

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
best
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه دروغ میگفتی (ریمیکس)
🗣 Roozbeh Nematollahi
🎵 Melate Eshgh
#RoozbehNematollahi
من که مست از می جانم تتناهو یا هو
فارغ از کون و مکانم تتناهو یا هو
چشم مستش چو بدیدم دلم از دست برفت
عاشق چشم فلانم تتناهو یا هو
گاه در صومعه با اهل عبادت همدم
گاه در دیر مغانم تتناهو یا هو
من به تقدیرم و تقدیر هم از ذات من است
قادر هر دو جهانم تتناهو یا هو
تن به تن ذره به ذره همه انوار منند
زانکه خورشید نهانم تتناهو یا هو
تتناهو تتناهو تتناهو یاهو
تتناهو تتناهو تتناهو یا هو
من که مست از می جانم تتناهو یا هو
فارغ از کون و مکانم تتناهو یا هو
چشم مستش چو بدیدم دلم از دست برفت
عاشق عاشق ِ چشم فلانم تتناهو یا هو
تتناهو تتناهو تتناهو یا هو
تتناهو تتناهو تتناهو یا هو
متن ترانه منو دریاب
یاد توئه دیوونه کردم باز این رابطه جنگه همش دعواس
خسته شدیم از بس زدیم فریاد برگرد یه کاری کن منو دریاب
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
منو ببخش اگه دستامو برات مشت کردمو وقت سختیا بهت پشت کردم
چون توام مقصری خب بهونه های بی خود روزای خوب بینمونو کی برد
حیف من حیف خاطرات بینمون سنگدلیه نخوام بهت بگم بمون
حیف من حیفمون حیف خاطراتمون …
برگرد منو دریاب که آشوبم این مشکلات تقصیر من بودن
برگرد منو دریاب منه ساده اونی که از چشم تو افتاده
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
کی مثل من موهاتو میبافه شبا آروم بشی من نباشم درد و دلهاتو میگی آروم به کی
هی بدی دیدم ازت اما نیاوردم به روت خودخوری کردم همش تا که نریزه آبروت
متن ترانه دزدیده
🗣 Milad Bagheri
🎵 Dozdideh
#MiladBagheri
دزدیده چون جان میروی
اندر میان جان من
سرو خرامان منی
ای رونق بستان من
چون میروی بی من نرو
ای جان جان بی تن نرو
از چشم من بیرون مشو
ای شعله ی تابان من
تا آمدی اندر برم
شد کفر و ایمان چاکرم
ای دیدن تو دین من
وی روی تو ایمان من
بی پا و سر کردی مرا
بیخوابو خور کردی مرا
سرمستو و خندانم
ای یوسف کنعان من
یک لحظه داغم میکشی
یک دم به باغم میکشی
پیش چراغم میکشی
تا وا شود چشمان من
هفت آسمان را بردرم
وز هفت دریا بگذرم
چون دلبرانه بنگری
در جان سرگردان من
از لطف تو چون جان شدم
در خویشتن پنهان شدم
ای هست تو پنهان شده
در هستی پنهان من
متن ترانه از عشق بگو
دلداده ی توام
رویای هر شبی
عاشق نمیشدم
عاشق شدم ببین
رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما
حیف گفتمت از عشقو باور
گفتی از نگاه آخر حیف
راحت از این دل مرو که جانم میرود
هر کجا روانه شوم صدایت میزنم
جان من رها به سوی تو شد
نگاه من اسیر موی تو شد
دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من
به هر کجا روی کنار توام
جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی
قسم به جان من قسم نرو
چشمانش دار و ندارم بود
دار و ندارم کو
من دل بستم به آنکه دلدارم بود
دلبر نازم کو
دل به دریاها بزن از عشق بگو زیبای من
به هر کجا روی کنار توام
جان جانانم تویی زیبا تویی رویا تویی
قسم به جان من قسم نرو
متن ترانه دهه شصت
ساده از دست ندادم دل پر مشغله را
تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، ندیدم تله را ...
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم
با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست
خواستم باز کنم با تو سر این گله را
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
متن ترانه اصرار
دارم از دنیای تلخ و تیره و تار تو میرم
من به خاطر تو موندم و به اصرار تو میرم
سقف آرزوم چشات بود اگه چشماتو ببندی
زیر آوار تو میرم...
اگه آرامشتو ازت گرفته بود حضورم
دیگه از الان به بعد آروم بگیر که از تو دورم
تو هوامو نداشتی خواستم بمونم نذاشتی
دوست داشتمت همیشه چه قهر بودی چه آشتی
گفتم که آرزومه این بغضی که تو گلومه
باز شه و من تموم حرفامو بگم نذاشتی
اگه من میرم تو میدونی چراشو
عاشقی همیشه درگیر غروره
نگو تقصیر منه خودت که دیدی
من دلم دریاس ولی چشم تو شوره
چشم تو شوره...
تو هوامو نداشتی خواستم بمونم نذاشتی
دوست داشتمت همیشه چه قهر بودی چه آشتی
گفتم که آرزومه این بغضی که تو گلومه
باز شه و من تموم حرفامو بگم نذاشتی
متن ترانه بهار
تقویم من با تو پر از عطر بهاره با خنده تو سال من تحویل میشه
آرامش دنیامو مدیون تو هستم خوشبختی من با نگات تکمیل میشه
برفای خونه با حضورت آب میشن خورشیدو با عشقت به قلبم هدیه کردی
پیش از تو سرما سهم ما از زندگی بود تو با دل بی اعتماد من چه کردی
نگار نازنین من بهار دلنشین من تو با دلم بگو چه کردی
تمام من فدای تو فدای خنده های تو تو با دلم بگو چه کردی
نگار نازنین من بهار دلنشین من تو با دلم بگو چه کردی
تمام من فدای تو فدای خنده های تو تو با دلم بگو چه کردی
تو مثل روزای بد زمستونی مثل قدم زدن تو باغ بارونی
احساس تو به من آیندمو میسازه نگاه آرومت تجربه پروازه
نگار نازنین من بهار دلنشین من تو با دلم بگو چه کردی
تمام من فدای تو فدای خنده های تو تو با دلم بگو چه کردی
نگار نازنین من بهار دلنشین من تو با دلم بگو چه کردی
تمام من فدای تو فدای خنده های تو تو با دلم بگو چه کردی
متن ترانه تو خودم میسوزم
زندگیم گوشه ی رینگ زیر مشت و لگده اون طرف به رویاهام یه کسی چاقو زده
وقتی که گفتی بهم هیچ وقت پیم نگرد انگاری دنیامو یکی تو آب خفه کرد
سر که برگردوندی آرزومو کشتی زندگیمو بردی با یه کوله پشتی
فاصلم تا مردن بسته به دوریته من یه پمپ بنزین رفتنت کبریته
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالن تنهایی وسط آتیشم
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالن تنهایی وسط آتیشم
من یه آیینه ام که گیر شب افتادم یه زمین لرزم که هی عقب افتادم
یه حنابندونم اما زیر آوار یه دکون سوخته وسطای بازار
من سکانس مردن ته یه تیتراژم لاشه ای اوراقی ته یه گاراژم
حال و روزم خوش نیست نفسام بی جونه کاش یکی پیدا شه تورو برگردونه
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالن تنهایی وسط آتیشم
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالن تنهایی وسط آتیشم
متن ترانه میگذرم ازت
امشب میخوام قدم بزنم هی تو گوش خودم بزنم
هرچی حس تو سرمه امشب میخوام همه رو به هم بزنم
به دلم بگم دیگه تورو نخواد حتی دیگه یادشم نیاد اسمتو
حتی یه لحظه ام نرم تو فکرتو از یاد من بره حستو
میگذرم ازت …
میگذرم ازت میگذرم از تو و اون خاطرات
نمیگذرم فقط از درد دلم با چشات
نمیگذرم فقط از حرفایی که رو دلم مونده
میگذرم ازت میگذرم از تو و اون خاطرات
نمیگذرم فقط از درد دلم با چشات
نمیگذرم فقط از حرفایی که رو دلم مونده
متن ترانه پرنده
وای از دست آدما چه بی رحمن
بگو چرا شکسته بی تو قایقم
چرا نمیکنی نگام
زخمیه بال و پرم
از توام خسته ترم غریبم
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده
تو بگو کجا برم دردمو به کی بگم نمیدونم
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده
بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم
ببر منو پیش خودت خستم از آدمای شهر گرون خریدم این دلو نذار که از دستش بدم
بازار نامردی چرا شلوغه هر روز خدا پرنده بی بال و پرش اسیر پرواز خدا
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده
تو بگو کجا برم دردمو به کی بگم نمیدونم
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده
بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم
متن ترانه اشتباه اول
خیلیا از عشق سیرن خیلیا بهونه میگیرن
خیلیا میان و میرن خیلیا خستن و درگیرن
خیالت راحت من دارم خودمو میگم
آره خودم فکر میکردم عشقمون ابدیه اما واسه تو نه
چه میدوستم قلبمو باید دو دستی تقدیمت کنم
الان هیشکیو نمیبینم جز تصویر دورم
تو از اولشم اشتباه بودی اونی که میخواستم باشی
نه نبودی یه جوری رفتی تنهام گذاشتی
معلوم بود از اول دوسم نداشتی آره تو دوسم نداشتی
آره خودم فکر میکردم عشقمون ابدیه اما واسه تو نه
چه میدوستم قلبمو باید دو دستی تقدیمت کنم
الان هیشکیو نمیبینم جز تصویر دورم
متن ترانه تنها نذار
دزدیدی از من ، آرزو هامو
من از تو دارم ، تنهاییامو
پروازو دیدیم ، بال و پرت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم
هر جایِ این شهر ، رد من و تو
کی عاشقی کرد ، قد من و تو
گفتی میمونی ، اما دلت رفت
خاطره هامون ، از خاطرت رفت
خیلی وقته که این خیابون
توو بارون ندیده ما رو با همدیگه
بدونِ تو که دنیامی نه
نمیخوام یه لحظه دنیا رو دیگه
تنها نذار ، این دیوونه رو
خالی نکن ، تو این خونه رو
وقتی نیستی ، واسه کی بخونم
تو نباشی ، واسه چی بمونم
متن ترانه پر میزنه
با تو دور از حاشیه ام من
تو که باشی راضی ام
واست جونم میدم
آخ که چشات نقاشین
نگیریشون از من یه وقت
همین الان پیشم بودی
تنگ شد دلم برا تو
نور چشامی، توی رگامی
اگه دلت گرفت یه سر بزن
خودم هستم با تو
اصلا تا صبح تو حرف بزن
با تو جون میده حرف زد
فکر کن یه درصد که خسته شم
کم نمیشه علاقم بهت هم یکم
پر میزنه
دلم واسه تو عشقم واسه هر شب دیدنت
میدونی که به خاطرت داره قلبم میزنه
کی مثل تو آخه اینجوری دلو از من میبره
پر میزنه
دلم واسه تو عشقم واسه هر شب دیدنت
میدونی که به خاطرت داره قلبم میزنه
کی مثل تو آخه اینجوری دلو از من میبره
عشقتو میگیرم سفت بغلش من
تا میبینمت میگیرم که تپش قلب
همه کسم تویی خود خود تو
تورو بدجوری دوست دارم عشقم
چقدر خوشگله وقتی میاد بغل تو اسمم
پر میزنه
دلم واسه تو عشقم واسه هر شب دیدنت
میدونی که به خاطرت داره قلبم میزنه
کی مثل تو آخه اینجوری دل و از من میبره
پر میزنه
دلم واسه تو عشقم واسه هر شب دیدنت
میدونی که به خاطرت داره قلبم میزنه
کی مثل تو آخه اینجوری دل و از من میبره
متن ترانه زندگی کردم تو رو
زندگی کردم تورو با همه قلبم عاشقم کردی عاشقت کردم
من که میدونی با همه سردم با تو خندیدم با تو گریه کردم
این همه راه اومدم باهات حیفه حیفه برگردم
اگه مثل تو آدم زیاده شبیه تو از کجا آدم بیاره
کجای شهرو باید بگردم که خاطره هامونو یادم نیاره
خودمو زدم به خواب به خواب اما خب بیدارم اما خب بیدارم
من واسه دیدن تو پلکامو رو همدیگه میذارم
صورت ماهت پشت پلکامه این یعنی این قلبت هنوز باهامه
زندگی کردم تورو با همه قلبم خاطره هایی که با تو دارم عین رویامه
اگه مثل تو آدم زیاده شبیه تو از کجا آدم بیاره
کجای شهرو باید بگردم که خاطره هامونو یادم نیاره
متن ترانه وای اگر
وای اگر آنچه شنیدم راست باشد چه کنم
آن که رفته واقعا میخواست باشد چه کنم
وای اگر باز نگردد فرصت دیدارش
هی نگویید به من او تنهاست باشد چه کنم
وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند
در جوانی غم او سخت مرا پیر کند
مرز ویرانی و دیوانگی هم نزدیک است
وای اگر دیر کند دیر کند دیر کند
ای رفیقان چه نشستید به پریشانی من
نوشتان باد و غم تنهایی و ویرانی من
دل اگر خوش خبری پیش کسی جار نزن
باید این را بنویسند به پیشانی من
وای اگر جای دگر دلبری آغاز کند
به رقیبان نکند روی خوش ابراز کند
وای اگر خاطره ها را ببرد از یادش
برود ناز کند ناز کند ناز کند
متن ترانه بی هوا
دلدادم، دلی پر از عشق دادم
بازم من، منی که تنها ماندم
عمرم را گذاشتمو جا ماندم
چی موند از منی که رویا داشتم
کنار توخودمو جا میذاشتم
برای توچه آرزوها داشتم
((بی قرارتم به کوه و جنگل و هوا بگو
این دیوونه خورد زمین تا تو بری به آسمون
تو تمام من شدی، تمام من نرو بمون
بی هوا یه سر بزن به کنج خلوتم
من هنوز عاشقم هنوز قلب من
به فکر تو دچاره، نرو بمون))
دیگه چی موند ازم
من که همه چیزمو دادم پای دلم
تو بگو چی موند ازم
آخر قصه این منم که باید برم
آروم آروم اومدی توی دلم رفتی
رفتی و رفتی
نرو نرو نرو
داغون نکن منو
نرو بزار عاشق بشیم دوباره از سر و
متن ترانه وقتشه بری
همه جا حرف از توئه تبریک میگم عشق من
هر کی حالتو میپرسه نمیدونم چی بهش بگم
نبینم بغض توی چشات دیوونه حالا حرف از توئه
ببین هر کی که دوست داشت یه شبه برید و رفت از دورت
من که هر کاری میکردم سر باشی از همه
هر روزی گذشت خالی شد دستم هی
تو بودی واسم آخرین قسم به جون خودت دیگه تنهایی بسمه
یه حرفایی هرجایی جاش نیست
یاد گرفته بودی هی قهر و آشتی
تو هم که بمون نبودی میرفتی چون عشقشو داشتی
متاسفانه آدمای غلط میان سر راهتو میکنن تورو ساده کلت
متاسفانه یادگاری ازت یه مشت قرص و یه تن لت و پاره فقط
بدیش اینه خودم آدمت کردم باورت کردم شدی شاهرگ گردن
بدیش اینه من که با همه سردم یه روز تو بودی اول و آخر حرفم
دیگه وقتشه بری برو زل زدی به چی
باشه من بد و تو خوب اصلا هرچی تو بگی
کاری کردی که بشم از همه عالم به دور
برو دوراتو بزن هیشکی که نمیشه آدم به زور
باشه بخند چجوری روت میشه بگی این حرفارو راجع به من
وا میشه پات به هر دری که بازه جالبه نه
کاش چشاتم وا شه یکم یکی برات نگرانه بفهم
حالا جاشه بگم چجوری روت میشه بگی این حرفارو راجع به من
تورو میشناسن هرجا باشی ولی خب با اسم من
میترسم هرکی بعد تو بهم میگه عاشقتم
باشه بفهم ...
متن ترانه شومینه
یا شومینه ی این خونه سرد و ساکتو روشن کن
بیا پیراهن گلداری که بت هدیه دادم تن کن
یادته گریت می اومد دست رو موهات میکشیدم میرفت
با یه خندت کل روز هرجا که سختی میکشیدم میرفت
هیشکی نمیفهمه حال دلم رو خودت بیا
بی تو تک و تنهام تو شهر شلوغیا
قول داده بودی حرف رفتن نه نگیا
بیا بیا قد دل کوچیکت تنگه دلم برات
هر کی از تو کوچه رد میشه میاد تو حیات
تنگه تنگه دلم واسه اون دوتا چشات بیا بیا
متن ترانه بترس
تو که این همه رازه توو سرت
از اون که میدونه بترس
از اونی که از چشمِ تو
حرفتو میخونه بترس
از سقفی که رو سرته
که بهش میگی خونه بترس
از اونی که مدتیه
با تو توو زندونه بترس
از اون که فکر رفتنه
اما نمیتونه بترس
اگه تو رو میشناسه و
باز با تو میمونه بترس
همون توو آتیشش یه روز
تو رو میسوزونه بترس
این چرخ گردونه بترس
دنیا رو قانونه بترس
مسافر راه های دور
آی ماهی آبای شور
اون سد سر ریز غرور
بعدش بیابونه بترس
بهشتی که ساختم برات
زدی خزون شد سرِ راهت
بعدش زمستونه بترس
دنیا رو قانونه بترس
تو با این همه نفرت توو دلت
لبات که خندونه بترس
ناممکنه موندن باهات
از اون که میتونه بترس
از هر کی مثل خودتو
میگرده حیرونه بترس
عینِ حقیقت توو حصار
از اون که بیرونه بترس
از اون که کل زندگیش
بعد تو ویروونه بترس
از جای پات رو هر دلی
از اشکِ رو گونه بترس
از تو چه پنهونه یه دست
دنیات چه میزونه بترس
این چرخ گردونه بترس
دنیا رو قانونه بترس
مسافر راه های دور
آی ماهی آبای شور
اون سد سر ریز غرور
بعدش بیابونه بترس
بهشتی که ساختم برات
زدی خزون شد سرِ راهت
بعدش زمستونه بترس
دنیا رو قانونه بترس
متن ترانه همین مونده بود
همونم همون که با دست تنگ توو مشتم برات صدف داشتم
با این حال هم به هر کی که توو دلت خونه کرد شرف داشتم
گذشتم ازت نگاه کن منو نه حالم بده نه چشمم تره
شب آخره تو هم هر چقد ازم دور شی واست بهتره
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
منو هیچکس منو هیچی مثه حرف تو نسوزونده بود
همین مونده بود خرابم کنی جوابم کنی همین مونده بود
نگاه منو خودت خواستی که من قلبمو بگیرم ازت
یه جوری برم که انگار که نبودم اصن نگاه کن فقط
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
شکستم درست بریدم قبول میدونی که من یه دندم هنوز
تماشام کن همه زهرمو کشیدن ولی کشندم هنوز
متن ترانه کنار تو
تصویر تو از تو چشام خیلی وقته رفته
با اینکه سرد شدم هنوز ندیدنت سخته
کسی نیومده به جات بعد این همه وقته
بدون تو الان روزام پر نقطه ضعفه
من کنار تو خوشحالم با تو دنیا رو دوس دارم
رو توئه نگاه من بی تو روزام تیره و تارن
همه آسونا دشوارن تویی تکیه گاه من
چه جاهایی … نمی رفتیم کنار هم
چه کارایی … نمیکردیم
چقدر غرق خوشی بودیم
نفهمیدیم که میگذشتن چه روزایی
چه شب هایی … نمی گفتیم کنار هم
چه حرفایی … نمیدونم کجای زندگیم رفتی
که بی تو میشکنه بغضم یه وقتایی …
من کنار تو خوشحالم با تو دنیا رو دوس دارم
رو توئه نگاه من بی تو روزام تیره و تارن
همه آسونا دشوارن تویی تکیه گاه من
نفس در سینه ساکت شو، همینک یار میاید
طبیب بی مروت بر سر بیمار میاید
متن ترانه تو رو به دنیا نمیدم
حس امنیتی که دارم پلوت
میارزه به گذشتن از خیلی چیزا
میدونی عاشقتم
میدونم توام منو خیلی میخوای
با یه مشت چیزای ساده خوشیمو
همه جوره خوبیم پلو هم
اسم من برق میزنه
روی گردنبندی که دور گلوت هست
تورو به دنیا نمیدم
میخوام ازت یاد بگیرم
زندگیمو دادی نجات
وقتشه برات بمیرم
خدا هوامو داشت داد یه فرشته بهم
جا دادی منو توی بهشت دلت
تو با خوشگلیات اومدی
تا که توی دنیام هرچی که زشته بره
دوتا چشام تورو دید فقط
اومدی شدی همه چیم اصلا
چند ساله با هم هستیم ولی
هنوز هر بار دوق داری واسه دیدنم
متن ترانه دلم گیره
هر موقع بودی یه جوری با من سردی فکرم نبودی
ردی مودی تو جنگی با دلم
من باز میخوامت یه دیوونه ی خوبی
اینو میدونی بعد تو نشد یه بار
رو لبم اسمی بیاد خنده به کنار
شد دیگه یه سال یه سر به ما بزن
میایی خنده خوشگلاتم برام بیار
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
بمون برام با دلم حرف تو بود همین الان
زیر عکسم بزار تو ی قلب برام
تو دلت تنگ شد همین ورام
من عاشقتم فکرم نیستی یکم
برگرد پیش خودم من که مواظبتم
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
بعد تو نشد یه بار
رو لبم اسمی بیاد خنده به کنار
شد دیگه یه سال یه سر به ما بزن
میایی خنده خوشگلاتم برام بیار
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
متن ترانه دلم گیره
هر موقع بودی یه جوری با من سردی فکرم نبودی
ردی مودی تو جنگی با دلم
من باز میخوامت یه دیوونه ی خوبی
اینو میدونی بعد تو نشد یه بار
رو لبم اسمی بیاد خنده به کنار
شد دیگه یه سال یه سر به ما بزن
میایی خنده خوشگلاتم برام بیار
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
بمون برام با دلم حرف تو بود همین الان
زیر عکسم بزار تو ی قلب برام
تو دلت تنگ شد همین ورام
من عاشقتم فکرم نیستی یکم
برگرد پیش خودم من که مواظبتم
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
بعد تو نشد یه بار
رو لبم اسمی بیاد خنده به کنار
شد دیگه یه سال یه سر به ما بزن
میایی خنده خوشگلاتم برام بیار
من دلم گیره گیره دلم گیره
بعد تو میره میره دلم میره
دیوونم کردی دیوونه شدم
دیوونه دلم گیره بی تو میمیره
متن ترانه فرشته
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
تو نگات التهاب کارونه
واسه چشمات مردن آسونه
پشت پلکات غروب تهرونه
لب دریا دوباره بارونه
تو میرقصی موهات پریشونه
منو دیوونه کردی دیوونه
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
چشمات
نمیره هیچ وق(ت) از یادم
بیا برس بازم به دادم
تا نیوفتادم
(بی تو مث یه برگ تو بادم
بیا برس بازم به دادم
نمیری یادم )
انگار
یه دنیا فاصله اس تا تو
نذار بگیره هرکی دستاتو
بگیره دنیاتو (من خوب میشم با تو)یا ( آرومم با تو)
بوی آتیشی توی سرما
مث نم نم بارونی لب دریا
وقتی دستاتو میگیرم
مث حس پریدنه روی ابرا
مث گلدون توی طاقچه
یه فرشته ی تک و تنها
چه زیبا
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.
















پیشواز ایرانسل





















































































































