

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
آرینواک
متن ترانه لالایی
افتادیم رو دور تکرار و تا کی باید بشنویم از هم بد و بیراه رو
تا کی باید میون بحثامون از من هی اصرارو از تو هی انکارو
سکوتتو بشکن نگو حرف ندارم نکن این کارو
یه رحمی کن به من که واسه تو شدم یارو
لالایی بخون نمونم شبو بیدارو
لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
اسفند برات دود کنم دور کنم درد و بلا رو
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده اگه دیدینش بهش بگین برگرده
سرده سر پره سردرده نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده اگه دیدینش بهش بگین برگرده
سرده سر پره سردرده نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده
هی سخت نکن واسمون این راه رو
تا کی باید گریه کنم پاک کنم چشم تر و تارو
تا کی باید حرف بزنم چیزی نگی گوش ندی حرفارو نکن این کارو
بیا از رو دوش من این دفعه رو تو بردار این بارو
یه رحمی کن به من که واسه تو شدم یارو
لالایی بخون نمونم شبو بیدارو
لبخند بزن من بزنم واسه تو گیتارو
اسفند برات دود کنم دور کنم درد و بلا رو
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده اگه دیدینش بهش بگین برگرده
سرده سر پره سردرده نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده
آخه رفتاراش منو دیوونم کرده اگه دیدینش بهش بگین برگرده
سرده سر پره سردرده نیستی ببینی نبودت چیکارم کرده
متن ترانه یادم باشی
بیا واسه تو قصه بگم از این دل شکسته بگم
بذار بدونی چی کشیدم
بذار بگم از اون غریبه ای که با تو دیدم
بذار بدونی حال منو نباشی بیخیال منو
بذار بدونی خیسه چشام
بذار بگم از این همه دیوونگی چی میخوام
چی میخوام
نه دلیلی داشتی نه حرفی نه اشکی
منو داغون کردی رفتی دنبال کی
میخوام امشب با این قصه یادم باشی
یه نفر از دنیا سیره تو دنیاشی
مثه تموم روزای خوب منو تو توی تنگ غروب
خیال میکردم عاشقمی تو بودی تو دلم دیگه نه غصه ای نه غمی
ولی تو مثل من نبودی تو که عاشق من نبودی
مثل یه خواب خوب اومدی
ولی یه جوری رفتی که بگم چه خواب بدی
چه خواب بدی
نه دلیلی داشتی نه حرفی نه اشکی
منو داغون کردی رفتی دنبال کی
میخوام امشب با این قصه یادم باشی
یه نفر از دنیا سیره تو دنیاشی
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه یکیو دوست داشتم
یکیو دوست داشتم، که نمیشد بگم بهش
چیزی رو جز قلبم، نتوستم بدم بهش
یکیو دوست داشتم، واسه دلش
یکیو دوست داشتم، که واسه من نبود نگاهش
بغضمو قورت دادم، هر کسی حرف میزد باهاش
یکیو دوست داشتم، واسه چشاش
واسه چشاش …
لعنتی، انقدر عاشقت شدم که به این راحتی
نمیشه زندگی کنم حتی یه ساعتی
بی منم راحتی
لعنتی، من هنوزم حرف دارم باهات اما چه عادتی
وقتی که داد میزد چشات بی منم راحتی
بی منم راحتی
یکیو دوست داشتم، که منو با خودش کشوند
تا تهِ این قِصه، منو به تنهایی رسوند
یکیو دوست داشتم، که نموند
منتظرش موندم، همه ی لحظه هامو برد
زندگیِ من بود، منو به زندگی سپرد
یکی که توو قلبم، موند و نمرد
موند و نمرد
لعنتی، انقدر عاشقت شدم که به این راحتی
نمیشه زندگی کنم حتی یه ساعتی
بی منم راحتی
لعنتی، من هنوزم حرف دارم باهات اما چه عادتی
وقتی که داد میزد چشات بی منم راحتی
بی منم راحتی
متن ترانه کافیه
به من فکر کردی همین کافیه واسه حسمو این همه انتظار
طلبکاری از من همه ی عمرم فقط چون به من فکر کردی یبار
بهت فکر کردم همین کافیه خیالت شده قرص دیوونگیم
یه لحظه اگه فکر حال منی منو لحظه لحظه بکش زندگی
واسه این همه درد من تو با نگاهت مثل یه تسکینی
خوشبخترین آدم دنیام تا منو میبینی
واسه این همه درد من تو با نگاهت مثل یه تسکینی
خوشبخترین آدم دنیام تا منو میبینی
نه روی زمینم نه روی هوا نه توی جهنم نه توی بهشت
چجوری بگم حال و روزم چیه مگه میشه این حالو راحت نوشت
واسه این همه درد من تو با نگاهت مثل یه تسکینی
خوشبخترین آدم دنیام تا منو میبینی
واسه این همه درد من تو با نگاهت مثل یه تسکینی
خوشبخترین آدم دنیام تا منو میبینی
متن ترانه بی احتیاط
انقدر بی احتیاط خیره شدم توی چشات
یه کاری کردی با دلم هیچکی به چشمم نمیاد
انقدر دنبال عشق پرسه زدم توی چشات
تو میدزدیدی نگاتو میدونم سخته برات
تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کشیدی
ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم
تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز
مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست
عشقو از اونی بپرس که حرفش سکوته
فاصلش با تو یه دنیاست اما رو به روته
اونکه ترسید از خیالش از حسی که داره
حسرتش این بود یه بار بشینه کنارت
تو با اون نگات ازم یه عالمه حرف کشیدی
ما باید همدیگه رو یه ذره زودتر میدیدیم
تو که آوردی با عشقت واسه قلبم همه چیز
مطمئنم دیگه هیچ حسی واسم مثل تو نیست


- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل

















