

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
New1402
متن ترانه شبگرد
ناراحتم از اینکه رفتی شده روزام سیاه بیا
مثل قاب عکس رو دیوار قلبمو شکستیو بیا
گفتم زیادی عاشقم باش و تو کم بودیو
روزایی که به فکرت بودم و تو نبودیو
بیا برگرد بدون تو این من شبگرد دیوونه و
قرص و سردرد و اشک رو گونه و
هیشکی حال منو نمیدونه و
بیا برگرد بدون تو این من شبگرد دیوونه و
قرص و سردرد و اشک رو گونه و
هیشکی حال منو نمیدونه و
دیوونه بازیاتو یادمه تو که رفتی شدم یه آدم بی احساس
روی عشق حساس ...
این روزا حال دلم بد شده تو قلبت بد بودن بلد شده
نمک نشناس برگرد ...
بیا برگرد بدون تو این من شبگرد دیوونه و
قرص و سردرد و اشک رو گونه و
هیشکی حال منو نمیدونه و
بیا برگرد بدون تو این من شبگرد دیوونه و
قرص و سردرد و اشک رو گونه و
هیشکی حال منو نمیدونه و
متن ترانه ای کاش
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
متن ترانه شب آخر
یادمه دقیقا شب دعوامون
با ساعت و دقیقش همه حرفامون
یه آدم دیگه شده بودی انگاری
که داد میزد پاک میکرد عکسامون و
هی میخواستی منو قانع کنی
بگی زیر این سقف دیگه جای تو نی
چاره ای نداری جز اینکه بری
منه بیچاره رو آواره کنی
توی سرما شهر و دنبالت میگشتم
میریخت پایین دونه دونه دونه های اشکم
کوچه ها رو یکی یکی بالا پایین میکردم
تا جایی که یخ زد دستم
میومدم هی دستاتو بگیرم
سردی شو بگیری گرمیتو بدی من
ولی میدیدم نیستی نمیبینم
تو رو کنارم که دستتو بگیرم
صبح شد چشام خشم شد به راه
نیومدی دلم واسه تو خودشو کشت مرد
میگفتم یعنی قراره از امشب دور باشم انقد از عشقم
من همین الانم قدر چند سال دلتنگشم
شب آخرمون شب آخرمون
همه خاطره های دوتایی باهممون
توی سرما شهر و دنبالت میگشتم
میریخت پایین دونه دونه دونه های اشکم
کوچه ها رو یکی یکی بالا پایین میکردم
تا جایی که یخ زد دستم
میومدم هی دستاتو بگیرم
سردی شو بگیری گرمیتو بدی من
ولی میدیدم نیستی نمیبینم
تو رو کنارم که دستتو بگیرمیادمه دقیقا شب دعوامون
با ساعت و دقیقش همه حرفامون
یه آدم دیگه شده بودی انگاری
که داد میزد پاک میکرد عکسامون و
هی میخواستی منو قانع کنی
بگی زیر این سقف دیگه جای تو نی
چاره ای نداری جز اینکه بری
منه بیچاره رو آواره کنی
توی سرما شهر و دنبالت میگشتم
میریخت پایین دونه دونه دونه های اشکم
کوچه ها رو یکی یکی بالا پایین میکردم
تا جایی که یخ زد دستم
میومدم هی دستاتو بگیرم
سردی شو بگیری گرمیتو بدی من
ولی میدیدم نیستی نمیبینم
تو رو کنارم که دستتو بگیرم
صبح شد چشام خشک شد به راه
نیومدی دلم واسه تو خودشو کشت مرد
میگفتم یعنی قراره از امشب دور باشم انقد از عشقم
من همین الانم قدر چند سال دلتنگشم
شب آخرمون شب آخرمون
همه خاطره های دوتایی باهممون
توی سرما شهر و دنبالت میگشتم
میریخت پایین دونه دونه دونه های اشکم
کوچه ها رو یکی یکی بالا پایین میکردم
تا جایی که یخ زد دستم
میومدم هی دستاتو بگیرم
سردی شو بگیری گرمیتو بدی من
ولی میدیدم نیستی نمیبینم
تو رو کنارم که دستتو بگیرم
متن ترانه پرت
بعضی وقتا با خودت حرف زیاد که بگی
حس نداری به کسی ساکتی تو خودتی
بعضی وقتا تو خودت پرت میشی یه جای دور
دوست داری تنها بشی باز یه گوشه سوت و کور
دونه دونه آدما میرن از کنار تو
باز یه جاده بی مسیر باز من و نگاه تو
کاش یه چند وقت بگذره کاش عوض شه روزگار
پاش بیوفته اما باز عاشقم دیوونه وار
اگه میخوای بمونیا
کم نیاری تو سختیا
فرق بکن با خیلیا
حرف نزن بمون کنارم
با چشات به من بگو
می دونی چه حالیم
تو فقط منو بفهم لج کنی تموم کارم
کاش می دونسی به من چی میگذره
روزایی که با تو بد تا میکنم
حتی وقتی یه دفعه میشکنمت
خودمو صد دفعه دعوا میکنم
نمیزارم که بگیرنت ازم
بسه هر چی سر من به سنگ خورد
این زندگی که زندگی نشد برام
اما میشه لااقل قشنگ مُرد
بعضی وقتا با خودت حرف زیاد که بگی
حس نداری به کسی ساکتی تو خودتی
بعضی وقتا تو خودت پرت میشی یه جای دور
دوست داری تنها بشی باز یه گوشه سوت و کور
دونه دونه آدما میرن از کنار تو
باز یه جاده بی مسیر باز من و نگاه تو
کاش یه چند وقت بگذره کاش عوض شه روزگار
پاش بیوفته اما باز عاشقم دیوونه وار
متن ترانه نده قول
بیا بهم بگو چیه جنس دل تو
کاش اون همه طاقتی که تو داریو بدی من
نصف این خیابونارو گرفتی از من
هرجا که میرفتیم باهم دوتایی رو نمیرم
همیشه منتظر حرکت از سمت منی
کاش اونی که بهت گفته خدایی رو ببینم
بدم میاد از هرکی که دور و برته
از اونا که میدونن تو کجایی و نمیگن
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
جلو چشمی حتی وقتی خواب میبینم
یاد میگیرم همه واسه هم عادی میشن
تو جلو چشمی وقتی پره دوده خونه
وقتی داره گیج میره سرم و تار میبینم
یه کاری کردی ازم چیزی نمونه
خیلیا جات خواستن بیان هیشکی نتونست
دیدی هیشکی نمیخواست باهم بمونیم
هرچی میگفتم تهش دیدی همونه
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
تنگ میشه دلم واست دم صبح من خل
وگرنه کم ندیدم همه طور بعد تو
بعد من به هیچ کسی اگه شد نده قول
فکرت منو میکشونه دم پل نده هل
متن ترانه شهر خاکستری
لفظ های آخر برگ بی جون
کندن از شاخه ی نا امیدی
رد شدی له شدم زیر پاهات
دیر به داد دل من رسیدی
مزه ی شادی از زندگیم رفت
بس که چشم انتظار تو بودم
شادی هم شادی های قدیمی
مثل وقتی کنار تو بودم
مثل بوی نمابرگ پاییز
که توو دلم بی تو جایی نداره
عاشق اَبرو بارونم اما
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون که بارون نمیشه
نیستی از خونه بیرون نمیرم
خیسِ بارون شم از پشت شیشه
رفتی و شهر خاکستری شد
آسمون هم میخواد کم نزاره
گرد مرگ و میپاشه توو کوچه
غم یه شهر رو سینم سواره
سرنوشتم مثل قطره ای که
آخرش از خودش خسته میشه
دست ابر رو رها کرد و گم شد
بی هدف میخوره روی شیشه
انگار آخرین صحنه ی زندگیشه
تازه فهمید به این سادگی نیست
زنده بودن فقط توو خیالات
اینکه اسمش دیگه زندگی نیست
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون که بارون نمیشه
نیستی از خونه بیرون نمیرم
خیسِ بارون شم از پشت شیشه
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون که بارون نمیشه
نیستی از خونه بیرون نمیرم
خیسِ بارون شم از پشت شیشه
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون که بارون نمیشه
نیستی از خونه بیرون نمیرم
خیسِ بارون شم از پشت شیشه
بی تو بارون صفایی نداره
بی تو بارون که بارون نمیشه
نیستی از خونه بیرون نمیرم
متن ترانه آرامشی دارم
تو مرا از دست دادی ای دوست من که زندگی دارم ای دوست
هرچه از عشقت کنارم ماند به خودت میسپارم ای دوست
بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد
در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
نه نداری ارزش ماندن کنارم را نداری هیچ نشانی تو از عاشق ها نداری
نه نداری تو دگر در قلب من جا نداری ...
بعد از تو باران هنوز میبارد بعد از تو این خانه هنوز مرا دارد
در خوابم نمیبینی مثل مرا دیگر غرور من اینجاست تنها نمیمانم راحت برو بگذر
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
آرامشی دارم که طوفان را بغل کردم همین دیوانگی را من ببین ضرب المثل کردم
متن ترانه قاصدک
مث یه خاطره وقتی که مرورم نکنی میمیرم
مث یه قاصدکم مشتتو که وا کنی از دست میرم
نمیدونم آخه بی معرف من تو چی کم داشتی
لااقل دوتا دونه خاطره ی خوب که ازم داشتی
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
دلم میگه بیام پیشت عقل من هی مانع میشه
طفلکی این دلم که مثل بچه ها قانع نمیشه
دلمو باز با خنده هات از تو سینم بکن ببر
نشونم حرف پشت سرت هر شبت نگذره یه وقت
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
بگو چرا چی شد یه شب زدی زیر آرامشم
یه جوری تو رفتی نذاشتی واسه جدایی آماده شم
میگی بری آروم میشم رسیده بهم آمارشم
نمیدونی بی رحمه آخه دلتنگیای آخر شب
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.











پیشواز ایرانسل











































