

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
آهنگ
متن ترانه نشدیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
من یه خنده م که می خونم، من یه دیوونه ام که می دونم
من صدای گریه ی نسلی شدم، که داره می خنده و داغونه
انقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشق ترنم بارونه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
نسل من با لگد، پدر از خواب پرید
اما باز روز پدر رفت و جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از همه معلماش
اما هیشکی رنگ اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم، سیخ و سنگی نشدیم
حال ما خوبه همه، ما مافنگی نشدیم
نسل من عاشق پوسترای رنگی بود و
خواب می دید براش هدیه یه ساز آوردن
یکی جفت پا می پرید توو رویات
پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد، دنیا رو، هی داریم خالی می بندیم
با چش باز اشک می ریزیم، با چش بسته می خندیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
یادمون داده بودن، دخترا بادکنکن، هیشکی یادمون نداد، که چرا می ترکن
یادمون داده بودن پسرا شیرن، کسی یادمون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو، شادیمون و گم کردیم
گریه به حال خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف، چشامون و میبندیم
تو پشت کوه بنداز، ما بازم می خندیم
بخند بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
متن ترانه شمع هارو روشن کن
اینبار شوخی نیست نگیر جلو رامو
فهمیدی من میرم هی میگیری دستامو
میگی عوض میشم فرصت میخای از من
شرمنده من دیگه خیلی ازت خستم
خیلی ازت خستم من خیلی ازت خستم
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای هربار
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درآم
هی گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره
همه جوره سوختمو ساختم بازی رو باختم ندیدی
مثل پرنده ای عشقمه هوایی شدی پریدی
تو خودت باعث شدی که من تنها برم تو اوج بی رحمی
یه روزی میفهمی کی بودم برات الان هنوز داغی نمیفهمی
شمعارو روشن کن این آخرین باره
شمع ها رو روشن کن این آخرین باره
یه دل سیر نگاه بعد خدانگهدارت
چیزی نگو دیگه دعا ای برام
دعا کن بعد از این از تو فکر تو درام
گر میگیره تنم این ظرفا که میشکنن
این بوی خیانته دیگه نه تو نه من
تصادفی نبوده این همه عادت
منم مثل تو از تنهایی دلگیرم
میمیرم ولی هرجوری بشه اینبار
تقاص جفتمون رو از تو میگیرم
با اینکه پیر شدم به پای تو اما
تو رو کشتم تو هر گریه تو هر قطره
تنها چیزی که میمونه ازت اینجا
یه چندتا تار مو و بوی اون عطره
متن ترانه جادوی خاص (ریمیکس)
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
تو چشای تو یه جادوی خاصی هست
تو نگاهِ تو انگار یه احساسی هست
غمِ دنیا رو فراموش می کنم وقتی
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
وقتی که نزدیکم به تو انگار
دلم می لرزه هر دفعه صد بار
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
عزیز جونم نامهربونم
گوشه ی چشمی به این دلِ خونم
واسه ی حسی که به تو دارم
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
به هوای تو تازه میشه حالِ من
وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من
تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش
به تو نگاه می کنم
تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم
یه جورایی خاطرت عزیز عزیزم
از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من
به تو نگاه می کنم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
آرومِ جونم بدونِ تو دیگه نمیتونم
بخدا خستس این دلِ خونم
بدونِ تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم
متن ترانه ستاره
اگه خوابت میاد خب بخواب
اگه خندت میاد خب بخند
مهم نیستن دیگرون
گاهی چشم هاتو ببند
اونکه دوست داره خب درکش کن
اگه زجرت میده خب ترکش کن
هر کی گوشش به حرفت نیست
گوششو بگیرو پرتش کن
یه مشت عشقه زیقی یه مشت خنگو پیقی
یه مشت عطرو تیغی یه مشت نقو نیقی
نخواستیم بابا بذار باد بیاد
دلم دله آزاد می خواد
یه مشت زهره مارو قلیونو سیگارو
همش شب بیدارو همش کارو کار
نخواستیم بابا بذار باد بیاد
دلم دله آباد میخواد
این روزا دارن بد می گذرن گیجو مردد می گذرن
مثه ماه باش واسه مردمی که مثله جزرو مد می گذرن
ماه که تو اوجه دریا به ساحل نزدیک تره
ماهم بتابه امشب هیشکی غمتو نمی خره
ولاه ستاره تویی به ولاه چاره تویی
اونی که خوشبختت میکنه ولاه آره تویی
ولاه ستاره تویی به ولاه چاره تویی
اونی که خوشبختت میکنه ولاه آره تویی
گل به زلف معشوق زدم به گردنم یوق زدم
آخر سر طعنه شدم نشستم و دوغ زدم
آخر سر شدم نشستم و بوق زدم
آخره غم خستگی بود گریه و دلبستگی بود
نگاه کن به صورتم عاقبت شکستگی بود
یه مشت عشقه ردی یه مشت کدی مدی
یه مشت صفر و صدی یه مشت جزرو مدی
نخواستیم بابا بذار باد بیاد دلم دله آزاد میخواد
یه مشت قرصه خواب و شبو روز بی تابو
همیشه عذاب و همیشه نقاب
نخواستیم بابا بذار باد بیاد
تو یه بار زنده ای پس حالشو ببر
دل دل نکن پرنده باش پرواز کنو بخند
تو یه بار زنده ای پس حال شو ببر
دل دل نکن پرنده باش پرواز کن و بخند
ولاه ستاره تویی به ولاه چاره تویی
اونی که خوشبختت میکنه ولاه آره تویی
ولاه ستاره تویی به ولاه چاره تویی
اونی که خوشبختت میکنه ولاه آره تویی
متن ترانه پا به پای تو (نسخه آکوستیک)
🗣 Mohsen Yeganeh
🎵 Pa Be Paye To (Acoustic Version)
#MohsenYeganeh
من باشم و فکرت
یه خیابون ودلِ دلتنگ و نم بارون و
تا جنون میرم لحظه ی دوری
همه میشناسن منو اینجوری
هر جا لبخندم سرد و بی جونه
هر جا تو حرفام غم بارونه
خنده های تو مرهمم میشه
خنده هات آبِ روی آتیشه
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو راه مو گم کردم
گم شدم اما بر نمیگردم
بی تو لبخندم سرد و سنگینه
ما کنار هم آرزوم اینه
که چشات هر شب مال من باشه
صبح پاشم و چشمات رو به من واشه
هر چقدر نیستی از خودم سیرم
بی تو دلتنگم بی تو میمیرم
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
پا به پای تو غمو دادم رفت
بدِ دنیا رو با تو یادم رفت
تو رو یادم هست از شبای سرد
گرمی دستات منو خوابم کرد
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.


پیشواز ایرانسل








































