

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
هه
متن ترانه تولد
شب تولد توئه همه آدما دورت
امشب خوشحالی مثله قبل
امشب منو دیوونه کرد
شب تولد توئه، تو که همیشه زیبایی
من امشب جشن میگیرم بدون تو تنهایی
امشب تمومه دلخوشیم ازت یه مشت خاطرست
اونجا صدای سوت و دست چقدر بین ما فاصله ست
تولدت مبارک با اینکه من نیستم
کنار عشق جدیدت خوشحالی و نیست غم
موقع فوت کردن شمع دستشو محکم بگیر
منم تا صبح گریه میکنم یه دل سیر
هنوز کیکت روی میز روشنه
هنور کادوت همینجا پیشمه
حالا شمعارو فوت کن تا که با هم خوش باشین
به فکر مردی نباش که یک شبه از هم پاشید
قسم میدم خدا رو که تو رو برگردونه
نمیدونی چه سرده هوای این خونه
چقدر دورشم از اینجا تا بخوره باد به سرم
چقدر دیوونه شم گریه کنم داد بزنم
تولدت مبارک با اینکه من نیستم
کنار عشق جدیدت خوشحالی و نیست غم
موقع فوت کردن شمع دستشو محکم بگیر
منم تا صبح گریه میکنم یه دل سیر
تولدت مبارک تولدت مبارک
متن ترانه بهت مریضم
دلواپسم، جز تو به چشمم نمیاد اصن
هر کسی رو میبینم باز یاد تو میافتم
همه کسم من دوست دارم به خدا قسم
هر کسی رو که میبینم و یاد تو میافتم
هر کی اومد جاتو بگیره من گفتم نه
وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من
دنیا مال ما دوتاست وقتی تو اینجایی
اینا واقعیه رویا نیست
اون خنده نازت وابستم کرد انگاری
از نگات معلومه چه حسی به من داری
دیگه مثل ما دوتا هیچ جای دنیا نیست
اینا واقعیه رویا نیست
روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریضم
اگه تو از من دور شی یه تنِ شهر و بهم میریزم
اسممو داد بزن بگو هنوز با منی
حتی اگه ازم دور شی ازم دل نمیکنی
بگو خوابم یا بیدارم که اینقدر وابستگی دارم
تو با من زندگی کردی که امروز تنهات نمیذارم
ببین دنیامون آرومه دیوونه شهرم که بارونه
همه چی آمادست قلبامون عاشقِ هم بمونه
هرکی اومد جاتو بگیره من گفتم نه
وقتی تو اینجایی وقتی با تو جفتم من
دنیا مال ما دوتاست وقتی تو اینجایی
اینا واقعیه رویا نیست
روانی بهت مریضم بی هوا از رو غریضم
اگه تو از من دور شی یه تنِ شهر و بهم میریزم
اسممو داد بزن بگو هنوز با منی
حتی اگه ازم دور شی ازم دل نمیکنی
متن ترانه همه دنیام
معذرت میخوام ازت تو رو اذیت کردم
از گناهم بگذر من میخوام برگردم
معذرت میخوام ازت که تو رو رنجوندم
اگه احساسم باز اشتباه فهموندم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
هنوز قلبم پیشت هر جا که هستی هست
تب چشمام چشام و روی هستی بست
میخوام برگردم و بگم دوست دارم
ازت چشم برنمیدارم دیگه تنهات نمیزارم
همه دنیام تو
آرزوهام تو
تو نفس هام تو
خاطره هام تو
روز و شبام تو
وقتی تنهام تو
همه حرفام تو
اون که میخوام تو
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



پیشواز ایرانسل








