

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
جدید
متن ترانه خودت
بزن قیچی به عکسایی
که برعکس تو خوشحالن
به عکسایی که روی شونه هات
دست منو دارن
بزن بیرون برو اما نمیدونی کجا میری بکش کبریت زیر من خودت آتیش میگیری
خودت این زندگی رو ساختی حالا خرابش کن اگه آوارگی رو دوست داری انتخابش کن
درارو باز میزارم بره عطرت از این خونه خیالت تخت چیزی از تو پیش من نمیمونه
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
تو مثل من کیو داری که بی دوز و کلک باشه
کیو داری که با اون خاطراتت مشترک باشه
حالا که حال تو خوبه داری میری با بی رحمی
بدون من هوا سرده الان گرمی نمیفهمی نمیفهمی چه بی رحمی
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
متن ترانه دیوونه دوست داشتنی
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
رفت قلبم ضعف کردم
واسه خندت عشقم بس که شیرینی
میخندم دل کندم
از همه از قلبم کاشکی ببینی
آخه چشمات دیوونه خونه ست
آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه
تو نمیخوای جدا شی
تو که یدونه باشی بمونی واسه قلبم همیشه
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
از دنیا برام عشقه تو بسه بس
هر چیش موند دیگه ماله تو شه نفس
میمیرم که تو دیوونگی کنی
آخر این دلو دیوونه میکنی
دیوونه ی دوست داشتنیاز دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
متن ترانه سختگیر
رو توو گیرم رو کسی نیستم
ولی هیچی توو دلم نی
توو دلم جز تو کسی نیست نه
توو دلم نیستی بفهمی
رو هوا میبرنت بس که نمک داری
ولی من عاشقتم خوب مگه شک داری
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم ، روی تو گیرم
نفسم بسته به چشمات و دلم وصله بت
فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت
وای امون از دلت وای امون از دلت
اومدم دل یهو اول ندم از قصد به تو
حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو
آخ که از دستِ تو وای که از دستِ تو
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم ، روی تو گیرم
متن ترانه ای داد
واسه دوس داشتن تو
از یه دنیا بریدم
هر چی غم بود تو دلت
من به جونم خریدم
نه دیگه فکر نکنم
که ازت دل بکنم
وقتی هر ثانیه از تو
با خودمحرف میزنم
آره دیونه منم ای داد
ای داد ای داد ای داد
تورو قلبم میخواد
دلم از دستم رفت
توی دستت افتاد
ای داد ای داد ای داد
چی میگن اون چشمات
توروکه میبینم
نفسم بند میاد
عشق دیونه من
بمون و حرف بزن نرو
هیچ کسی نمیتونه
بگیره از دل من تورو
اونکه هر روزو شبش
میگذره با فکر تو منم
اونکه هرچی خوبی کرد
باز شکستی قلبشو منم
وقتی دلگیره دلم
اونی که میدونه توئی
میدونم که آخرش
اونی که می مونه توئی
اون که هر روز و شبش
میگذره با تو منم
اون که هر چی خوبی کرد
شکستی قلبشو منم
متن ترانه نشدیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
من یه خنده م که می خونم، من یه دیوونه ام که می دونم
من صدای گریه ی نسلی شدم، که داره می خنده و داغونه
انقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشق ترنم بارونه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
نسل من با لگد، پدر از خواب پرید
اما باز روز پدر رفت و جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از همه معلماش
اما هیشکی رنگ اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم، سیخ و سنگی نشدیم
حال ما خوبه همه، ما مافنگی نشدیم
نسل من عاشق پوسترای رنگی بود و
خواب می دید براش هدیه یه ساز آوردن
یکی جفت پا می پرید توو رویات
پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد، دنیا رو، هی داریم خالی می بندیم
با چش باز اشک می ریزیم، با چش بسته می خندیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
یادمون داده بودن، دخترا بادکنکن، هیشکی یادمون نداد، که چرا می ترکن
یادمون داده بودن پسرا شیرن، کسی یادمون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو، شادیمون و گم کردیم
گریه به حال خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف، چشامون و میبندیم
تو پشت کوه بنداز، ما بازم می خندیم
بخند بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
متن ترانه ای کاش
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
متن ترانه مانکن
اون مثل مانکن همش تو زاویه با من بود
حالت هاش تغییر نمیکرد تکلیف عشقمون روشن بود
هر قدر طلبکار عشقش شدم دورتر میشد
انگار واسه مرگ این عشق همه چی جورتر میشد
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم
نمیخوام بباره بارونی که دلگیره
از روزی که رفتی بهونه ات رو میگیره
این قلب وامونده هنوز رو عشق تو گیره میدونم
مگه بهت نگفته بودم پای تو میمونم
غمت تمام زندگیمه آره من دیوونم
عشقت باهامه توو همه خاطره هامه عزیزم
با من که کل زندگیمی واسه چی بی رحمی
هیکشی برات شبیه من نیست یه روزی میفهمی
روزی که دیره تو منو یادت نمیره عزیزم
همیشه نمیشه جنگید با این همه سردی
نمیشه بری و هر وقت بخوای برگردی
یه روزی میفهمی چقدر به من بد کردی میدونم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.







پیشواز ایرانسل



















































