

4.6 از 5 (از مجموع 20 امتیاز)
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
دردانه (بمناسبت روز دختر)
توسط نواک
1914 دنبال کننده5 آهنگ (16:26)
دختر که باشی میشی دردونه ی بابا، سنگ صبور مامان و گرمی خونه. هیچ خونه ای تو حسرت این گرما نباشه. خونه هاتون گرم.
#عنوان
متن ترانه سیاه مژگون
خودت مثله گلی و گل
رو موهای تو میذارم
خجالت میکشم وقتی
به کرمون زیره میارم
کبوتر جَلد یه بومه
یه دل دارم دو تا دلبر
میگم افسونگره چشمات
میگی از هر دوشون بگذر
میگی از هر دوشون بگذر
سیاه مژگون کمون ابرو
یکی یک دونه ی زیبا رو
یه عمرِ این دله زار رو
از این سو میکشی اون سو
به هم راه داره قلبامون
یکین پشته بومامون
نه پا میذاری تو خونه ام
نه میری از دلم بیرون
خیالت دامه تو دستام
نترس آهو نمیگیرم
خودت عاشق کشی عشقم
شکارت میشمو میرم
تا تیر غمزه های تو
چرا تو زنده ها باشم
زیادن کشته های شهر
میخوام یکی از اونا شم
سیاه مژگون کمون ابرو
یکی یک دونه ی زیبا رو
یه عمرِ این دله زار رو
از این سو میکشی اون سو
به هم راه داره قلبامون
یکین پشته بومامون
نه پا میذاری تو خونه ام
نه میری از دلم بیرون
4.6 از 5 (از مجموع 20 امتیاز)
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
در همین سبک
نظرات
شما اولین نظر را بنویسید.
ورود / ثبت نام









