

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
حسین
متن ترانه تنها شدم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلب من رو شکست
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خودم از خدا از همه
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم تو شبا با خودم
دلهره دارمو از خودم بیخودم
اونکه دیر اومدو زود به قلبم نشست
رفتو با رفتنش قلبه من رو شکست
تورو دیدم انگار دلم لرزیدو
واسه اولین بار از ته دل خندیدو
با خودم گفتم دیگه تنهاییا تمومه
با خودم گفتم آره خدایه من همونه
همون دیوونه که حالمو عوض کنه
همون که واسه من وجود اون تولده
نمیدونم چرا وقتی فهمید
دوسش دارم عوض شدش
دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست
واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
دیگه انگاری واقعا به حالو روز من
حواست نیست حواست نیست
دستمو ول نکن که زمین میخورم
تو بری از همه آدما میبرم
تو خودت خوب میدونی که آرامشی
باید با من بمونی به هر خواهشی
انگاری قسمته فاصله از همو
هر جا میری برو ول نکن دستمو
نذار باور کنم رفتنت حقمه
نذار دور شم از خدا از خودم از همه
تو که دل بردیو رفتی
من که افسرده و خستم
من که واسه کنارت بودن
رو همه چشمایه خیسمو بستم
رفتو تنها شدم
متن ترانه کی فکرشو میکرد
هر جوری بگی میشم فقط پیشم بمون نگو میخوای بری نگو دوست ندارم
اشکه چشممو ببین ببین چه حالیم میخوام سرم رو باز رو شونه هات بذارم
انگاری تمومه اون روزایه خوبمون تمومه داری میری
اون کیه داری میری به جایه دست من دست اونو بگیری
اونی که عاشقی رو یاد من داده داره میره
نمیدونه کسی به جایه من براش نمیمیره
آخه کی فکرشو میکرد یه روزی خسته شه ازم
داره میره نمیدونه دیگه نفس نمیکشم
یادش نمونده که میگفت باهام میمونه تا ابد
دلم تموم غصه هاشو مینویسه خط به خط
حالا سیاه شده از اسم اون دوباره یک صفحه
میمیرم از نبودنش تمومه کارم این دفعه
التماسمو ببین بیا پیشم بشین نذار دیوونه شم نرو نذار بمیرم
زل بزن تو چشم من ببین دوست دارم مثه همون روزا تو دسته تو اسیرم
گریه هایه من داره تا آسمون میره چجوری بیخیالی
قول دادی نری بمون به پای عشقمون نگو دوسم نداری
دوباره من میمونمو یه عکسو خاطرات اون
داره میره میگه نمونده چیزی بین مون
داره میره بگه واسش مهم نبوده حاله من
چی میشه باز نگاه کنه تو چشمه غصه دار من
کی اومده به جایه من که ساده دل برید ازم
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل

























