

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
حس تنهایی و عاشقانه
متن ترانه رد پا
برف میباره انگاری غم میباره
اونکه غمتو کشید واسه تو پر میکشید حالا دورش خالیه
دست کیه تو دستات وقتی رو چتر موهات
برف میاد دونه دونه دارم میشم دیوونه آخه این چه حالیه
تن کوچه سفیده و تو نیستی و هنوزم رد پاهات روی برفه
یه بغض چند ساله تو گلومه که خدا میدونه توش چقده حرفه
نمیدونم دلت از چی پره آی آسمون آروم نداری
خودت بهم بگو چندتا زمستونو برام بی اون میباری
دیوونه میکرد منو با لحن حرفاش دلم لک زده خیره بشم تو چشماش
بهش بگم عشقی که دادی به دلم تو با نگات هنوزم هست جاش
خاک گرفته عکسای دوتاییمونو کاش بیای تموم بشه جداییمونو
عشق تو چی داشت که تا یه برف میاد من پس میدم تاوان اونو
تن کوچه سفیده و تو نیستی و هنوزم رد پاهات روی برفه
یه بغض چند ساله تو گلومه که خدا میدونه توش چقده حرفه
نمیدونم دلت از چی پره آی آسمون آروم نداری
خودت بهم بگو چندتا زمستونو برام بی اون میباری
برف میباره انگاری غم میباره اونکه غمتو کشید واسه تو پر میکشید حالا دورش خالیه
متن ترانه نفس
این شهر و خیابوناش، بعد تو دلگیره
چون همه خاطره هاش، از تو جون میگیره
تا کجایِ قلب من، ریشه کردی عشقم
هر چقد دور بشی، دیگه بی تاثیره
نفس نفس کنارتم، با هر نفس به یادتم
من عاشقت شدم یه روز و تَرک نمیشه عادتم
هر وقت دلت هوامو کرد، توو بارونا قدم بزن
بدون همیشه خاطرت، عزیزه و میمونه توو قلب و یاد من
لحظه ها میگذرن و، من همونجا موندم
توو همون لحظه که عشق تو رو میسوزوندم
قلبم آتیش گرفت، هر قدم دور شدی
میدونستم نمیخواستی، ولی مجبور شدی
نفس نفس کنارتم، با هر نفس به یادتم
من عاشقت شدم یه روز و تَرک نمیشه عادتم
هر وقت دلت هوامو کرد، توو بارونا قدم بزن
بدون همیشه خاطرت، عزیزه و میمونه توو قلب و یاد من
متن ترانه قاف
بارون اومد و یادم داد، تو زورت بیشتره
ممکنه هردفعه اونجوری
که میخواستی پیش نره
خاطره هام داره خوابو میگیره ازم
دوری و من دیگه تهِ دنیام
قلبت نوکِ قله یِ قافه
من که توو زندگیم هیشکی نیست
چه دورغی دارم بگم آخه
این همه دوری نه واسه تو خوبه نه من
طرفِ تو بارون نمیاد، نمیشی دلتنگِ زیاد
میدونی چند وقته دلم، تو رو می خواد
اینجوری نکن با من
هی دوری نکن تو با من
این شوخیِ خوبی نیست
من بی تو میمیرم واقعاً
اینجوری نرو سخته
چرا قلب تو بی رحمه
کی غیر تو با قلبش
این حال منو میفهمه
موندم با اشک و آهم
با چشمایِ چشم به راهم
کاشکی میشد یه قیچی میخورد رو خاطرات با هم
من دوست دارم، این بده
دوریت ازم اینقده
که زندم به زور، یه رویای دور
اینجوری نکن با من
هی دوری نکن تو با من
این شوخیِ خوبی نیست
من بی تو میمیرم واقعاً
اینجوری نرو سخته
چرا قلب تو بی رحمه
کی غیر تو با قلبش
این حال منو میفهمه
اینجوری نکن با من
هی دوری نکن تو با من
این شوخیِ خوبی نیست
من بی تو میمیرم واقعاً
اینجوری نرو سخته
چرا قلب تو بی رحمه
کی غیر تو با قلبش
این حال منو میفهمه
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.






پیشواز ایرانسل










