

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
عشق
متن ترانه تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد که با دلم حرف زدی
من عاشق این رابطه ام به زندگیم خوش اومدی
تو از کجا پیدات شد تو بازی بی قاعده
به ذهنمم نمی رسید خدا تو رو به من بده
شلوغ و گرم و روشنی درست عین زندگیم
من چشم وا کردمو تو افتادی بین زندگیم
دروغ میگفتم ولی کنار تو باور شدم
من خوب بودم قبل تو بعد از تو من بهتر شدم
وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد
یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد
وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد
یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد
بذار گاهی قلب تو برام یه باور بشه
من قول میدم بعد از این زندگی بهتر بشه
نگاهم میکنی و به عشق بر میخورم
میخندی از ته دل من خنده هاتو میشمُرم
وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد
یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد
وقتی دلت از دست رفت یعنی یکی دنیات شد
یعنی بپرسی هی ازش تو از کجا پیدات شد
تو از کجا پیدات شد
متن ترانه دنیامو عوض کن
وقتش رسید برسم دوباره به تو
وقتش رسید که بدی به من قلبتو
از این به بعد همیشه کنارِ همیم
دنیا بدون ما دار و ندار همیم
دنیامو عوض کن با حسِ نگاهت
با گرمی دستات با صورت ماهت
دنیامو عوض کن هرجور که میتونی
چشمامو ببین تا حرفامو بخونی
دلواپسی کنار تو بی معنیه
غیر از خودت عزیز دل من کیه
شیرینه این غم و عشق و جنونِ من
چشمای تو شده وصله یِ جونِ من
دنیامو عوض کن با حسِ نگاهت
با گرمی دستات با صورت ماهت
دنیامو عوض کن هرجور که میتونی
چشمامو ببین تا حرفامو بخونی
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.






پیشواز ایرانسل



































