

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
دوسشون دادم
متن ترانه جون و دلم (ریمیکس)
🗣 Meysam Ebrahimi
🎵 Jono Delam
#MeysamEbrahimi
وقتی تورو دارم
همه چی ردیفه
منو میکشه چشمات
که همرو حریفه
جز توئه دیوونه
هیشکی نمیدونه
وقتی پیش منی
حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
بوم بوم میزنه دلم وای
نگو دیگه منو نمیخوای
منی که دل بهت دادمو
حالا حالاها عاشقتم ای وای
بوم بوم ضربان قلبم
داره میره بالا نم نم
بیا حواستو بده به منه
دیوونه دل بده تو کم کم
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات
مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم
چشم همه حسودامون دراد
متن ترانه گلی
زیبای سیه چشمِ من این چشمه ی آبی
چشم تو خبر میدهد از خانه خرابی
تو ماهِ شب چهاردهی در شب تارم
من چلّه نشینِ توام و تاب ندارم
گلی جان، گلی جان
خرابم از تو چه پنهان
سیه چاله ی من شو
امان از آن دو چشمان
گلی گلی گل کند
گلی گلی گل کند
کسی بچیند تو رو مگه دلم تحمل کند؟
گلی به مو گل بزن
فقط به من زل بزن
به دستِ من دست بده
آخ به قلب من پل بزن
گل سرخی دادی دستم
از همون روز عاشقت هستم
گل سرخی دادی دستم
از همون روز عاشقت هستم
دل رفت یکسره بر باد
چشمم که به چشمانِ تو افتاد
از چاله درآمد دلم ای وای
در چاه زنخندانِ تو افتاد
گلی گلی گل کند
گلی گلی گل کند
کسی بچیند تو رو مگه دلم تحمل کند؟
گلی به مو گل بزن
فقط به من زل بزن
به دستِ من دست بده
آخ به قلب من پل بزن
گل سرخی دادی دستم
از همون روز عاشقت هستم
گل سرخی دادی دستم
از همون روز عاشقت هستم
متن ترانه من و بارون
سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدون مباعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارو
نباختن تو این بازی واسم از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشببه یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو من و بارون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل









