

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
خودماهنگ
متن ترانه نشدیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
من یه خنده م که می خونم، من یه دیوونه ام که می دونم
من صدای گریه ی نسلی شدم، که داره می خنده و داغونه
انقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشق ترنم بارونه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
نسل من با لگد، پدر از خواب پرید
اما باز روز پدر رفت و جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از همه معلماش
اما هیشکی رنگ اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم، سیخ و سنگی نشدیم
حال ما خوبه همه، ما مافنگی نشدیم
نسل من عاشق پوسترای رنگی بود و
خواب می دید براش هدیه یه ساز آوردن
یکی جفت پا می پرید توو رویات
پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد، دنیا رو، هی داریم خالی می بندیم
با چش باز اشک می ریزیم، با چش بسته می خندیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
یادمون داده بودن، دخترا بادکنکن، هیشکی یادمون نداد، که چرا می ترکن
یادمون داده بودن پسرا شیرن، کسی یادمون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو، شادیمون و گم کردیم
گریه به حال خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف، چشامون و میبندیم
تو پشت کوه بنداز، ما بازم می خندیم
بخند بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
متن ترانه نشدیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
من یه خنده م که می خونم، من یه دیوونه ام که می دونم
من صدای گریه ی نسلی شدم، که داره می خنده و داغونه
انقدر اشک واسه نداشته هاش ریخته که عاشق ترنم بارونه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
نسل من با لگد، پدر از خواب پرید
اما باز روز پدر رفت و جوراب خرید
نسلی که سیلی خورد از همه معلماش
اما هیشکی رنگ اشکاشو ندید
ما که بنگی نشدیم، سیخ و سنگی نشدیم
حال ما خوبه همه، ما مافنگی نشدیم
نسل من عاشق پوسترای رنگی بود و
خواب می دید براش هدیه یه ساز آوردن
یکی جفت پا می پرید توو رویات
پاشو اسکل کپسول گاز آوردن
چه میشه کرد، دنیا رو، هی داریم خالی می بندیم
با چش باز اشک می ریزیم، با چش بسته می خندیم
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
یادمون داده بودن، دخترا بادکنکن، هیشکی یادمون نداد، که چرا می ترکن
یادمون داده بودن پسرا شیرن، کسی یادمون نداد چرا دلگیرن
زیر درخت آلبالو، شادیمون و گم کردیم
گریه به حال خودمون خنده به مردم کردیم
عمو زنجیر باف، چشامون و میبندیم
تو پشت کوه بنداز، ما بازم می خندیم
بخند بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
بخند بازم، بخند بازم، بخند و خنده هات از غصه مون کم شه
نمی دونم، با این خنده ت، شاید این روزگار وحشی آدم شه
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه مسافر پاییز
یه پاییز ِ دیگه بازم تو راهه
بازم چشام به راه ِ تو سیاهه
گفتی عشق بهار جدایی داره
گفتی خزون که شد میایی دوباره
خزون غرور ِ ابرا رو شکسته
زمین پر شده از برگای خسته
ولی قلبای یاگاری ما
رو سینه ی درخت غم نشسته
برگرد، تنم دوباره با عشق تو تب کرد
بازم نبودنت حالمو بد کرد، برگرد، برگرد
همه سهم من از خزون همینه
بشینم روز و شب به انتظارت
همه ترسم از اینه مثل هر سال
فراموشت بشه قول و قرارت
ببین که باد سرد ِ بی تَرَحُم
داره باز بوی بی کسی میاره
آهای مسافر ِ پاییزی ِ من
یه وقت گم نکنی راهو دوباره
برگرد، تنم دوباره با عشق تو تب کرد
بازم نبودنت حالمو بد کرد، برگرد، برگرد
متن ترانه روزهای سخت
بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه
تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
گرفتس چقدر دل آسمون
من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
متن ترانه سوء تفاهم
حال من خوبه اما دلم آشوبه
من بی خبرم از دل و احساس تو
من دیونه هر شب تو همین خونه
میشینم و نقشه میکشم واسه تو
دلهره دارم که یه وقت سوتفاهم بشه
علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه
دلهره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم
بگی دوسم نداری و بدون تو دق کنم
زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره از تب و تاب
من گرفتارم تورو دوست دارم جلو چشمامی حتی تو خواب
شیطنت های نگاهت خاصه
کاش بدونی دل من حساسه
کاشکی یه ذره مراعات کنی
منو کمتر محو چشمات کنی
این روزا با خودمم درگیرم
آخ اگه بهت نگم میمیرم
هی جلوی آیینه میگم با خودم
معذرت میخوام من عاشقت شدم
متن ترانه چه حس خوبی
کیه که مثل یه سایه میاد هرجا که ما میریم
حسودیش میشه وقتی که ما واسه همدیگه میمیریم
حسودیش میشه وقتی من واست هرلحظه دلتنگم
ببین که واسه ی تو دارم با دنیا می جنگم
چه حسه خوبیه هرشب من از فکر تو بیدارم
بهم میگی دوست دارم، من این جمله رو دوست دارم
می خوام دنیا بدونه که منو تنها نمیزاری
چه حسی من به تو دارم، چه حسی تو به من داری
بگیر دستامو محکمتر دل من پیش تو قرصه
یه وقتایی که ویرونی دلم دوباره می پرسه
تا وقتی که نفس داری هنوز اونو دوستش داری
بگو هرکاری که کردش اونو تنهاش نمیزاری
متن ترانه دنیامو عوض کن
وقتش رسید برسم دوباره به تو
وقتش رسید که بدی به من قلبتو
از این به بعد همیشه کنارِ همیم
دنیا بدون ما دار و ندار همیم
دنیامو عوض کن با حسِ نگاهت
با گرمی دستات با صورت ماهت
دنیامو عوض کن هرجور که میتونی
چشمامو ببین تا حرفامو بخونی
دلواپسی کنار تو بی معنیه
غیر از خودت عزیز دل من کیه
شیرینه این غم و عشق و جنونِ من
چشمای تو شده وصله یِ جونِ من
دنیامو عوض کن با حسِ نگاهت
با گرمی دستات با صورت ماهت
دنیامو عوض کن هرجور که میتونی
چشمامو ببین تا حرفامو بخونی
متن ترانه چرا تو (ریمیکس)
🗣 Farzad Farzin
🎵 Chera To
#FarzadFarzin
من و شب و گریه ی دوباره
بارونم که داره میباره
تورو خدا عشقم میبینی هوارو
هوا که اینجوری میشه
یعنی تو دلت تنگ نمیشه
چجوری میتونی نبینی این گریه هارو
تو که هنوز واسه من همونی
آخه بی معرفت میدونی
میدونی چند وقته که نشنیدم صداتو
هرکی منو بشکنه مهم نیست
قلبمو بشکنه مهم نیست
اما بهم بگو عزیزم چرا تو
چرا تو
هرجای قلبمو که دست میذارم
یه زخمی از تو با خودم دارم
زخمایی که خوردم ازت کم نیست
یه جای سالم توی قلبم نیست
توی قلبم نیست
>>
نریزه و بریزه و اشکام واسه تو فرقی نداره
اما بازم میمونم با فکر اون که دوسم نداره
اونی که بخواد از تو و اون همه خاطره جداشه
باید دیوونه باشه باید دیوونه باشه
هرجای قلبمو که دست میذارم
یه زخمی از تو با خودم دارم
زخمایی که خوردم ازت کم نیست
یه جای سالم توی قلبم نیست
توی قلبم نیست
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.












پیشواز ایرانسل















































































































