

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
H
متن ترانه از سر گذشت
دیره
ولی باید به تو برگردم
غم دنیا رُ رها کردم
غمت از حالا غمم باشه
دیره
ولی راهم بده این بارم
روی قولم پا نمیذارم
وقتی اسمت قسمم باشه
برگردم از تو
کجا برم
جز تو چی دارم
برم کیو تنها میذارم؟
خودم یا تو رُ ؟
برگردم از تو
کجا برم
آروم جونم
تو هرچی بد باشم میدونم
نمیگی برو
به سمت تو دویدنم
فراره از سرگذشت
همیشه حق با توئه
نمیشه از حق گذشت
برگردم از تو
کجا برم
جز تو چی دارم
برم کیو تنها میذارم
خودم یا تو رُ
برگردم از تو
کجا برم
آروم جونم
تو هرچی بد باشم میدونم
نمیگی برو
متن ترانه وای اگر
وای اگر آنچه شنیدم راست باشد چه کنم
آن که رفته واقعا میخواست باشد چه کنم
وای اگر باز نگردد فرصت دیدارش
هی نگویید به من او تنهاست باشد چه کنم
وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند
در جوانی غم او سخت مرا پیر کند
مرز ویرانی و دیوانگی هم نزدیک است
وای اگر دیر کند دیر کند دیر کند
ای رفیقان چه نشستید به پریشانی من
نوشتان باد و غم تنهایی و ویرانی من
دل اگر خوش خبری پیش کسی جار نزن
باید این را بنویسند به پیشانی من
وای اگر جای دگر دلبری آغاز کند
به رقیبان نکند روی خوش ابراز کند
وای اگر خاطره ها را ببرد از یادش
برود ناز کند ناز کند ناز کند
متن ترانه گلوبند
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
دلم بنده دلم بنده به اسمت که گلو بنده
به اون صورت خوش خنده ...
تو رقص ماه و کارون مثل شوق نی امبونی
جنون عشق مجنونی ...
دلم رامه به پای نیگای تو خیامه چشای سیای تو
هر جا که بروم ساز دلم کوک صداته دل و دینم چشاته
ماهی طلا صید ناخدا
نخل پامنار سبزی کنار
ای ضرب المثل قندی و عسل
شاخه ی نبات جونم به فدات
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
یارم میاد واسش سور به پا کنید
امشو حنا بندون سیش به راه کنید
به قوم و خیشونش باز بگید بیان
تو کوچه های شهرم سر صدا کنید
آخ یارم جانه جانه جانه به شکوه آبادانه
هله دان دانه یه دانه دل عاشقش یه رنگه
مثل ماه شو قشنگه او دوای دل تنگه
چشم و دلم روشن این چه یاریه
هوار هوارم شدی دار و ندارم
متن ترانه یکی هست
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم و اون خوابه
نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
یه روز همین جا توی اتاقم یه دفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
می ترسم یه روزی برسه که اونو نبینم بمیرم تنها
خدایا کمک کن نمیخوام بدونه دارم جون میکنم اینجا
سکوت اتاقو داره میشکنه تیک تاک ساعت رو دیوار
دوباره نمیخواد بشه باور من که دیگه نمی یاد انگار
یه روز همین جا توی اتاقم یدفعه گفت داره میره
چیزی نگفتم اخه نخواستم دلشو غصه بگیره
گریه میکردم درو که می بست میدونستم که میمیرم
اون عزیزم بود نمی تونستم جلوی راشو بگیرم
یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون می نویسم
اون خوابه نمیخوام بدونه واسه اونه که قلب من اینهمه بیتابه
یه کاغذ یه خودکار دوباره شده همدم این دل دیونه
یه نامه که خیسه پر از اشک و باز کسی اون و نمیخونه
متن ترانه نفس
چشات منو داده به دستای باد
دلم عشقتو از کی بخواد
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دل من درو رو همه بست
تو دلم کی به جز تو نشست آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس
همش هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
توی قلبتو آخه کیه که بهم نمی گی
ما دوتا دلمون یکیه نذار دیگه سر به سر دل من
اگه در به در دل من ولی جای توئه دیگه تو دل غافله من
آرره هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه
همش هوس تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
متن ترانه روزهای سخت
بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه
تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
گرفتس چقدر دل آسمون
من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل


























