

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
غمگین
متن ترانه گل عشق
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرم و دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی
بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
من تو را راحت نیاوردم به دست ای جان
بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان
جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم نه
غم شود پیدا مگر من میگذارم نه
آرام آرام آتش به دلم زدی
بنشین که خوش آمدی رویای من
این تو این جان من شوق چشمان من
عاشق ها میکشی زیبای من
متن ترانه نشد
🗣 Amin Bani
🎵 Nashod
#AminBani
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
نشد نشد که بیام بازم به دیدنه تو
نشد نفس بکشم نفس کشیدنتو
روزای تار منه شبای روشنه تو
چقدر غریبه شدی منم منم منه تو
هنوز رویای تو دنباله منه
هنوز زخمای تو رو باله منه
هنوز از خواب خوشت میپرم هر شب
ببین تقدیر بده بیخبرو ببین
طوفانیه چشمای ترو ببین
تو دوری و تنهاترم هر شب
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
انگار کسی فکر پریشونیه من نیست
کسی تو شبه بارونی من نیست
دیگه وقته پشیمونیه من نیست
انگار تو قلبم غمِ دلخواه تو مونده
هنوز قلبه من همراه تو مونده
هنوز پشته سرم آه تو مونده انگار
ببین تقدیر بده بیخبرو ببین
طوفانیه چشمای ترو ببین
تو دوری و تنهاترم هر شب
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
نشد نشد که بیام بازم به دیدنه تو
نشد نفس بکشم نفس کشیدنتو
روزای تار منه شبای روشنه تو
چقدر غریبه شدی منم منم منه تو
متن ترانه نشد
🗣 Amin Bani
🎵 Nashod
#AminBani
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
نشد نشد که بیام بازم به دیدنه تو
نشد نفس بکشم نفس کشیدنتو
روزای تار منه شبای روشنه تو
چقدر غریبه شدی منم منم منه تو
هنوز رویای تو دنباله منه
هنوز زخمای تو رو باله منه
هنوز از خواب خوشت میپرم هر شب
ببین تقدیر بده بیخبرو ببین
طوفانیه چشمای ترو ببین
تو دوری و تنهاترم هر شب
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
انگار کسی فکر پریشونیه من نیست
کسی تو شبه بارونی من نیست
دیگه وقته پشیمونیه من نیست
انگار تو قلبم غمِ دلخواه تو مونده
هنوز قلبه من همراه تو مونده
هنوز پشته سرم آه تو مونده انگار
ببین تقدیر بده بیخبرو ببین
طوفانیه چشمای ترو ببین
تو دوری و تنهاترم هر شب
باید نفس بکشم تویه هوای خودم
باید که سر بذارم رو شونه های خودم
باید که گریه کنم واسه عزای خودم
شبونه گل ببرم خودم برای خودم
نشد نشد که بیام بازم به دیدنه تو
نشد نفس بکشم نفس کشیدنتو
روزای تار منه شبای روشنه تو
چقدر غریبه شدی منم منم منه تو
متن ترانه یار همیشگیم
🗣 Sina Derakhshande
🎵 Yare Hamishegim
#SinaDerakhshande
پرو بال من شدی یه جورایی
همه رو پروندم خدایی
به جز تو که ثابتی واسم
تو قلبم نیست رد پایی
تو آرامش منی قلبم
نشستی توی دلم کم کم
تورو دارم دنیارو دارم
دل منو بردی یارم
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و
جون دلمی
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منی و
یهو اومدی دلو بردی و
واسه خودمی
نیمه ی گم شدمی آی همیشگیم
تو اومدی توی زندگیم
یهو شدی کل زندگیم
کم ببر دل منو جایی هم نرو
گرفتی تو قلب سادمو
ببین شدی تنها یارمو
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدیو
جون دلمی
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منیو
یهو اومدی دلو بردی و
واسه خودمی
متن ترانه برو دارمت
🗣 Macan Band
🎵 Boro Daramet
#MacanBand
چرا غم داره چشات
یه دنیا حرف داره نگات
وقتی حالت بده میزنه به سرم
که همه غماتو بخرم
برو دارمت
تنها نمیزارمت
الکی نیست عاشقت شدم
و تا زنده ام من هواتو دارم
برو دارمت
تنها نمیزارمت
این دل حالیش نیس
حالیش نیس
نبینه خنده اتو
این دل حالیش نیس
دلخور باشی
سر کج کنی تو
این دل حالیش نیس
حالیش نیس
نبینه خنده اتو
این دل حالیش نیس
دلخور باشی
سر کج کنی تو
تو میدونی که عاشقت شدم
و عشق من به تو نیس که الکی
میدونم اینو با تو میمونم
و آخه تو خیلی با نمکی
نیس هیچ جای دنیا که مث تو
مزه میده من درمیارم حس تو
چیکار کنم آخه من از دست تو
دنیا رو گشتم ندیدم من مث تو
این دل حالیش نیس
حالیش نیس
نبینه خنده اتو
این دل حالیش نیس
دلخور باشی
سر کج کنی تو
این دل حالیش نیس
حالیش نیس
نبینه خنده اتو
این دل حالیش نیس
دلخور باشی
سر کج کنی تو
متن ترانه تا همیشه
بینهایت دوسِت دارم، تا تهِ دنیا
بینهایت دوسِت دارم، قسم بخدا
هنوزم از تهِ قلبم، می خونم برات
شکستم وقتی رفتی، قسم به چِشات
روزای خوبه با تو بودن، هیچوقت از یادم نمیره
عاشقت بودم، عاشقت هستم، بی تو این قلبم می گیره
با همه حسم، با همه جونم، می گم عشقم کم نمیشه
توی وجودمو ، توی قلبم، تو می مونی تا همیشه
متن ترانه جاده
🗣 Saman Jalili
🎵 Jadeh
#SamanJalili
قلبا تورو میخوام
تویی دنیام مثه قبلا
قبلا تو هم میگفتی
با منه قلبت الانا اصلا
من دلم میخواد بزنیم به جاده
بریم لب دریا با پای پیاده
دلم میخواد بارون بشوره غمامون
خیره شی به چشمام بدون اراده
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم
قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه
ها پس کوشی میمیرم
میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم
قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه
ها پس کوشی میمیرم
میمیرم
قلباً تورو میخوام
تویی دنیام مث قبلاً
قبلا تو هم میگفتی
با منه قلبت الانا اصلا
من تورو از دست نمیدم این سادس
نمیشه بری پس بهونه نیاری
دلی که شکسته س آدمی که خستس
عاشق یکی هست تنهاش نذاری
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم
قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه
ها پس کوشی میمیرم
میمیرم
اصلا نمیفهمم یعنی چی ما دور باشیم
قطعا بارون میاد باید یه جا باشیم
مثلا عشق منی دیوونه
ها پس کوشی میمیرم
میمیرم
متن ترانه پاییز
بازم امشب دوباره
دل من بی قراره
دردای کهنه یه لحظه
منو آروم نمیزاره
کابوس و فکر و غم هر شب هم آغوشم شد
من خودم رو بعد تو کلا فراموشم شد
هنوزم تو چراهای زندگیم میگردم
کجای راهو غلط رفتم تو رو گم کردم
تو دلم پاییزه حالم غم انگیزه
هر نفس که میکشم از هوات لبریزه
سوالای بی جواب همیشه همرامه
خدا قلبم درد داره اونکه رفت دنیامه
در و دیوارای خونه که زندونم شد
درد این فاصله انگار بلای جونم شد
من و جاده زیر بارون باز تو خاطره هامون
هر دو میرسم به دریا هردومون خیسه چشامون
من و جاده زیر بارون باز تو خاطره هامون
کاش بشینه باز دوباره روی ساحل ردپامون
تو دلم پاییزه منه بی انگیزه
هر نفس که میکشم از هوات لبریزه
سوالای بی جواب همیشه همرامه
خدا قلبم درد داره اون که رفت دنیامه
متن ترانه شاید
رفت تو نگاش حسی نداشت
دلمو تنها گذاشت جای هیچ حرفی نذاشت
رفت به هوام عادت نکرد دیگه دنبالش نگرد
دل من دنیای درد
شاید اون یکی دیگه رو دوست داره که نشد بهم بگه آره
نتوسنت به روم بیاره
شاید تب عشق من زیادی بود واسه اون یه حس عادی بود
که تونست تنهام بذاره
شاید التماسو تو چشمام میدید شاید از یه عشق تازه میترسید
کارم شده گریه پای عکسامون کاشکی پا نمیذاشت روی قولامون
شاید اون یکی دیگه رو دوست داره که نشد بهم بگه آره
نتوسنت به روم بیاره
شاید تب عشق من زیادی بود واسه اون یه حس عادی بود
که تونست تنهام بذاره
که تونست تنهام بذاره
متن ترانه می ترسم
می ترسم از این حالت چشمات
می خندی و این اصل حرفت نیست
سرما زده چشمای زیباتو زوده
عزیزم فصل برفت نیست
می ترسم از این حالت چشمات
نباشی قلبم تنها میمونه
دلواپسم کمتر نگاهم کن
داری به چی می خندی دیوونه
می ترسم از این حالت چشمات
سردی وجودم منقبض میشه
احساس من یخ می زنه
مثل نسلی که داره منقرص میشه
با هر نگاهت مطمئن میشم
دنبال تو روح از تنم میره
تو تا کجا میخندی اینجوری
من تا کجا گریهم نمیگیره
با اینکه تلخه رفتنت اما
پای تصمیم تو مردونه میشینم
آینده ی من با تو روشن بود آیندمو بی تو نمیبینم
حرفی ندارم رسم عشق اینه
از خواب من رویامو میگیری
بی دقدقه آروم و با لبخند
میری همه دنیامو میگیری
می ترسم از این حالت چشمات
سردی وجودم منقبض میشه
احساس من یخ می زنه
مثل نسلی که داره منقرص میشه
با هر نگاهت مطمئن میشم
دنبال تو روح از تنم میره
تو تا کجا میخندی اینجوری
من تا کجا گریهم نمیگیره
متن ترانه باید برم
چشام اگه بارونیه
دست تو بود ابرو آور
غم تو دلم زندونیه
خم تو بود خندم آورد
از این سیاه تر نمیشه چشم تو نه قسمت من
عجیبه که بازم چشات به من حسودی می کنن
باید برم باید بری اینجوری خیلی بهتره
قشنگ بودنت ولی نبودنت قشنگتره
از حالا دیگه بینمون یه خط فاصله بذار
وقتشه که بری ولی خاطره هامو پس بیار
عادت دوست داشتن تو دستایی که مال منن
دل دله هایی که ازت نمی تونن دل بکنن
از روی عادته نه عشق اگه چشام هنوز تره
نیستی ببینی زندگیم بی تو چقد قشنگتره
باید برم باید بری اینجوری خیلی بهتره
قشنگ بودنت ولی نبودنت قشنگتره
از حالا دیگه بینمون یه خط فاصله بذار
وقتشه که بری ولی خاطره هامو پس بیار
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل













































