

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
😌
متن ترانه اکسیژن
توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست
انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست
کنار تو من فاتح تقدیر این زندگیم
بعد از یه عمر تازه دارم با تو میفهمم که کیم
این پایه هم موندنمون فراتر از تعهده
قلمرو احساسه ما بیشتر از عشق شده
وقتی که آرامشه تو جهانمو تسخیر کرد
تمام رویا هامو این حضوره تو تعبیر کرد
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
کنار تو انگار جهان منو رعایت میکنه
برای آرامشم این حضور کفایت میکنه
حضوره تو مسببه نفیس ترین خاطره هاست
روزی که بی تو سر بشه برای من بی محتواست
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه تنها شدم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم از خدا از همه
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست
تورو دیدم انگار دلم لرزیدو
واسه اولین بار از ته دل خندیدو
با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه
با خودم گفتم آره خدایه من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید
دوسش دارم عوض شدش
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست
واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
دیگه انگاری واقعا به حالو روز من
حواست نیست حواست نیست
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
متن ترانه اکسیژن
توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست
انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست
کنار تو من فاتح تقدیر این زندگیم
بعد از یه عمر تازه دارم با تو میفهمم که کیم
این پایه هم موندنمون فراتر از تعهده
قلمرو احساسه ما بیشتر از عشق شده
وقتی که آرامشه تو جهانمو تسخیر کرد
تمام رویا هامو این حضوره تو تعبیر کرد
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
کنار تو انگار جهان منو رعایت میکنه
برای آرامشم این حضور کفایت میکنه
حضوره تو مسببه نفیس ترین خاطره هاست
روزی که بی تو سر بشه برای من بی محتواست
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه تنها شدم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم از خدا از همه
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست
تورو دیدم انگار دلم لرزیدو
واسه اولین بار از ته دل خندیدو
با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه
با خودم گفتم آره خدایه من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید
دوسش دارم عوض شدش
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست
واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
دیگه انگاری واقعا به حالو روز من
حواست نیست حواست نیست
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.








پیشواز ایرانسل































