

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
گلچین پاپ
متن ترانه ماه عسل 97
🗣 Masih & Arash
🎵 Mahe Asal
#MasihArash
حس میکنم عشق
ِ دردی که دنیامو بغل کرده
حالو هوای من
تا برنگردی بر نمیگرده
وقتی ازم دوری
دلتنگی رو قلبه من آواره
هر جا برم فکرت
حتی یه شب تنهام نمیذاره
حاله دلم با تو خوشه
بغضت صدامو میکشه
این عشقه
هر جا که میرم مقصدی
با من به دنیا اومدی
این عشقه
وقتی بهت فکر میکنیم
حس میکنم عطر تو رو میگیرم
حتی من از تصورِ
اینکه به من فکر میکنی
میمیرم
وقتی ازم دوری
دنیام جهنمه
حس میکنم هوا کمه
هر جا برم دورم
هرجا بری دوری
غربت تمومه عالمه
وقتی ازت دورم
قلبم نمیزنه
این حاله هر شب منه
دنیا بدونِ تو
زندونِ بی دره
بغضه که گریه میشه یسره
حاله دلم با تو خوشه
بغضت صدامو میکشه
این عشقه
هر جا که میرم مقصدی
با من به دنیا اومدی
این عشقه
وقتی بهت فکر میکنیم
حس میکنم عطر تو رو میگیرم
حتی من از تصورِ اینکه
به من فکر میکنی میمیرم
متن ترانه از خودت خبر بیار
از خودت خبر بیار آفتاب داره غروب می کنه
از خودت خبر بیار عطر تو، هوارو خوب. می کنه
از خودت خبر بیار درآرو باز باز باز کن
عشق من نترس بخند به گریه اعتراض کن
رقص خوشه های سرخ بغض من تمام موی تو
خیس میشه صورتم میرسم به آرزوی تو
از خودت خبر بیار هوارو صاف صاف صاف کن
عشق من نترس بخند به عشق اعتراف کن
آسمون که ابریه دلش گرفته روبروی تو
درآرو باز کن تا غرق شم تو موج ِ موی تو
پرده رو بزن کنار حال ِ آسمون که خوب شه
خودت تو خورشیدی غیر ممکن غروب شه
متن ترانه عاشقی یه طرفه
تو زخم یه تکراری یه عاشق بیماری
میگفتی نترس دیگه تا منو داری
یه خوابی تو بیداری یه حس خود آزاری
رفیقی و نارفیق مثل سیگاری
من اون دل وابستم که رفتی و نشکستم
ولی رو خودم همه درا رو بستم' ندادی از دستم
نباشی بازم هستم گلایه ندارم من فقط خستم خستم
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره یعنی جونتو بدی براش ولی بذاری بره
عاشقی یه نفره یعنی دل با تنهایی طرفه یعنی خوب بدونی که زندگیت دیگه بی هدفه
مثل قدیما توی چشمات حس دیوونگی نداری بد شدی تنها نمیگی اما خالی شدی از بی قراری
غرق دردی ساکت و سردی با دوتامون چیکار کردی من همونم عشق پاکت منتظر میمونم برگردی
عاشقی یه نفره یعنی خوابت نمیبره یعنی جونتو بدی براش ولی بذاری بره
عاشقی یه نفره یعنی دل با تنهایی طرفه یعنی خوب بدونی که زندگیت دیگه بی هدفه
متن ترانه سختگیر
رو توو گیرم رو کسی نیستم
ولی هیچی توو دلم نی
توو دلم جز تو کسی نیست نه
توو دلم نیستی بفهمی
رو هوا میبرنت بس که نمک داری
ولی من عاشقتم خوب مگه شک داری
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم ، روی تو گیرم
نفسم بسته به چشمات و دلم وصله بت
فکر میکردم احتیاجی نیست ولی هست بهت
وای امون از دلت وای امون از دلت
اومدم دل یهو اول ندم از قصد به تو
حالا حسم از همیشه بیشترم هست به تو
آخ که از دستِ تو وای که از دستِ تو
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم
من سختگیرم ولی سخت میرم
تو نباش و ببین چجوری میمیرم
قلبم گیره خوبیم اینه
که توو دنیا فقط روی تو گیرم ، روی تو گیرم
متن ترانه دیوونه دوست داشتنی
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
رفت قلبم ضعف کردم
واسه خندت عشقم بس که شیرینی
میخندم دل کندم
از همه از قلبم کاشکی ببینی
آخه چشمات دیوونه خونه ست
آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه
تو نمیخوای جدا شی
تو که یدونه باشی بمونی واسه قلبم همیشه
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
از دنیا برام عشقه تو بسه بس
هر چیش موند دیگه ماله تو شه نفس
میمیرم که تو دیوونگی کنی
آخر این دلو دیوونه میکنی
دیوونه ی دوست داشتنیاز دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری
خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میفته کارت به من
راضی نشی کاش برم کاش
متن ترانه اسمت که میاد
اسمت که میاد؛ حالم بد میشه
یه تریلی غم، از روم رد میشه
مادرم میگه؛ چته بیخودی؟
باز اسمش اومد؛ دیوونه شدی!
میگه چیه باز؛ این حالت شده؟
خجالت بکش! چهل سالت شده…
میگه با خودش؛ باز شد عینِ روح!
زیر لب میگه؛ این شب میره کوه…
رفیقام میگن؛ بسه بیچاره…
بعد پشتم میگن، طفلی حق داره
پشتم از تو؛ توو مهمونی میگن
برمیگردم، از گرونی میگن!
اسمت که میاد؛ همه باهام بدن
انگار سر صف، کتکم زدن
انگار نه انگار دیگه بزرگم
میرم بغلِ مادربزرگم…
میرم بغلش؛ میلرزه جونم
میگه گریه کن، دردت به جونم
گریه کن اگه غرقِ آتیشی؛
اما با گریه ام خالی نمیشی…
می دونم؛ اونم دلش رو هواس
اونم جوونیش، یکیوُ میخواست…
یکی که اسمش، اونقد بزرگ نیس
یکی که قطعا؛ بابابزرگ نیس!
اسمت که میاد؛ همه باهام بدن
انگار سر صف، کتکم زدن
انگار نه انگار دیگه بزرگم
میرم بغلِ مادربزرگم…
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل





































