

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
shad
متن ترانه خوشبختی
بیشتر و بیشتر میشی عزیزتر با تو میمونم تا آخر
کمتر و کمتر فاصله داریم جا واسه غصه نمیزاریم
جونمی دنیامی دوست دارم امروز و فردامی دوست دارم
تو خود رویامی دوست دارم تورو تورو
این حسی که داریم مال خودمونه خدا داره میگه که عاشقمونه
دل با کسی جز تو کاری نداره دوست داره
این حسی که داریم مال خودمونه خدا داره میگه که عاشقمونه
دل با کسی جز تو کاری نداره دوست داره
متن ترانه چه کنم با تو
تو رفتی و برگشتی دیدی دیگه راهی نیست
گفتی که نمیتونی از فاصله بیزاری
میگی که دوسم داری این واژه تکراری
میگم به تو من آیا از عشق خبر داری
چه کنم با تو از گفتگو با تو چیزی عایدم نشد تموم کن حرفاتو
این همه اصرار بدون تاثیره این دلم دیگه به فکر تغییره
چه کنم با تو از گفتگو با تو چیزی عایدم نشد تموم کن حرفاتو
این همه اصرار بدون تاثیره این دلم دیگه به فکر تغییره
یادت نره من بودم یه عاشق احساسی کاری با دلم کردی این عشق شده رسوایی
تو رفتی و رفت از من شوق عاشقی با تو دیره واسه برگشتن نمونده دیگه مایی
چه کنم با تو از گفتگو با تو چیزی عایدم نشد تموم کن حرفاتو
این همه اصرار بدون تاثیره این دلم دیگه به فکر تغییره
چه کنم با تو از گفتگو با تو چیزی عایدم نشد تموم کن حرفاتو
این همه اصرار بدون تاثیره این دلم دیگه به فکر تغییره
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه دریا (ریمیکس)
بعضی حرفارو نمیشه زد و من از همین حرفا یه عمره که پرم
آخه کی از حاله کی با خبره؟ من یه عمره از خودم حرف می خورم
زیر خاکستر من طوفانه معنی سکوت من سکوت نیست
وقتی که از چشم تو افتادم دیگه هیچ افتادنی سقوط نیست
انقد حالم خرابه که اگه به کسی چیزی بگم از رازم
بدون اینکه خودم خواسته باشم، تورو از چشم همه میندازم
گاهی با زخم های تازه تر میشه دردای قدیمی رو از یاد برد
اما هرقدر به خودم زحم زدم جای خالیت تورو یادم آورد
بعضی حرفا بی نهایت تلخه، اینجوری که نمیشه انکار کنم
انقد تلخ که دیگه می ترسم با خودم اونارو تکرار کنم
متن ترانه اکسیژن
توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست
انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست
کنار تو من فاتح تقدیر این زندگیم
بعد از یه عمر تازه دارم با تو میفهمم که کیم
این پایه هم موندنمون فراتر از تعهده
قلمرو احساسه ما بیشتر از عشق شده
وقتی که آرامشه تو جهانمو تسخیر کرد
تمام رویا هامو این حضوره تو تعبیر کرد
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
کنار تو انگار جهان منو رعایت میکنه
برای آرامشم این حضور کفایت میکنه
حضوره تو مسببه نفیس ترین خاطره هاست
روزی که بی تو سر بشه برای من بی محتواست
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
متن ترانه روزمرگی
اصرار نمیکنم که برگردی فقط ازت میخوام بهم بگی
چی کار کردم که نتونستی همراه من باشی تو زندگی
ناراحتم ولی تو راحت باش، روزای از این بد ترم دیدم
نگات میکردم ولی انگار منظور چشماتو نفهمیدم
من با تو فهمیدم تو زندگی یه چیزایی رو نباید بگی
وقتی زیاد گفتم دوست دارم تبدیل شدم به روزمرگی
تو هم از احساست به من بگو، سکوت هرجایی جوابگو نیست
شاید نمیدونی ولی قلبم برای هیچ کس غیر تو رو نیست
با اینکه عشق زندگیم بودی، با اینکه من دور از تو میمیرم
اما اگه یه روز منو نخوای مردونه از دنیای تو میرم
متن ترانه دونه دونه
🗣 Mohsen Ebrahimzadeh
🎵 Doneh Doneh
#MohsenEbrahimzadeh
دونه دونه
این حسی که الان بینمونه
ماله خود خودمونه
ما رو بهم میرسونه
دونه دونه
آه دونه دونه آه
دونه دونه
دونه دونه
یه ستاره تو آسمونه
یه جوری میزون میکنه که
ما رو باز بهم برسونه
دل گرفتاره
عاشقه یاره
من نه مستمو هوشیار
یه حال جدیدی بینمونه
یه چیزایی تویه چشاته
که دلمو میلرزونه
آدمو از تکو تنهایی
بدجوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه
نباشی یه زندونه
چی داری که نفساتم
آخه یه جورایی درمونه
دل که به رفتار تو
طرفدار تو
گرفتار شد
وقتی که دلبریاتو دید
یه شبه بی افسار شد
تو دلربای منی
نفسی هوای منی
بالا بری پایین بیای
تو دیگه برای منی
یه چیزایی تویه چشاته که
دلمو میلرزونه
آدمو از تکو تنهایی
بدجوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه
نباشی یه زندونه
چی داری که نفساتم
آخه یه جورایی درمونه
یه چیزایی تویه چشاته که
دلمو میلرزونه
آدمو از تکو تنهایی
بدجوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه
نباشی یه زندونه
چی داری که نفساتم آخه
یه جورایی درمونه
متن ترانه میگذرم ازت
امشب میخوام قدم بزنم هی تو گوش خودم بزنم
هرچی حس تو سرمه امشب میخوام همه رو به هم بزنم
به دلم بگم دیگه تورو نخواد حتی دیگه یادشم نیاد اسمتو
حتی یه لحظه ام نرم تو فکرتو از یاد من بره حستو
میگذرم ازت …
میگذرم ازت میگذرم از تو و اون خاطرات
نمیگذرم فقط از درد دلم با چشات
نمیگذرم فقط از حرفایی که رو دلم مونده
میگذرم ازت میگذرم از تو و اون خاطرات
نمیگذرم فقط از درد دلم با چشات
نمیگذرم فقط از حرفایی که رو دلم مونده
متن ترانه اسب وحشی
چه زیبا میشود شبهای من وقتی که میخندی تویی که در کتاب آفرینش بی همانندی تمام زندگی را خط به خط خواندی برای من همان روزی که بر حجم تن من سایه افکندی شبیه اسب وحشی در میان رقص موهایت دلم رام تو شد اما نگفتی با چه ترفندی ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد لبان شاعرم را با سکوتت تا که میبندی هنوز از اشتیاق خنده ی گرم تو میسوزم چگونه ماه من از آسمانت باز دل کندی من و تو در خیال ما شدن خوشبخت خوشبختیم چه میشد تا همیشه تا ابد بر من بپیوندی شبیه اسب وحشی در میان رقص موهایت دلم رام تو شد اما نگفتی با چه ترفندی ببین آرامشی در روح و جسمم شکل میگیرد لبان شاعرم را با سکوتت تا که میبندی
متن ترانه ای کاش
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
متن ترانه ای کاش
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
متن ترانه ای کاش
یکم از خودت بگو اگه تو هم دلتنگی
اگه مثل من داری با هر شبت میجنگی
یکم از خودت بگو اگه تو هم نابودی
من که خیلی گفتم از خودم برات تا بودی
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
چرا تو تمام قصه حس رفتن داری
تو که کل عاشقانه هاتو از من داری
دوری از تو مثل دوری از نفس بی رحمه
حال مارو کی بی غیر ما دوتا میفهمه
باشه جونمو بگیر اگه دلت سنگ شده
من به جون هردومون دلم برات تنگ شده
اگه این جداییا قرار کم کم سخت شه
نذار اعتمادمون از این به هم کمتر
ای کاش که چشمات منو تنها نمیذاشت
قلبت نمیرفت پی دیوونگی هاش
ای کاش غرورت رو دلم پا نمیذاشت
ای کاش ای کاش
نیستی غریبم توی دنیا دیوونه
تناییامو همه شهر میدونه
از تو گذشتن دیگه خود جنونه
نیستی نیستی
متن ترانه همه دنیام
معذرت میخوام ازت تو رو اذیت کردم
از گناهم بگذر من میخوام برگردم
معذرت میخوام ازت که تو رو رنجوندم
اگه احساسم باز اشتباه فهموندم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
هنوز قلبم پیشت هر جا که هستی هست
تب چشمام چشام و روی هستی بست
میخوام برگردم و بگم دوست دارم
ازت چشم برنمیدارم دیگه تنهات نمیزارم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
متن ترانه به خودت باختمت
بی خودی یه عمر واسه داشتن تو جنگیدم
کاشکی زودتر معنی سکوتو میفهمیدم
واسه تو هرکاری کردم اما نشناختمت
باید اقرار کنم به خودت باختمت
امروز که میگی عشقت بازی بود
هرچی که بوده صحنه سازی بود
بی خودی چشم به چشم تو دوختم
توی این خونه مهره ی سوختم
فکر نکردی به من و احساسم
تو میدونستی من چه حساسم
بدون حرکت بازیرو بردی
نمیدونی چی سرم اوردی
تو سکوت کردیو این واسه باختن بس بود
انگاری بازنده از قبل مشخص بود
به خودت باختمت از خودم جا موندم
آرزوها داشتم اما تنها موندم
تو سکوت کردیو این واسه باختن بس بود
انگاری بازنده از قبل مشخص بود
به خودت باختمت از خودم جا موندم
آرزوها داشتم اما تنها موندم
امروز که میگی عشقت بازی بود
هرچی که بوده صحنه سازی بود
بی خودی چشم به چشم تو دوختم
توی این خونه مهره ی سوختم
فکر نکردی به من و احساسم
تو میدونستی من چه حساسم
بدون حرکت بازیرو بردی
نمیدونی چی سرم آوردی
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



















پیشواز ایرانسل













































































