

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
;-)
متن ترانه آی دل
هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده
کافیه بد شم از روشون رد شن ابله ساده میشه وای فوق العاده
هر جا که خندیدم اشکمو در آوردن ای بابا آدما شورشو در آوردن
تنها بمون آی دل تنها بخون آی دل
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه
آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
من خودمم بزارید خودمم باشم، اگه آدمید بزارید آدم باشم
به جان شما شما خیلی خوبید، اجازه بدید من یکم باشم
می خندم نه! می خونم نه! می خواین براتون خوب گریه کنم
قلبم و نه! عشقمو نه! پس می خوای چی بهتون هدیه کنم
حالم من بد! حال تو بد! چون دوست داریم با هم بازی کنیم
این خانم بد! اون آقا بد! چون دوست داریم تیراندازی کنیم
آره مست کار تو سخت یارو تو خوب یار من بد
آره تو کره ماه آره من خز آره من بد
هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
متن ترانه شب
تمومه کار شب اینه، به کوچه چشممی دوزه
تا برگردی به این خونه که بیتو داره میسوزه
نمی دونی نبود تو چه کاری دست من داده
یهقانونه تو این خونه که بیتو گریه آزاده
شب و بارون، تب و گریه
هوای حالمو دارن
تو که نیستی کنار من
همه تا صبح بیدارن
می خوام از تلخیِ این خونه رد شم
بگردم رد پاهاتو بگیرم
ولی می ترسم از اینکه بیامو
نتونم جلوی را(ه)تو بگیرم
واسه برگشتنِ تو دیره اما
نشستم من به امیدی که زوده
همه ترسم از اینه باورم شه
که برگشتی تو این رفتن نبوده
شب و بارون، تب و گریه
هوای حالمو دارن
تو که نیستی کنار من
همه تا صبح بیدارن
متن ترانه سوگوار
تنها نشسته بودم و بی لبخند عمری در انتظار شما بودم
یک لحظه خوابم رفت و جا ماندم من نیز هم قطار شما بودم
بعد از هزار پرسش و با تحقیق حک کرده اید بر بدنم با تیغ
آنقدر ساده ام که نفهمیدم من نقشه فرا شما بومد
یک عمر زیر چکمه تان مُردم صورت به سمت سیلی تان بردم
پنداشتید احمقم اما در فکر اقتدار شما بودم
در روزهای حمله تنهایی تنها علیه فاجعه جنگیدم
امروز اگر حریم شما امن است من سیم خاردار شما بودم
در من هزار قاصدک تنها در حسرت نسیم شما مردن
از من گذشته اید ملالی نیست از من که در کنار شما بودم
این زندگی به مرگ شباهت داشت پیراهن سیاه به تن کردم
هم سوگوار عمر خودم بودم هم اینکه سوگوار شما بودم
من دل شکسته ترک وطن کردم خونین و خسته ترک وطن کردم
سهمی از این شکار ندارم چون من طعمه شکار شما بودم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل











