

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
جدید
متن ترانه چشم و چراغ
دلم پر میزنه وقتی دلداره تو باشم
میون این همه دلبر گرفتار تو باشم
من امشب آرزو کردم دوباره زیر بارون
کنارم باشی و من تا ابد یار تو باشم
گل باغ من تو چشم و چراغ من تو
همه زندگیت من دارو ندار من تو
اومدی بمونی خوشگل و مهربونی
خوبه وقتی با تو میگذره این جوونی
من دلم تنگه سر چشاش جنگه
قلب من میره براش وقتی که میخنده
اونه که مهربونه با دلم هم زبونه
صاحب قلبم ای وای انگار همونه
گل باغ من تو چشم و چراغ من تو
همه زندگیت من دارو ندار من تو
اومدی بمونی خوشگل و مهربونی
خوبه وقتی با تو میگذره این جوونی
متن ترانه چشم و چراغ
دلم پر میزنه وقتی دلداره تو باشم
میون این همه دلبر گرفتار تو باشم
من امشب آرزو کردم دوباره زیر بارون
کنارم باشی و من تا ابد یار تو باشم
گل باغ من تو چشم و چراغ من تو
همه زندگیت من دارو ندار من تو
اومدی بمونی خوشگل و مهربونی
خوبه وقتی با تو میگذره این جوونی
من دلم تنگه سر چشاش جنگه
قلب من میره براش وقتی که میخنده
اونه که مهربونه با دلم هم زبونه
صاحب قلبم ای وای انگار همونه
گل باغ من تو چشم و چراغ من تو
همه زندگیت من دارو ندار من تو
اومدی بمونی خوشگل و مهربونی
خوبه وقتی با تو میگذره این جوونی
متن ترانه مثل تو
هر کی بجز تو پیشم باشه سر میبره سریع حوصلمو
اصن هر چی که هست تقصیر من دیگه غصه نخور
نگاه تو روی منه کشته منو
باهات لج میکنم هر موقع که عشقم بگیره
میای خاموش کنی آتیشمو حرصم میگیره
میخوام جدی باشم اخم میکنم لوس میکنی خندم میگیره
…
منم شدم مثل تو مثل تو مثل تو
منو کی بلده نصف تو نصف تو نصف تو
من چشام خستس ولی از قصد تا این ساعت بیدارم فقط به عشق تو عشق تو عشق تو
…
حسوده قلبم بدون من تنها هیچجایی نرو جایی نرو
هر شب من به تو وصلم
دیگه داری بیستچاری منو
هر وقت من با تو قهرم
یهو بهم میگی دوست داری منو دوست داری منو دوست داری منو
باهات لج میکنم هر موقع که عشقم بگیره
میای خاموش کنی آتیشمو حرصم میگیره
میخوام جدی باشم اخم میکنم لوس میکنی خندم میگیره
…
منم شدم مثل تو مثل تو مثل تو
منو کی بلده نصف تو نصف تو نصف تو
من چشام خستس ولی از قصد تا این ساعت بیدارم فقط به عشق تو عشق تو عشق تو
متن ترانه چه کنم
چه کنم چه کنم چه کنم بی تو من در این شب بارانی
چه بگویم چه بگویم من تمام مرا تو میدانی
باران چه قطره قطره میکشی آرام
چه کنم چه کنم چه کنم میان این نرسیدنها
تو خودت بگو چه باید کرد با غم تو را ندیدنها
باران چه قطره قطره میکشی آرام
صداییست در این کوچه ی دلتنگی
نگاهم کن من که تسلیمت شدم با که میجنگی
بعد از تو حسرت به دل ماندم برای دیدنت
رفته ای اما تو را هر جای شهر میبینمت
بعد از تو این آسمان هرگز آبی نشد
شب به شب باریدم اما این دلم خالی نشد
درد دلتنگی مگر یک لحظه عادت میشود
با خبر باشم خیالم از تو راحت میشود
بعد از تو این آسمان هرگز آبی نشد
شب به شب باریدم اما این دلم خالی نشد
چه کنم چه کنم چه کنم با غمی که بسته بالم را
تو که هر خاطره ات هر شب میکشد به گریه حالم را
چه کنم چه کنم چه کنم من تو که هیچ عین خیالت نیست
بعد از تو حسرت به دل ماندم برای دیدنت
رفته ای اما تو را هر جای شهر میبینمت
بعد از تو این آسمان هرگز آبی نشد
شب به شب باریدم اما این دلم خالی نشد
درد دلتنگی مگر یک لحظه عادت میشود
با خبر باشم خیالم از تو راحت میشود
متن ترانه دلواپسی
وقتی مرورت می کنم صدبار عاشق می شوم
حتی برای مرگ هم با تو موافق می شوم
دلتنگی شب های من ! در من طلوعی تازه ای
پیراهن عشقی که بر تنهایی ام اندازه ای
دلواپسی های مرا از من بگیر ای عشق
دیوانگی های مرا گردن بگیر ای عشق
من از دلم دیوانگی را پس نمی گیرم
از چشم هایت زندگی را پس نمی گیرم
در آرزویم رد چشمان تو پیدا می شود
وقتی نباشی زندگی روز مبادا می شود
در آتش چشمان تو خاموش کردم خویش را
در انتظار بودنت آغوش کردم خویش را
دلواپسی های مرا از من بگیر ای عشق
دیوانگی های مرا گردن بگیر ای عشق
من از دلم دیوانگی را پس نمی گیرم
از چشم هایت زندگی را پس نمی گیرم
متن ترانه قصه ی ما
چرا نمی پره از روی تنم عطر تنت
مثه آرامش محضه توو چشام زل زدنت
واسه عشقت یه تنه
پا می ذارم رو همه
دل من مال تو و
قلب توام مال منه
عشقم
بغل تو یه جوریه که انگاری توی بهشتم
از ته قلبم این شعرو فقط واسه ی تو نوشتم
با تو فقط خوبه عاشقی کردن
تو نترس و دلت رو بدش من
بعد از این قصه ی ما دو تا رو هم
توو کتاب عاشقا حک می کنن
جای شیرین جای فرهاد اسم ماست
که باهاش ترانه ها رو می خونن
خوب نگا کن عزیزم
دنیا هم می دونه
که یه روحیم توو دو تا جسم
تنمون زندونه
تو ازم دور نمی شی
چون توی قلب منی
خودتم بخوای نمی شه
منو از یاد ببری
عشقم
بغل تو یه جوریه که انگاری توی بهشتم
از ته قلبم این شعرو فقط واسه ی تو نوشتم
با تو فقط خوبه عاشقی کردن
تو نترس و دلت رو بدش من
متن ترانه دوباره باز
تو شبیه چلهی ماه، ای راه مرا به جدایی مرسان
که در محفل دنیا عشق ها سرابند
تو شبیه کوه الوند، احسنت به این همه زیبایی تو
تو شدی خاص ترین مخلوق خداوند
دوباره باز میزنه باد صدای بارون
دوباره باز میزنم پرسه تو خیابون
دوباره باز میمونمو یه دل داغون
میخوابم پامیشم عوض مود
پشت هم میگیره نفسمون
در نذاشتن واسه قفسمون
تو نفس منی و من نفس اون (نفسمون)
انقد غم دارم که تو پرواز اضافه بارم خورده بم
پس زده منو رفیق شیشم هرموقع کارم خورده بش
خونمون خالی، مثه زندونه
حال یه دیوونه رو دیوونه میدونه
خونمون خالی هردو بد حالیم کاشکی
بارون بشی تو فصلای خشکسالی
من نمیتونم بمونم بی تو تواین خونه
وقتی همه فصلا بدون تو زمستونه
من نمیخوام هیچی منو یاد تو بندازه
من میزنم بیرون همین امشب از این خونه
تو شبیه آرزوها، ای ماه چرا در پرده ی ابهام مرا میگذاری
تو شبیه خواب و رویا، دریا چرا به خلصه انکار مرا میسپاری
دوباره باز میزنه باد صدای بارون
دوباره باز میزنم پرسه تو خیابون
دوباره باز میمونمو یه دل داغون
اکونومی بوده بلیطمون
اعصابمون شده تیلیت نون
به درا نمیخوره کیلیدمون
هی میکنن مارو دیلیتمون
پاییز فصل ما همیشه شب
واسه پروانه هیچکسی نمیشه شمع
لنگ محبتیم حتی یه ریزشم
حاجی به مولا اینروزا نمیکشم
تو شبیه آتش و نار ، زنهار که این تیزی اصرار در عشق عذاب است
تو شبیه پیله و تار لحظه های دیدار تصویر تو ای یار چون ماه در آب است
دکلمه:
هیچ تغییری نکرده ام، شعر میخوانم هنوز
من همان جنگنده ی پیروز میدانم هنوز
بی کلک، بی شیله پیله، دست هایم بی نمک
از سیاست ها و دورویی ها گریزانم هنوز
دوباره باز میزنه باد صدای بارون
دوباره باز میزنم پرسه تو خیابون
دوباره باز میمونمو یه دل داغون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل



























