

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
shad
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه تهران
اینجا تهرانه پره آبادی اینجا تهرانه میدون آزادی اینجا
همه همدیگه رو دوست دارن از هر رنگ و هر نژادی
عاشق موزیک و سینما مدرن عاشق تاریخنا اینجا
همه چی خوش رنگه این رنگین اینجا آدما
اینجا سلامتی جاریه ورزش یه کار اجباریه اینجا
به کسی میگن معتاد که زبونم لال سیگاریه
اینجا زمین بخوری کسی بهت نمیخنده
اینجا همه پرن کسی خالی نمی بنده
بخوای رشوه بدی به کسی تو اداره
هاش لبشو میگزه میگه شرمنده
پر از افتخاری تهران همیشه بهاری تهران
همه خوباشو رو کردی بگو دیگه چی داری تهران
نفس بکش اینجا هوا عالیه
آسمون آبیش چه عالیه
خیلی وقت پیش غم از اینجا رفته
اینجا پر از خوشحالیه
خیابوناش خلوت پر از حس آرامش
من عاشق تهرانم خدایا میخوامش
اینجا جیبا پره پولن همه شنگولن
از آینده فکر کن که بترسن
یه لبشون شادی یه لبشون خنده
از آینده فکر کن که بترسن
بالشتا نرمه دلاشون گرمه خدا
این مردم از چیزی فکر کن که بترسن
پر از افتخاری تهران همیشه بهاری تهران
همه خوباشو رو کردی بگو دیگه چی داری تهران
متن ترانه نشدیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
من یه خنده م که می خونم، من یه دیوونه ام که می دونم
من صدای گریه ی نسلی شدم، که داره می خنده و داغونه
انقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشق ترنم بارونه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
نسل من با لگد، پدر از خواب پرید
اما باز روز پدر رفت و جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از همه معلماش
اما هیشکی رنگ اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم، سیخ و سنگی نشدیم
حال ما خوبه همه، ما مافنگی نشدیم
نسل من عاشق پوسترای رنگی بود و
خواب می دید براش هدیه یه ساز آوردن
یکی جفت پا می پرید توو رویات
پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد، دنیا رو، هی داریم خالی می بندیم
با چش باز اشک می ریزیم، با چش بسته می خندیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
یادمون داده بودن، دخترا بادکنکن، هیشکی یادمون نداد، که چرا می ترکن
یادمون داده بودن پسرا شیرن، کسی یادمون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو، شادیمون و گم کردیم
گریه به حال خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف، چشامون و میبندیم
تو پشت کوه بنداز، ما بازم می خندیم
بخند بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.



















پیشواز ایرانسل






