

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
موقع خواب
متن ترانه دلم گریه می خواد
با لبخندی ساده بشین رو به روم تا من مثل آینه تماشا کنم
بذار آرزوهای گم کردمو تو چشمای مست تو پیدا کنم
به جز تو چی میخوام از این زندگی دل من تورو آرزو میکنه
کنارم بمون رو نگردون ازم تو باشی به من بخت رو میکنه
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم
دلم گریه میخواد کجاست شونه هات کجا رفتی ای حس آرامشم
میخوام این شبایی که بارونیم با آرامش دستات آروم بشم
متن ترانه خودت
بزن قیچی به عکسایی
که برعکس تو خوشحالن
به عکسایی که روی شونه هات
دست منو دارن
بزن بیرون برو اما نمیدونی کجا میری بکش کبریت زیر من خودت آتیش میگیری
خودت این زندگی رو ساختی حالا خرابش کن اگه آوارگی رو دوست داری انتخابش کن
درارو باز میزارم بره عطرت از این خونه خیالت تخت چیزی از تو پیش من نمیمونه
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
تو مثل من کیو داری که بی دوز و کلک باشه
کیو داری که با اون خاطراتت مشترک باشه
حالا که حال تو خوبه داری میری با بی رحمی
بدون من هوا سرده الان گرمی نمیفهمی نمیفهمی چه بی رحمی
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
کی تنهاییاتو رقم زد خودت کی آرامشت رو بهم زد خودت
واسه این که آروم بگیری شبا بگو کی کنارت قدم زد خودت
متن ترانه دهه شصت
ساده از دست ندادم دل پر مشغله را
تا تو پرسیدی و مجبور شدم مسئله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم ندیدم تله را
عشق آن هم وسط نفرت و باروت و تفنگ
دانه انداخت و از شرم دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، دانه انداخت و از شرم
دانه انداخت و از شرم، ندیدم تله را ...
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
و تو خندیدی و از خاطره ها جا ماندم
با تو برگشتم و مجبور شدم قافله را
عشق گاهی سبب گم شدن خاطره هاست
خواستم باز کنم با تو سر این گله را
دهه شصتی دیوانه یک بار عاشق
خواست تا خرج کند آن کوپن باطله را
من برادر شده بودم و برادر باید
وقت دیدار رعایت بکند فاصله را
متن ترانه عاشق
"وای اگه بارون بزنه دلم میخواد واسه ی دلت بمیرم
وای اگه بارون بزنه هوایی میشم بهونتو میگیرم
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشقه اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون
عاشقه اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم
نفسهام به نفسهای تو بنده نگاهم از نگاهت دل نکنده
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست دلبری به جز تو دیگه یار من نیست
دل بریدن از تو دیگه کار من نیست عاشقی نکردن تو مرام من نیست
عاشقه اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره رو ناودون
عاشقه اون وقتیم که زل میزنم به عکست کنار گلدون
عاشقونه چقدر بی بهونه سر سپردم به دستای گرم تو نازنینم
عاشقونه چقدر بی بهونه منم همون کسی که شبا فقط خوابتو میبینم"
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل









