

0 از 5 (از مجموع 0 امتیاز)
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
اکسیژن
توسط الیار شکرگزار
3 دنبال کننده5 آهنگ (18:38)
#عنوان
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
0 از 5 (از مجموع 0 امتیاز)
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
در همین سبک
دیل چاک تنها مادر زیر 30 سالی که دارای فرزندان 11 قلو میباشد نام او در کتاب گینس ثبت شده است !
مجله ویکی پدیا👌👇
@majale 👈جوین بشید ☺️
جان کرگدنها به خاطر سودجویی برخی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است
شاخ کرگدن با بی رحمی تمام از سر آنها جدا شده و پیکر بیجان انها را رها میکنند 😕
👌👇
@majale مجله ویکی پدیا
تنها کانال ممنوعه تلگرام⛔️
🚷امـــ😋ـم گیف و رقص دابسمش خفن 😋📛
ورود افراد بی جنبه اکیدا ممنوع😡🚷❌
https://telegram.me/joinchat/AAAAAERvPF8A0FaYRkL6NQ
جون عمت یه دقیقه بیا پیش شمسی جون😍👆🚷احمدملادخت امراله
9 آهنگ
نظرات
شما اولین نظر را بنویسید.
ورود / ثبت نام


پیشواز ایرانسل






