

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
mob
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
متن ترانه من آدم رویای تو نیستم
من آدم رویای تو نیستم
من فکر و ذکرم پرت این سازه
یکی مثل تو با چش رنگی
با یه روانی که نمیسازه
من آدم رویای تو نیستم
من با خودم درگیرم افسرده ام
من زخمی راه نم پاهام
از بس تو هر راهی زمین خوردم
کنار من لبه ی پرتگاهی
که آخرم سقوط میکنی
دیوونه زل نزنم تو چشام
چرا هر چی میگم سکوت میکنی
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
حیفته به پای من نسوز
این هوای برای تو بده
که انتظاری تو داری از کسی
که یه عمره با خودش هم بهم زده
قول بده بخندی بعد از این
با اینکه فاصله واسه هر دومون سخته
بهش نبند کسی که رنجوندم
دوباره از ته دل خوشحال و خوشبخته
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخام تو رو
آره تصمیمم اینه
تنهای آرومم
اشکاتو از صورتت پاک بکن خانومم
اینجا ته خطه
دستامو ول کن و برو
دیگه نمیخوام تو رو
متن ترانه چرا گریه کردم
دوباره میشکنه سکوت با بغضم
دوباره آدما حالتو میپرسن
دوباره مثله قدیم تو قلبمو بشکن
دوباره گریه کبودیه چشمم
غیر تو کل شهر از حالم خبر داره
منو برگردون به زندگیم فقط با یه
نگاه سادت یه لبخند عادی
تو میگفتی زخمایی که بهم زدی حاد نیست
پس چرا گریه کردم
فقط یه چند وقته یکم سرد و گوشه گیرم
شبا تو خلوتم بهونتو میگیرم
واسه من گریه خوب نیست
منی که مرد ام
منو ببخش ولی دوباره گریه کردم
دلم گرفته بدبین شدم به آینده
تنهام گذاشت رفت
اونی که میگفت پابنده
اونی که حتی یه روز نبودمم میمرد
اونی که حتی رو اسمم قسم میخورد
چی شد
من که واسه موندنت هر روز دعا کردم
جز تو با تمومه آدمای تویه شهر سردم
پس چرا گریه کردم
دوباره من دوباره ترسو دلهره
یه دل که از تو از خدا هم دلخوره
من به خاطرت از هر چی داشتم گذاشتم
با خنده هات خندیدم
با گریت گریه کردم
منی که کل دنیا میگفت یه آدم سردم
شدم یه دیوونه بیقراره لعنتی
شدم یه آدمی که نمیخوابه بعد از این
فریاد زدم بمون کنارم
حتی نگام نکرد یه بارم
گفت هر چی بوده بینمون تمومه
گفتم اون مثه من دوست نداره دیوونه
فقط یه چند وقته یکم سرد و گوشه
گیرم شبا تو خلوتم بهونتو میگیرم
واسه من گریه خوب نیست منی که مردام
منو ببخش ولی دوباره گریه کردم
دلم گرفته بدبین شدم به آینده تنهام
گذاشت رفت اونی که میگفت پابنده
اونی که حتی یه روز نبودمم میمرد
اونی که حتی رو اسمم قسم میخورد
چی شد
من که واسه موندنت هر روز دعا کردم
جز تو با تمومه آدمای تویه شهر سردم
پس چرا گریه کردم
متن ترانه دل تنها
درد آمد و درمان نیست
دوری ز تو آسان نیست
فاصله ای بین من
تا لحظه ی پایان نیست
ابر آمد و باران شد
اشکم ز تو پنهان شد
سهمم فقط از عشقت
این قامت لرزان شد
بیچاره دل تنها
رنگ شبن این روزا
داغونه دلم از چی بگم
رفتی که غم جاش اینجا
اشکام داره میباره
دنیام تورو کم داره
چشمای منو ببینو نرو
ازم دل تو چی میخواد
زمانه ی بدی شده کجایی
دگر نفس نمیکشم اگر نیایی
رسیده بی تو راه من به بن بست
مگر مرا به جز تو راه دیگری هست
بیچاره دل تنها
رنگ شبن این روزا
داغونه دلم از چی بگم
رفتی که غم جاش اینجا
اشکام داره میباره
دنیام تورو کم داره
چشمای منو ببینو نرو
ازم دل تو چی میخواد
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.




پیشواز ایرانسل

























