

- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
new
متن ترانه زیبای لعنتی
دست از سرم بردار زیبای لعنتی
دست از سرم بردار زیبای لعنتی
گاهی باید رفت، تا عمق بی نهایت، آزاد بود
گاهی باید دل کند از هرآنچه احساس می کنی زیباست
گاهی باید ماند، دریک حصار نامرئی پایبند شد
گاهی باید دل بست، به عذاب و درد رنج تنهایی
گاهی باید رفت تا عمق بینهایت آزاد بود
گاهی باید دل کند از هرآنچه احساس می کنی زیباست
گاهی باید رفت، تا عمق بینهایت آزاد بود
گاهی باید دل کند از هرآنچه احساس می کنی زیباست
گاهی باید سکوت کرد، که سکوت ترانه ای زیباست
که بارها برایت خوانده اند ، گاهی باید غرق شد
در هرآنچه که تورا به خدا نزدیک می کند
بیخیال همه، خوب باش، از روزمرگی شهر دور
آهنگ محبوبمو بذار برام
با صدای بلند ترانشو اشتباه بخون دست از سرم بردار
زیبای لعنتی
متن ترانه اکسیژن
توی دلم جز عشق تو علاقه ای رواج نیست
انقدر هوامو داری که اکسیژن احتیاج نیست
کنار تو من فاتح تقدیر این زندگیم
بعد از یه عمر تازه دارم با تو میفهمم که کیم
این پایه هم موندنمون فراتر از تعهده
قلمرو احساسه ما بیشتر از عشق شده
وقتی که آرامشه تو جهانمو تسخیر کرد
تمام رویا هامو این حضوره تو تعبیر کرد
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره
کنار تو انگار جهان منو رعایت میکنه
برای آرامشم این حضور کفایت میکنه
حضوره تو مسببه نفیس ترین خاطره هاست
روزی که بی تو سر بشه برای من بی محتواست
تو بهترین شرایط هم حالمو بهتر میکنی
تجریه ی بهشت رو واسم میسر میکنی
کنار تو هر یه نگاه مثل یه شعر فاخره
نگاه من نگاه تو چه خوبه این مشاعره


متن ترانه بعد من
قبوله تقصیر من بود هرجا میخوای برو انقده ازم دور شو که نرسه صدام به گوشت
دیگه خبر ندارم الان عشقم کجاست دیگه حتی نمیدونم اون قراره چی بپوشه
بعد تو زندگیم شده پر از استرس این روزا عشقم کجایی ای وای به دادم برس
من باهات راه نیومدم بگو کیا باهات همپا شدن قبلا هم گفته بودم از وقتی تو رفتی تنها شدم
نه خبر نداری از حالم فکرم درگیره اینه کجایی هرجایی که دلت میخواد برو منم واسه خودم خب دارم خدایی
حس میکردم خوشبختترینم عشق و توی چشمای تو دیدم اما حالا واسه اینکه از دور دوباره ببینمت دیگه ناامیدم
تجربه کن آدمارو تجربه کن …
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
نه دیگه نیست منو یادش رفته با امروز میشه یه چند هفته که رفته توی رابطه ی دیگه
در گوش اون همش دوست دارم میگه
باز منم تنها و هیچ و پوچم شب با گریه ها میخوابم صبح تو کوچم
پیاده به یاد لحظه های با تو بودن کاش منم اهل گرفتن آتو بودم
تجربه کن همه آدمای دیگرو محاله کسی رو تو حساس باشه
تنگ میشه دلت واسه همین طعنه ها کسی تورو بیشتر از من میخواس باشه
من میرم تو بمون هرچی بود بینمونو فراموش کن
اصلا بعد من یه بند با مرد و زن حرف بزن بخند بلند به من دل نبند ببند جفت چشماتو روی من
بعد من کی تعصب داره رو تو عوض نمیکنه با دنیا یه تار موتو
میجنگه با همه آدما واسه حفظ آبروتو
متن ترانه از تو دلگیرم ( ریمیکس )
🗣 Mohammadreza Hedayati
🎵 Delgiram
#MohammadrezaHedayati
دلم می خواد ببینمت
بازم بخندی تو نگام
آخه فقط تو می دونی
از زنده بودن چی می خوام
دلم بهم می گفت تو رو
میشه یه جور دیگه خواست
آخه فقط قلب تو ء
که با من اینقدر سر براست
از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم تو کجایی
من باز بی قرارم
می دونی جز تو
کسی رو ندارم
باورم نمیشه
اینقدر آسون رفتی
از کنارم
از تو دلگیرم....
از تو دلگیرم
که نیستی کنارم
من دارم می میرم تو کجایی
من باز بی قرارم
می دونی جز تو
کسی رو ندارم
باورم نمیشه
اینقدر آسون رفتی
از کنارم
از تو دلگیرم....
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه من و بارون (با رضا صادقی)
سراغی از ما نگیری
نپرسی که چه حالیم
عیبی نداره میدونم
باعث این جدایی ام
رفتم شاید که رفتنم
فکرت رو کمتر بکنه
نبودنم کنار تو حالت رو بهتر بکنه
لج کردم با خودم آخه
حست به من عالی نبود
احساس من فرق داشت با تو
دوست داشتن خالی نبود
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آروم
چه حالی دارم امشب به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشته آسون
چه حالی داریم امشب به یاد تو منو بارون
باختن تو این بازی واسم
از قبل مسلم شده بود
سخت شده بود تحملت
عشقت به من کم شده بود
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز بسوز
رفتم ولی قلبم هنوز
هوات رو داره شب و روز
من هنوزم عاشقتم
به دل میگم بساز ... بسوز
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته منو میکشه آروم
چه حالی دارم امشب
به یاد تو زیر بارون
بازم دلم گرفته
تو این نم نم بارون
چشام خیره به نوره
چراغ تو خیابون
خاطرات گذشته
منو میکشه آسون
چه حالی داریم امشب
به یاد تو منو و بارون
متن ترانه دریا (ریمیکس)
بعضی حرفارو نمیشه زد و من از همین حرفا یه عمره که پرم
آخه کی از حاله کی با خبره؟ من یه عمره از خودم حرف می خورم
زیر خاکستر من طوفانه معنی سکوت من سکوت نیست
وقتی که از چشم تو افتادم دیگه هیچ افتادنی سقوط نیست
انقد حالم خرابه که اگه به کسی چیزی بگم از رازم
بدون اینکه خودم خواسته باشم، تورو از چشم همه میندازم
گاهی با زخم های تازه تر میشه دردای قدیمی رو از یاد برد
اما هرقدر به خودم زحم زدم جای خالیت تورو یادم آورد
بعضی حرفا بی نهایت تلخه، اینجوری که نمیشه انکار کنم
انقد تلخ که دیگه می ترسم با خودم اونارو تکرار کنم
متن ترانه نفس
چشات منو داده به دستای باد
دلم عشقتو از کی بخواد
دل تو با دلم به سادگی راه نمیاد
ببین دل من درو رو همه بست
تو دلم کی به جز تو نشست آخه عاشقتم تو به عاشقی میگی هوس
همش هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
توی قلبتو آخه کیه که بهم نمی گی
ما دوتا دلمون یکیه نذار دیگه سر به سر دل من
اگه در به در دل من ولی جای توئه دیگه تو دل غافله من
آرره هوسه تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه
همش هوس تورو داره دلم دیوونته چاره نداره دلم
به تو دلو بسته دوباره دلم عشقتو کار دلم
نفس نفسم تورو داد می زنه نفس توی سینه صدات می زنه
نگاه تو مثله جوابه منه به تعبیر خواب منه دلم دیگه درگیره عاشقیه
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
- ★★
شما اولین نظر را بنویسید.









پیشواز ایرانسل





























































