

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
یادگاری های مرتضی جان😔
متن ترانه اشتباهی
نگاه کن که اشکای تنهاییام داره عمر چشمامو کم میکنه
لب ساحل خیس دریا و باز داره خاطراتت خفم میکنه
نمیفهمی سنگینیه طعنه رو چقدر سخته که حرف مردم بشی
میخوام راهمو اشتباهی برم کجا گم شم از خاطرم گم بشی
قدم میزدیم و قسم دادمت منو دست این چتر تنها نده
تو خندیدی و رفتی یادت نموند دلو زیر بارون شکستن بده
دیگه از خودم از همه خسته ام از افسردگی های بعد از شکست
از اون خنده که رو لبای تو بود از اون اشکی که تو چشام حلقه بست
من اونقد دلشوره دارم برات که زخمامو با تو نمک میزنم
نمیشه نمیخوام از این خاطره بدون حضور تو دل بکنم
ازم دوری و سرنوشت منم یه جا دور از اینجا رقم میخوره
بدون اونکه وابسته کردی شو زود ازش دل بریدی ازت دلخوره
قدم میزدیمو قسم دادمت منو دست این چتر تنها نده
تو خندیدی و رفتی یادت نموند دلو زیر بارون شکستن بده
دیگه از خودم از همه خسته ام از افسردگی های بعد از شکست
از اون خنده که رو لبای تو بود از اون اشکی که تو چشام حلقه بست
متن ترانه ستایش
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
دوباره رنگ چشاتو خیال عاشقی باتو این دل آروم نداره نداره نداره
شبامو و خواب نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
ستایش تو و چشمات دلم هنوز تو رو میخواد دل باز پر زده واسه عطر نفس هات
اتاقم عطر تو داره دلم گرفته دوباره کار من
انتظاره یه عکس و درد دلامون میریزه اشک چشامون
غم تمومی نداره نداره نداره
دانلود آهنگ و موزیک فارسی
صدای بادو کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
بغل گرفتمت انگار دوباره خواب و تکرار باز نبودی من تکیه دادم به دیوار
ستایش یعنی دیوونگی ها شبیه حس خوب تو دل ما
نگاه کن تو چشای بی قرارم چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
تصور میکنم پیشم نشستی چقدر خوبه چقدر خووبه که هستی
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بزارم
متن ترانه روزهای سخت
بارون صدای احساسه دل بارون چشات میشناسه
تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میشناسه
تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می تونه
تیشه با تو بهتر میشه حال این دیونه
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
گرفتس چقدر دل آسمون
من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی
چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشات و می بستی
درگیره درده مجنونم مردم میگن که من دیونم
اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم
این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی
مگه میشه با یه خاطره سر کنی
تو می دونی من چیزی نگم بهتره
تو دنیا کی از ما عاشق تره
یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه
این اون دردیه که نمی فهمیه
یه دفعه پرپر شد پر پر وازمون
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.











