

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
سعید فشفشه
متن ترانه جدیدا
تو رسیدی که تموم شه
همه دلبستگیام
تو همونی که میتونی
ببری خستگیام
تو دلت عاشق بارون مثه دستایه من
کی میدونه یدونه شدی تو دنیای من
تو فقط با نم بارون میشی عاشق که دلم
بره واسه همه احساس تو دیوونه بشم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
دیگه بیمارتم بی جونم بعد چشمای تو دیوونم
طعم دلباختنو میدونم پا به پای دلت میمونم میمونم میمونم
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
جدیدا یاد گرفته رگ خوابم چیه من
دقیقا پا میذاره رویه دلتنگیه من
همه جا جار میزنه اینه تنها یاره من
حالا دوست داشتن تو شده تنها کار من
متن ترانه حواس پرت
من حواسم به همه جمعه
ولی پرت توئه که بدی قلبتو بم
که بدی قلبتو بم
همه دنیارو بگردم
میدونم شکل تو نیست به دلم شک نکنی به دلم شک نکنی
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
آخ که دلم رفته برات آخه حرف نداری خاصه برام لحن صدات اسممو میاری
دنیارو جواب کرده دلم واسه خاطر تو روی تو حساب کرده دلم توام عاشقش شو
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
جونمو میدم برات با لبخند اخمای خوشگل جذابت چند
جون بگیر اما برام بخند باز چشمای دلبر و عاشقت چند
متن ترانه روز برفی
چشامو میبندم میخوام هرچی غصس بمیره
که تو خواب یکی از تنم عطرتو پس بگیره نمیشه نمیشه
عزیزم نمیدونی عشقت چقدر سینه سوزه
چه سخته آدم چشم به تاریکی شب بدوزه همیشه همیشه
شبا بیدار و روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اون ور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره
یه آدم چقدر طاقت غصه داره
چجوری میشه خنده روی لبام پا بذاره دوباره دوباره
به جایی رسیدم که با هیشکی حرفی ندارم
نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم نمیخوام بباره
شبا بیدار و روزا خیره به عکست
این شده کارم دیگه طاقت ندارم
دلم میخواد یه جایی اون ور دنیا خودمو جا بذارم
آخه عادت ندارم تو که نباشی خوابم نمیره خیلی دلم میگیره
فراموشم نمیشه خاطره هامون واسه من خیلی دیره
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل


























