

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
کافه مود
متن ترانه سحرگه
سحرگه او بود و من مست مستانه
دور از چشمان یگانه و بیگانه
رفتیم تا دامن کوه شانه به شانه
روی سبزه، پای چشمه،نزد دلبر
خوش نشستیم عاشقانه
بنهادیم چهره برهم آسمان را شعله بر دامن فتاد
آن مه ندا داد: آتش!آتش!
شعله با مه در کشاکش
آسمان آتش به جان است
او مگر از عاشقان است
گفتم ای یار سر مست
اکنون رویت نماید آسمان آیینه در دست
آفتاب خیزان است
متن ترانه آی دل
هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده
کافیه بد شم از روشون رد شن ابله ساده میشه وای فوق العاده
هر جا که خندیدم اشکمو در آوردن ای بابا آدما شورشو در آوردن
تنها بمون آی دل تنها بخون آی دل
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه
آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
من خودمم بزارید خودمم باشم، اگه آدمید بزارید آدم باشم
به جان شما شما خیلی خوبید، اجازه بدید من یکم باشم
می خندم نه! می خونم نه! می خواین براتون خوب گریه کنم
قلبم و نه! عشقمو نه! پس می خوای چی بهتون هدیه کنم
حالم من بد! حال تو بد! چون دوست داریم با هم بازی کنیم
این خانم بد! اون آقا بد! چون دوست داریم تیراندازی کنیم
آره مست کار تو سخت یارو تو خوب یار من بد
آره تو کره ماه آره من خز آره من بد
هر جا که کارم مثل آدمیزاده بهم می خندن میگن ابله ساده
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
آی دل آی دل دیوونه کی قدر تو رو می دونه آی دل آی دل دیوونه لعنت به این زمونه
متن ترانه پا به پای تو (نسخه آکوستیک)
🗣 Mohsen Yeganeh
🎵 Pa Be Paye To (Acoustic Version)
#MohsenYeganeh
من باشم و فکرت
یه خیابون ودلِ دلتنگ و نم بارون و
تا جنون میرم لحظه ی دوری
همه میشناسن منو اینجوری
هر جا لبخندم سرد و بی جونه
هر جا تو حرفام غم بارونه
خنده های تو مرهمم میشه
خنده هات آبِ روی آتیشه
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو راه مو گم کردم
گم شدم اما بر نمیگردم
بی تو لبخندم سرد و سنگینه
ما کنار هم آرزوم اینه
که چشات هر شب مال من باشه
صبح پاشم و چشمات رو به من واشه
هر چقدر نیستی از خودم سیرم
بی تو دلتنگم بی تو میمیرم
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
متن ترانه بارون
هنوزم یادگارات یادگارات تو رو یاد من میاره
کاش می شد به یادت نباشم مگه فکر تو می زاره
یادمه روز اول زیر بارون هواسمون نبود به کارامون
مثل دیوونه ها نگامون می کردن
مردم می خندیدن به کارامون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
به خدا بی تو نمی شه این روزا رو سر کرد
دیوونه میشم نباشی دیوونه برگرد
من هنوز به یادت میامو تو بارونا میگردم
صورتم خیسه بارونیه کی می فهمه گریه کردم
خاطرت عزیز بود عزیزم عزیز می مونه
بازم عاشقت مریض بود مریضه
مریض می مونه بازم آی بارون
بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون چقد خوش بودم با اون
آی بارون بارون ابریم ابراتو ببارون
ای بارون بارون اونو به من برگردون
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه تنها می مانم
تنها میمانم میدانم می آیی
با تو آرامم بی ترس از تنهایی
تنها میمانم عاشق تر زخمی تر
آرام چون آتش در زیر خاکستر
برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم
من هرچه دارم از تو دارم...
برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم
تویی تویی دنیای من آرامش شب های من
دلم شکست خدای من
تو باورم کن، باورم کن...
آشفته ام آشفته ام زخم از برادر دیده ام
آشفته ام آشفته چون از ناکسان رنجیده ام
از ناکسان رنجیده ام...
برگرد و بیا دلتنگ دیدارم بغض شب تارم
من هرچه دارم از تو دارم...
برگرد و بیا آشفته مگذارم دوری و بی تو بی قرارم
تویی تویی دنیای من آرامش شبها من
دلم شکست خدای من
تو باورم کن، باورم کن...
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل





















