبمو که دست میذارم
یه زخمی از تو با خودم دارم
زخمایی که خوردم ازت کم نیست
یه جای سالم توی قلبم نیست
توی قلبم نیست
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.










پیشواز ایرانسل










