

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
غمگین..مثه خودم😢😢
متن ترانه بعد من
قبوله تقصیر من بود هرجا میخوای برو انقده ازم دور شو که نرسه صدام به گوشت
دیگه خبر ندارم الان عشقم کجاست دیگه حتی نمیدونم اون قراره چی بپوشه
بعد تو زندگیم شده پر از استرس این روزا عشقم کجایی ای وای به دادم برس
من باهات راه نیومدم بگو کیا باهات همپا شدن قبلا هم گفته بودم از وقتی تو رفتی تنها شدم
نه خبر نداری از حالم فکرم درگیره اینه کجایی هرجایی که دلت میخواد برو منم واسه خودم خب دارم خدایی
حس میکردم خوشبختترینم عشق و توی چشمای تو دیدم اما حالا واسه اینکه از دور دوباره ببینمت دیگه ناامیدم
تجربه کن آدمارو تجربه کن …
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
نه دیگه نیست منو یادش رفته با امروز میشه یه چند هفته که رفته توی رابطه ی دیگه
در گوش اون همش دوست دارم میگه
باز منم تنها و هیچ و پوچم شب با گریه ها میخوابم صبح تو کوچم
پیاده به یاد لحظه های با تو بودن کاش منم اهل گرفتن آتو بودم
تجربه کن همه آدمای دیگرو محاله کسی رو تو حساس باشه
تنگ میشه دلت واسه همین طعنه ها کسی تورو بیشتر از من میخواس باشه
من میرم تو بمون هرچی بود بینمونو فراموش کن
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
متن ترانه شمع هارو روشن کن
اینبار شوخی نیست نگیر جلو رامو
فهمیدی من میرم هی میگیری دستامو
میگی عوض میشم فرصت میخای از من
شرمنده من دیگه خیلی ازت خستم
خیلی ازت خستم من خیلی ازت خستم
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای هربار
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درآم
هی گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره
همه جوره سوختمو ساختم بازی رو باختم ندیدی
مثل پرنده ای عشقمه هوایی شدی پریدی
تو خودت باعث شدی که من تنها برم تو اوج بی رحمی
یه روزی میفهمی کی بودم برات الان هنوز داغی نمیفهمی
شمعارو روشن کن این آخرین باره
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای برام
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام
گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
این بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره


پیشواز ایرانسل
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.
































