

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
Light
متن ترانه عالیجناب
عشق
چشم بسته دل رو بهت دادم
با پای خودم به دامت افتادم
دیگه چی میخوای از جونِ یه آدم؟!
عشق
تو این قهر و آشتیای یه ریزی
به هم میزنی هی مگه مریضی؟!
با اینهمه باز، چه عزیزی!
عشق
یه بوسه وسط پیشونی
یه زخمی که تا همیشه میمونی
به جون خودت درد بی درمونی!
عشق
یه غم قشنگ پر طرفداری!
حیفِ تو فقط که مردم آزاری
میای و میری، چه بیکاری!
*
آهای عالیجناب، عشق!
فرشته ی عذاب، عشق!
حریف تو نمیشه این قلب بی تاب ِ، عشق!
منو دیوونه میخوای
تو اینجوری خوشی عشق!
ولی بازم دمت گرم
چه زیبا می کُشی عشق!
*
عشق!
با توام، همیشه اینجایی
اول می کشونی کنج تنهایی
بعد خودت واسم میخونی لالایی!
عشق!
با یه آهنگ تو یه گشتِ شبونه
گاهی حتی با یه عطر زنونه
پیدات میشه با، هر بهونه!
متن ترانه روز برفی
چشامو میبندم میخوام هرچی غصس بمیره
که تو خواب یکی از تنم عطرتو پس بگیره نمیشه نمیشه
عزیزم نمیدونی عشقت چقدر سینه سوزه
چه سخته آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه همیشه
شبا بیدار و روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اون ور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره
یه آدم چقدر طاقت غصه داره
چجوری میشه خنده روی لبام پا بذاره دوباره دوباره
به جایی رسیدم که با هیشکی حرفی ندارم
نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم نمیخوام بباره
شبا بیدار و روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اون ور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل












